ROFLMAO. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹actual-mermaid›. ( View all entries )
 
Previous entry: Story time, kids C: in category lol. idk 8D
You can also go directly to the previous entry in category Lol?

ROFLMAO.Category: Lol?
Saturday, 2 May 2009
06:43:02 AM (GMT)
This is what happens during a storm at my house:

[Well, you know, Tagalog form, and my mom doesn't really call anyone 'dear', unless
it's on impulse or whatever]
Me: Mom - can I go outside?
Mom: AIODHOUAIGEABD. NO, GAWDDAMIT, THERE'S A STORM OUTSIDE.
Kuya: Can I go outside for a while?
Mom: Sure, dear!<3
Me: OMFG. WTF IS WRONG WITH THE WORLD. I MEAN, LIKE, IT'S SUMMER AND IT'S RAINING.
IT'S A BLOODY TYPHOOOOOON -flail-

Then I stomp back to my room and browse the interwebs since I have no life~

Then my curtains will flail around and rain starts coming in my room since God is
funny like that.
Then I get scolded for it.

Yay.

And my cousins will like, come over for no reason at all - and there's a typhoon
outside and I think I'm the only one who notices. I go to the fridge and remember
that we don't have anything that is sugary and sweet and anything that I love, so I
go back to my room and start sketching random crap. Then I go back to browsing and
found some crack fics and some yaoi fics and then my whole family will randomly burst
into my room - well, not really, burst into my room since my door is always open
since my parents are paranoid that something might happen inside my room whose window
is facing a tall brick wall and dead-looking vines - and will look over my shoulder.
Can you imagine my dear innocent cousins peering over my shoulder expecting to see
something about Spongebob or whatever cartoon but instead finds YAOI, IN IT'S ALL OUT
BOYXBOY GLORY? 

Oh yeah, sorry, forget I typed anything, I forgot what this entry was about:

HOKYCRAP.

I mean seriously :/

NOT FOR TWILIGHT LOVERSplz

http://oxymoronassoc.livejournal.com/462027.html

READ ALL OF IT.
It's SO FUNNY xDD

Comments 
‹Thoughtful Zombie› says:   2 May 2009   419768  
LOL We were at the beach yesterday~ 8D
 
‹actual-mermaid› says:   2 May 2009   712853  
STUPID TYPHOON IS BEING STATIONARY.
--le stab--

Did it rain there? D:
 
‹Thoughtful Zombie› says :   4 May 2009   773293  
Not quite. ;3
 
 
HTML Tips

 
Next entry: Bored, I guess? D: in category lol. idk 8D
.....
Related Entries
Abandoned_Shadow: I hate that i dont hate you..
‹xXHeart_Bleeding_See_The_TearsxX›: I hate that i dont hate you...
xoxoshellybee: i hate that i don't hate you........
TheSmarterCookie: I hate Everyone Suicide Diaries
HoldStill: hate


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012