random quiz Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ZanyZeldaFan. ( View all entries )
Previous entry: junky in category (general)
You can also go directly to the previous entry in category likes dislikes etc

random quizCategory: likes dislikes etc
Sunday, 14 October 2007
11:21:57 PM (GMT)
Name: Zanyzeldafan
Single or Taken: Single and lovin it =3
Happy about that?: yup!
What are you wearing right now?: heh my church clothes XD 
Righty or lefty: Righty
Animal: cheetahs and dolphins =3
Sport: swim team!
Month: october! 
Juice: i dont much like juice...

Bungee Jumped? Ack! no!
Made yourself throw-up? Bleh heck no! Its bad enough to do that when im sick!
Gone skinny dipping? Ahhh! no!
Loved someone so much it made you cry? Hmm. No. 
Played truth or dare? Yep XD
Been on a plane? Yes, but rarely 
Been in a hotub? Yesh.
Swam in the ocean? Well duh, i scuba dive.
Fallen asleep in school? Does that need to be stated? duh!
Broken someone's heart? Not yet!
Cried when someone died? well duh who doesnt? (but i really only do that when i read
bcuz ive had no one close to me die yet, allelujah)
Cried in school? Oh yeah.
Fell off your chair? Not that i remember... 

…your good luck charm? Potatoes =3
…beside you? Uhhhh a lot of crap XD
…last thing you ate? Wow how ironic i answered this part right after dinner!
Doritos and a braughtworst. Gosh i love those!
 What kind of shampoo/conditioner do you use? suave ^^

…Chicken pox: nope =3
…Sore Throat:hmmm occasionally.
Broken a bone: Nope! Never! =3

Believe in love at first sight: No, not really. 
Long distance relationships? Do I long distance relationships? What the heck does
that mean XD
Like school? Ugh nooooooo! I hate it!
Who was the last person that called you? Hmmm im not sure..
Who was the last person you slow danced with? I have NEVER slow danced with anyone. I
HATE dancing =p
Do you like filling these out: only when i have nothing better to do =3
Do you wear contact lenses or glasses?: glasses. But i want contacts. =)
Do you like yourself: Not too much xD

Obsessive Compulsive?: well sometimes. XD
Social: Depends on where i am and who im with
What did you do yesterday: i had a friend and their family over for a barbecue ^^ it
was a lotta fun
Gotten any awards?: Yes but not very many. 
What car/truck do you wish to have?: hmmm i honestly dont know...
Where do you want to get married?: salt lake city temple (mormon church) 
Good driver?: I don't know yet xD
Good Singer?: well sometimes i am but other times, you might wish you could pull you
ears out! XD 
Own a lava lamp?: No, but i sorta want one =)
How many remote controls are in your house? A lot!
What was your last dream about?: sigh i wish i could remember them. I know it had a
bit of pirates of the caribbean in it though.
When you last showered?: This morning.=P
Scary or Funny Movies? Both ^^
Chocolate or Vanilla?: vanilla- chocolate is too chocolately, strangely.
Root beer or Dr.Pepper?: ZOMGOSH TOTALLY DR PEPPER!
Summer or Winter? Winter!
Silver or Gold?: gooooooooold >=D
Diamond or Pearl?: Diamonds are a girls best friend =3
Sprite or 7up? Sprite most definitely! 
Coffee or iced tea ? Blech neither! 

1. Talk to someone you liked: not romantically liked, but yeah
2. Buy something: nope! Today's sunday
3. Get sick?: nope! Not today!
8. Talked to an ex?: well no ive never had a bf
 9. Miss someone? No not really. 

10. Slept in your bed? I'm quite sure it was me lawlz!
11. Saw/heard you cry? Wow that was a while ago. I dont remember...
12. Made you cry? Gosh i honestly dont remember... 
13. Went to the movies with? Oh gosh that was a while ago too.. i think my dad took
me and all my sisters...
15. Said "I Love You"?: my momma!
16. Ever been in a fight with your pet?: uhhhh no.... 0_o
18. Been to Mexico? : nope.
19. Been to Canada? Nope.
20. Been to Florida? Oh yeah! My dad took me there once on my birthday to scuba dive!
And thats where we stayed before and after we went on out cruise ^^ good times good

22. What book are you reading now? None currently. I just finished Bleach and
.hack//legend of twilight volumes one.
23. Best feeling in the world? When you get told how great you are =D
24. Future KIDS names? Wow i have thought about that but never quite decided...
25. Do you sleep with a stuffed animal?: not often.
26. What's under your bed?: shoes and a bunch of carpet XD
27. Favorite sports to watch?: none except ice skating ^^
28. Favorite Locations? Anywhere BUT school XD ok the beach is DEFINITELY the best
29. Piercing/Tattoos? One piercing on each ear =3 no tatts.
30. What are you most scared of right now?: for lack of answer, i will say potatoes.
31. Who do you really hate?: on occasion, my siblings.
32. Do you have a job?: Not yet.
33. Have you ever liked someone you didn't have a chance with?: yep! A first grade
crush named andrew. He was sooo cute!
34. Are you lonely right now?: nope!
(35 36 37???)
38. Song that's stuck in your head right now?:well actually, for once in my life, i
dont have one stuck in my head right now. How odd..
39. Have you ever played strip poker?: yeeek! Noooo! Groadie!
(40, 41?)
42. Have you ever been on radio/TV?: oh! Yeah! Once my choir was asked to broadcast
on fox news!
43. Have you ever been in a "mosh-pit"?: huh?

44. Ever liked someone, but thought they'd never notice you? Welllllllllll....

What color is your underwear right now?: uh.. purple...
Do you like him/her?: Who? Huh? What? you is makin no sense..
Whats the first things you notice about the opposite sex (visual)?: whatever catches
my eye first =P 
Are you too shy to ask someone out?: well uh yeah...
Butter, Plain or Salted popcorn?: (its not a option but who cares!) caramel!!!! my
mom makes the BEST caramel corn EVER!!!
Dogs or cats?: small dogs are the cuuutest!
Favorite Flower?: hmmm roses i guess... i like carnations too
Have you ever fired a gun?: well, my dad offered me *shiver* 
How many pillows do you sleep with? Three =3 i lost my fourth one though.

Well, the end! (finally!)

darkninashi says:   14 October 2007   586434  
wow thats long lol i sleep with 6 beany pillows
ZanyZeldaFan says :   14 October 2007   424678  
holy scmack! thats a lot a pillows! and i love beanies too =3

Next entry: i am 48% like miss_pink_muffin. yayz! in category (general)
Related Entries
‹Hot Mess›: Attention
A_Emo_Girl: boyfriend girlfriend quiz : )
CandyXSickness: Single or Taken quiz
xXLilouxduxlaxSangXx: Boyfriend/Girlfriend Quiz
OTrainer_JessieO: Take the quiz i made! do it for me plz.

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012