Thnks Fr Th Mmrs~Fall Out Boys Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹Lindsay; Music. Is. Life. <3›. ( View all entries )
 
Previous entry: music quiz thingie (stolen from Nikki =w=) in category (general)
.....

Thnks Fr Th Mmrs~Fall Out BoysCategory: (general)
Sunday, 19 April 2009
04:58:04 PM (GMT)
RULES:
1.Put Your itunes, windows media player, MP3player, etc on Shuffle
2. For each question, press the next button to get your answer.
3.YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS
4.Put any comments in brackets after the song name


Are you male or female?
R]un It!~Chris Brown ft. Juelz Santana
[idk what that means but i am a girl]

Describe yourself!
The Best Damn Thing~Avril Lavigne
[lol!!!]

What do people feel when they're around you?
Maneater~Nelly Furtado 
[wtf?]

Describe your current relationship.
Crush~David Archuleta
[ummmmm???? what?]

Where would you like to be now?
Say Goodbye~Chris Brown
[does that mean im leaving and saying goodbye o.o?]

How do you feel about love?
Shawty Get Loose~Lil Mama
[ummmm?]

What's your life like?
Raining Blood~Slayer
[Hellz yeah]

What would you ask for if you had only one wish?
Ain't No Way (You Won't Love ME)
[o.o???]

Say something wise.
Love Shine~DDR(?)
[OMG!!! xDD]

If someone says "is this okay?" you say...
Ready for the Floor~Hot Chip
[BREAK DANCING TIME~!!!]

What do you like in a guy/girl?
Promiscuous~Nelly Furtado ft. Timbaland
[actually....i think so....o_o]

How do you feel today?
Mr. Crowley~Ozzy Osbourne
[what???]

What is your life's purpose?
Hypnotized~Piles ft. Akon
[very VERY VERY dirty song xDD]

What is your motto?
Getting Away With Murder
[yay?]

What do you think of your parents?
Monsoon~Tokio Hotel
[ummmmm....]

What do you think about very often?
Wait a Minute~Pussycat Dolls
[wait a minute....i must think about what i think about often >_< ]

Whatis2+2?
G-Slide~LilMama
[yaaay!buteveryoneknows2+2>_< gawd]

What is your life story?
Masquarade/Why So Silent~The Phantom of the Opera
[actually this isnt that bad of a song 4 it =T]

What do you want to be when you grow up?
Hallelujah~Jeff Buckley
[NO I DONT WANNA B A NUN!!]

What will you dance to at your wedding?
Shake~Ying Yang Twins
[IMMA DANCE BITCHES!! xD HELLZ YEAH!!]

What will they play at your funeral?
Welcome to the Black Parade~My Chemical Parade
[...........MOTHER FUCKER!!]

What is your hobby/interest?
Puppet~Thousand Foot Krutch
[=w= mwahahaha!]

What is your biggest fear?
Before I Forget~Slipknot
[yeah....i dont like forgetting things]

What is your biggest secret?
When I Grow Up~Pussycat Dolls
[HOW IS THAT A SECRET!?]

What do you think of your friends?
Beat It~Michael Jackson
[NO! I LOVE THEM!!! <3]

What will you post this as?
Thnks Fr Th Mmrs~Fall Out Boys
[:D]
Last edited: 20 April 2009

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: quiz thingie (thx Kuroodia xDD) in category (general)
.....
Related Entries
neyda: r all boys jerks???
te10ssah: bye boys a little poem for all u boys
‹the Gaythiest›: My life According to Lady Gaga
Ihateboys_butilovethem: In the mind of boys...From the Girls piont of view
cutey198: Boys, boys, and uhhhhhhhhhhh boys


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012