I am 15% Dumb Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by rockstarsupernova95. ( View all entries )
 
Previous entry: I am 20% Barbie in category (general)
.....

I am 15% DumbCategory: (general)
Monday, 30 July 2007
04:26:53 PM (GMT)
Have you ever made an imagainary freind when you were over the age of eight?  no

2.Have you ever thought u had forgotten something when you really had it in hand?
no

3.Have you ever seen a movie over 10 times but still don't get it? 

4.Have you never realized that twinkle twinkle little star and the abc song have
the
same tune? no 

5.Have you ever sung in a silly voice for fun? yeah

6. Have you ever clicked on something again because you just saw it and for got
what
it was? huh
7.Have you ever heard someone scream on the computer so you did too? no

8.Did you ever pretend an animal was alive when it had died years before? no

9.Are you taking this quiz when you should be doing something better like
homework? no

10.Has your math teacher ever stood on a table to do or say something just to make
you remember it? yep

11.Have you ever gone on the computer because you forgot something you just learned
in school? yes

12.Has someone ever held up a dollar coin and tryed to sell it to you for 5 bucks
and you agreed? no

13.Is the most times you have ever said 'hi' to in a minute over 20? yeah

14.Have you ever told someone they could be in your club even if you know they'd
break all the rules? no

15.Have you ever starred at someone when they waved to you but you didn't
notice? no

16.Has someone ever told you you should have been born blonde or you are blonde? i
am blonde

17.Have you ever told and laughed at dumb blonde jokes even if you are blonde? yes 

18.Have you noticed why I only put 20 questions on this quiz? no

19.Have you ever wrote a report on Doritos?no

20.Have you ever made your own lip gloss and ate it on accident?  eww no


Count how many questions you said yes to and multiply it by 5 to get your dumbness
percent.

Comments 
bunniNANGEL says:   17 August 2007   951892  
Have you ever made an imagainary freind when you were over the age of
eight?  yeh lol

2.Have you ever thought u had forgotten something when you really had
it in hand?yeah


3.Have you ever seen a movie over 10 times but still don't get it? no

4.Have you never realized that twinkle twinkle little star and the abc
song have
the
same tune? nope and never

5.Have you ever sung in a silly voice for fun? yup and yeah

6. Have you ever clicked on something again because you just saw it
and for got
what
it was? yup and yeah
7.Have you ever heard someone scream on the computer so you did too?
yes

8.Did you ever pretend an animal was alive when it had died years
before? nope

9.Are you taking this quiz when you should be doing something better
like
homework? yeah

10.Has your math teacher ever stood on a table to do or say something
just to make
you remember it? nope

11.Have you ever gone on the computer because you forgot something you
just learned
in school? yeah!

12.Has someone ever held up a dollar coin and tryed to sell it to you
for 5 bucks
and you agreed? yes from alot of ppl

13.Is the most times you have ever said 'hi' to in a minute over 20?
no

14.Have you ever told someone they could be in your club even if you
know they'd
break all the rules? yh

15.Have you ever starred at someone when they waved to you but you
didn't
notice? yeah

16.Has someone ever told you you should have been born blonde or you
are blonde? Im not blonde!!! and no

17.Have you ever told and laughed at dumb blonde jokes even if you are
blonde? no

18.Have you noticed why I only put 20 questions on this quiz? nahhh

19.Have you ever wrote a report on Doritos?noooo

20.Have you ever made your own lip gloss and ate it on accident?  OMFG
WHY SHOULD I NO!!
bunniNANGEL says:   17 August 2007   628676  
i am idk dumb
rockstarsupernova95 says :   19 August 2007   251891  
ok then

 
HTML Tips

Related Entries
chewy210: [b]The dumb Quiz[/b]
_Holly_: I am 15% dumb.
candy_cane_angel: i'm 75% dumb
KelseyBabez: 45% Dumb
peppermint_002: I'm 60% dumb


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012