ffff. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by fireonthemountain. ( View all entries )
 
Previous entry: Uh. in category You don't really need to read this.
.....

ffff.Category: You don't really need to read this.
Thursday, 24 February 2011
02:22:45 AM (GMT)
Be honest, do you have a boy?
I guess. 

Why aren’t you texting the last person you kissed?
I am? 

How late did you stay up last night and why?
I don't know and I don't know. 

Who was the last person you texted?
Dan. 

What are you gonna do later?
Go to bed. 

What’s currently bothering you right now?
I don't know. 

Has anyone ever hung up on you?
Yeah. 

Can you hula hoop?
SO WELL.
YOU HAVE NO IDEA. 

Are you dating the last person you kissed?
No.

Has anyone ever asked you if you were bi polar?
Maybe? 

Are you in love?
I don't know.

Did the last person you kiss have tattoos?
No. 

Is the person you texted last single?
I guess. 

Last time you were at the movies?
I have no idea. 

Are you drunk?
No. |:

Did you have a Valentine this year?
No? 

Do you think it’s a bunch of bullshit when people say “I have no regrets”?
No. If they don't regret anything, I'm happy for them. 

Are your friends all virgins?
Not all, no. 

Ever get hurt by someone who promised they wouldn’t?
Yes.
 
Where did you get the pants you’re wearing?
TARGET.
I'm classy. 

Do you like the smell of coconut?
No. >.> 

Did you do anything productive today?
YEAH. Project on WWII Jeeps. 

Would you ever get a tattoo?
Maybe. 

Have you ever had a best friend of the opposite sex?
Yes.

When is the next time you will kiss someone?
Tomorrow. 

Are you close to your father?
More so than my mother. 

What do you want right now?
To be forgiven. 

Do you like winter time?
Not really. I like Christmas time. 

Are your eyes the same color as your moms?
Close. Not exactly the same though. 

Best thing that happened to you this week?
Slam. 

Who do you feel the most comfortable around?
Dan. 

Do you remember the first time you kissed the last person you kissed?
Yeah. 

Would you rather go forward a week or back a week?
Back. I could fix something.

What does your hair look like right now?
Wet. 

Are things going well in your life right now?
Not really. 

Do you have any sisters?
One.

If you jumped out your bedroom window right now, how injured would you get?
idk. There's some snow. It would probably still hurt a lot. 

What is your favorite room in your house?
My room?
idk. 

What was the last thing you had to drink?
Water. 

Would you ever want a pet llama?
Francis and Tina. 

Do you like those pants with the words on the bum?
idk. It's kinda just like "HEY I HAVE WORDS ON MY ASS LOOK AT THEM." 

What color are you going to paint your nails next?
I don't know? I don't really. 

When was the last time you cried really hard?
Uhh a little while ago.
It was bad. 

Why?
I fucked up again. 

Do fish make good pets?
NIGEL DID. </3

Have you ever had to share a room?
Yeah. 

Why are so many people interested in photography these days?
Cuz people are annoying. 

Do you like Kanye West?
Yo, I'mma let you finish, but. 

Did you know that 23 is David Beckham’s number?
FUCK.
ARE YOU FUCKING KIDDING ME.
GTFO. 

Do you even like David Beckham?
No.

Do you know how much effort it takes to think up all these questions?
Not really.

Are you in high school?
Yup.

Are you currently single?
Kinda.

What’s your favorite number?
23, or 2. 23 stalks me.

What was the worst thing the person you like done to you?
Not saying. 

Favorite reality show to watch?
NORTHERN EXPOSURE.

How have you felt today?
Tired, pissed, eh, better, tired. 

When’s the last time you showered?
Half hour ago. 

What are you excited for?
Break. 

What song are you listening to?
None. 

Is there anyone you cannot go a day without talking to?
sure. 

Do you look people in the eye when you talk to them?
Not really. 

Is the sun shining?
no.

Is there a member of the opposite sex that you tell everything to?
Kind of. 

Are you mad at someone right now?
idk.

Do you think you will be in a relationship three months from now?
I have no idea. 

When’s the next time you’ll see your best friend(s)?
Tomorrow. Most of them. 

Will you be driving in a year?
Yup. 

What do you wear to bed?
pj pants, tshirt. shorts in the summer.

Has anyone got on your nerves lately?
Mhm. 

Where were you at 9:00 AM?
Health. 

Everything happens for a reason?
Sure. 

Who was the last baby you held?
Babies don't like me. I don't know.

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: It's maaad cold dude. o-o in category You don't really need to read this.
.....
Related Entries
‹Captain.Incredible.Thor.Man.›: survey-----???? well uh.....that was awkward....
‹๑۩۞ Dírtч Líttlє Frєαk ۞۩๑›: For People who Hate Valentine's Day;; [Inspired by a little discussion on an oekaki.♫]
shipporulz96: Survey of Valentines' Day quizes
Nicky123: Valentine Poem!!!
Dragonfly01: Valentine's Day Survey LOVE


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012