Survey. Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹They'reComingToTakeMeAway›. ( View all entries )
Previous entry: I cant tell what I mostly am. in category (general)

Survey.Category: (general)
Wednesday, 31 December 2008
11:52:31 PM (GMT)
1. What are your initials? KNB
2. What is your favorite thing to wear?  Hoodie, jeans.
3. Last thing you ate? Raviolli
4. One place you will NEVER eat at? uhhh...
5. I say Shotgun, you say:  I WANT ONE!
6. Last person you hugged? uhh... I think my mom.
7. Does anyone you know wanna date you? No.
8. Would you date anyone you met online? Probably not.
9. Name something you like physically about yourself: uhhh. I guess my hair.
10. The last place you went out to dinner to? I cant remember. 
11. Who is your best friend? I have lots of best friends =]
12. What time of the day is it? Late in the day.
13. Who/What made you angry today? Allie =_=
14. Baseball or Football? Baseball.
15. Ever gone skinny dipping? OH HECK NO.
16. Favorite type of Food? uhhh
17. Favorite holiday? Halloween
18. Do you download music: Nope, Allie does.
19. Do you care if your socks are dirty? Not really.
20. Opinion of Chinese symbol tattoos? Tattoos are awsome.
21. Would you date the person who posted this? Noooooo.
22. Has anyone ever sang or played for you personally? No.
23. Do you love anyone? My friends and family.
24. Are colored contact lenses sexy? uhh no.

25. Have you ever bungee jumped? O_O NO.
26. Have you ever gone white-water rafting? No, but I'd like to someday.
27. Has anyone ten years older than you ever hit on you? haha, no.
28. How many pets do you have? 3
29. Have you met a real redneck? Yes, my aunt's husband
30. How is the weather right now? Cool out, but nice.
31. What are you listening to right now? Allie playing the wii.
32. What is your current favorite song? Fancy- The Yeah Yeah Yeahs

33. What was the last movie you watched? Uh. I cant remeber.
34. Do you wear contacts? Nope.
35. Where was the last place you went besides your house? =_= Nowhere.
36. What are you afraid of? SPIEDERS, cramped places, losing someone I love.
37. How many piercings have you had? Ears.
38. What piercings do you want? One more ears piercing.
39. What's one thing you've learned this year? Online friends are just as good as
real life friends =)
40. What do you usually order from Starbucks? I HATE STARBUCKS!!!
41. What Magazines are you reading? The National Geographic magazine.
42. Have you ever fired a gun: Yup, water gun.
43. Are you missing someone? YES.
44. Favorite TV show? Leverage.
45. Do you have an obession with WoW? Nooo.
46. Has anyone ever said you looked like a celeb? Actually, yes.

47. What celeb do you look like? I used to look similar to America Ferrera.
48. Who would you like to see right now? uh. All my friends. THEY ARE'NT ONLINE DANG
49. Favorite movie of all time? StarWars
50. Do you find yourself loved? I guess so, yeah =)
51. Have you ever been caught doing something you weren't suppose to? YES. lol!
52. Favorite smell? Old books.
53. Butter, plain, or salted popcorn? Butter.
54. Ever put a friend in a cop car on On what? and, no.
55. Ever been in a cop car in real life? Noooo!
56. Has anyone you were really close to passed away recently? Sort of. My grandma is
57. Our Lady Peace or Nickelback? uhhh...what?
58. What's something that really bugs you? Allie =_=
59. Do you like Michael Jackson? HAHAHA no.
60. Taco Bell or Burger King? BK!!
61. What's your favorite perfume? Again with the purfume question! I dont have one. I
62. Favorite baseball team? Rangers
63. Ever call a 1-900 phone number? no
64. Nipple or Nose rings? No!!
65. What's the longest time you've gone without sleep? 3 days. But it was worth it.
66. Last time you went bowling? yesterday X] On our wii.
67. Where is the weirdest place you have slept? The floor of a hostpital
68. Who was your last phone call? Daddy
69. Last time you were at work? I dont have a job.
70. What's the closest orange object to you? The whaty what what??

Be the first to comment:

Next entry: My mental age iss *drumroll* 13! in category (general)
Related Entries
‹Up-in-the-Clouds›: Best Friend Test
xlovexcanxhurtx: i think this is the last song for today
‹~.harry.potter.<3.ginny.weasley.~›: hannah montana song
‹ʟεт's.jυsт.sтαч›: Poobah. [Stolen from Dawnie.<3]
‹HiddenFlare›: Love and War Hope Dairy

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012