poem Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by badazz. ( View all entries )
 
Previous entry: some1 sent me this wtf does it mean in category wtf
You can also go directly to the previous entry in category (general)

poemCategory: (general)
Wednesday, 11 April 2007
07:39:11 PM (GMT)
i wrote this poem out of boredom


im so sexy
i got girls crawlin' all over me
fallin' all over me
those other guys
rub their eyes 
makin' sure what they seein' aint what they seein'
i got a message for those guys
these girls got it made
see if they were with you
they would learn to hate you
cuz they would come to learn 
i am more than meets the eye
and that is why
im so sexy

Comments 
___ says:   11 April 2007   176129  
omg like wtf?
‹MusicDefinesLove› says:   11 April 2007   857518  
Yeah right.....
 
badazz says:   11 April 2007   751963  
like i said i was just bored
i never said it was true
Zeldarox7 says:   12 April 2007   749633  
that's really funny
Zeldarox7 says:   12 April 2007   838227  
*sarcasticly* and soooo true
cnbreader411 says:   25 April 2007   796913  
Whatever. *Sarcasticly* Cool...NOT!
BRYANSLOVER says:   9 February 2008   283286  
thats funny!!!
bonnielovein says :   6 December 2008   841469  
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha thats cool.you
were bored.i dont think you kidding
 

 
HTML Tips

Related Entries
Huntress: A poem
Felix68: SUKISH bored poem -.- go figure
RaWrrAwRluv: Poems for valentine's day?? poem
Biihtei: don't judge meh i was bored! <_<'
shopping_girl: poems poems...


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012