omg drake bell Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by alexis1234. ( View all entries )
 
Previous entry: hey......................................... any one have advice? in category need help must read!!
.....

omg drake bellCategory: really true
Sunday, 14 January 2007
11:51:06 PM (GMT)
hiiiiiiiii pppppppplllllllll!!!!!!!!!


I met drake bell.......he came to my school and he siad hey girl to
me..................I said hi and ........he said wanna go out...........yeah of
course! then he kissed me and then said what time do you wanna hop in the van and go
to my house. i said right now bugeyed........we went to his house and made out for
hours.............OMG he actually kissing Me.........the girl who never ever got a
date.........even from the geeks. well its time for me to go.........i'm getting a
wild hairdo for drake...........we're going to a movie..........i'm getting an
afro.........i got one once and he said i was a FOXY WOMAN...........oh yeah almost
forgot.............he got "ice" shaved on the back of his head and a tatoo that says
I love my Foxy lady..............i took my clothes of and threw them over his face so
he couldn't see me while i changed in to a bathing suit....we were going to the beach
i was wereing my bikini and the top fell off....................all the popular grls
were jeluse and named me prom queen Mwahaahaahaa  also i drowned on purpose so he
would kiss me...........without my bikini top..........I TOOK IT OFF  ON PURPOSE








~~~~~~~~OF COURSE THIS WAS A JOKE~~~~~~~~~~

Comments 
kelzeyxxx says:   14 January 2007   361699  
drake bell is soooo hot
 
nicole102 says:   15 January 2007   842936  
of course its a joke!
grindme says:   15 January 2007   752449  
hahahahah funny joke
mew_renee suggests:   15 January 2007   768379  
u made fun of drake just then!!!! how could you....j/k......good
joke....bad sitch....got it? got it. okay!
kokokat2324 says:   15 January 2007   962935  
i dispise drake bell with burning passion, same with josh peck. i
dont even care if i spelled dispise wrong i just DISPISE them
both!!!!!!
kristin1228 says:   15 January 2007   237892  
omg, not true! you lied lol!!!!well dont ever do it again, i hate
when ppl say yeah yeah its true lol im noot mad at you
thou!!lol.....nice prank thou i like that fantasy cause he is sooooooo
hooootttttttttt
alexis1234 says:   15 January 2007   943926  
i know but i put at the bottom of the page that i was kidding!
fancy8956 says:   28 January 2007   892217  
To good to be true
alexis1234 says:   6 February 2007   682638  
i know i wish it really did happen!
comingtosave says:   12 February 2007   753983  
drools
 lol
i've met two celebrities, well not really met them. i just said hi,
and all. well i got the girl from ALl That i got her autograph,
 and i saw John Travolta at mi mums work. wish i could have talked to
him. i love him, not like Drake Bell though! hes just an awesome
actor, that John Travolta
alexis1234 says:   12 February 2007   475194  
yeah but it was fake!@ 
Lilmisscutie says:   8 August 2007   292929  
Lol at first when i read it i said this girl is a liar!Then i was
done and saw the 'this was a joke' thing!LOL!
‹SkyBirdyFlyAwayComeAgainAnotherDay› says :   27 February 2008   955917  
LOL SO NOT TRUE BUT YEAH..HES DARN SEXY
 

 
HTML Tips

 
Next entry: hi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in category hey every one read this!
.....
Related Entries
FaithfulChristian: Will Geeks Like Me FInd Justice in This Cruel World?!
cutiewitbooty: popularity101
sakurakiro: Emothic Geek
HolaLola: I'm a Laugher
Pinkwink9: Quiz!!!!!!!!!!! wat r u like??


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012