i was about to sleep, but then i decided to be an asshole Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹AudioWhore›. ( View all entries )
 
Previous entry: Nikki nikki nikki it's okay, i'm wearing my glove. in category those awesome questiony survey thingies
.....

i was about to sleep, but then i decided to be an assholeCategory: those awesome questiony survey thingies
Tuesday, 24 August 2010
07:15:36 AM (GMT)
Do you regret kissing the last person you kissed?
no

Do you/have you ever had a thing with this person?
oh yea we're lovers ya know

Would you rather smoke weed or pop pills?
depends on the pill
but i'm not supposed to do pills anymore so i'll just say weed

What would you say if you found out your ex was in a relationship?
i would be happy for him as long as she's not a cunt

Have you ever had really strong feelings for someone?
yes

Do you still think about this person?
every day

If you HAD to get a piercing right now, what would it be?
fo free? :D
perhaps a crawford or my eyebrow
if i had to do it myself i'd pierce somewhere on an ear or maybe my tragus. but
tragus would hurt

Have you ever hooked up with anyone that had a girlfriend/ boyfriend? 
No?

Could you go out in public, looking like you do now?
hell yes

Do you have feelings for anyone?
i feel ways towards everyone

You're locked in a room with the person you last kissed:
he'd probably just want to kiss, not figure out a way out of the room. i need to be
locked in a room with somebody proactive ya know, we could use our problem solving
skills. teamwork makes the dream work.

What are you listening to at the moment?
With Oden On Our Side by Amon Amarth

Who was the last person you promised something to?
i don't remember

What did you promise them?
fail

Think back two months ago, what was your relationship status?
i don't date

Have you ever been in a perfect relationship?
a few started out perfect

Has anybody ever told you that you have pretty eyes?
yea, it's because they look lighter sometimes and the color is like light brown and
yellow

Do you care about the last person you kissed?
....no. i don't

Have you ever got changed in front of anyone?
ooohhhh yea man don't you know i go to camp?

Do you know anyone called Matt, Josh or Jake?
i know a shitload of Matts, i know a Josh, and my cousin is named Jake

Do you have anyone of the opposite sex you can tell anything to?
yes, but i don't cuz i'm retarded.

Are you wearing any makeup?
no i don't wear makeup

What would you do if you found out your bestfriend kissed the last person you
kissed?
i would probably kill myself.

Is there anyone that always calls you bubba?
no....i wish they did though

Ever dated your number 2 on myspace?
i don't have one

Have you ever given up on anyone?
yes

The last boy you kissed, what is he doing right now?
sleeping. it's 2AM

Is there someone you always go back to?
...I guess?

Think back 9 months ago were you in a relationship or tuning anyone?
when did ben and i stop dating? i feel like it was november? november was 9 months
ago

This is about to get crazy, are you ready?
bring it

Have you ever called a bf/gf by another girl/guys name?
oh yea. i've always call people my brothers' names when they do stupid shit cuz i'm
so used to yelling at them

Would you date the same sex?
yea, probably. unless she was weird or not my type
i've learned that there are CONSIDERABLY less problems with girls cuz there is more
to relate to
maybe that's what i need, a nice girlfriend to make me want relationships again cuz
currently that's the last thing i want

Are you single now?
yep, i'm good at being single

Do you think you will kiss someone tomorrow?
i highly doubt it

Has anyone ever called you a whore?
many people

Who called you last?
my brother. ouch lol

Have you had sex today?
no

Which is harder, telling someone you love them or that you don't?
Telling someone that you don't.

If someone said, "I don't talk shit about people," would you believe them?
it depends on the person

Last person you called?
cho lol

When someone says "we need to talk," what runs through your mind?
wtf do you think

What do you need to say?
I FUCKING HATE YOU, LEAVE ME THE FUCK ALONE, I DON'T CARE ABOUT YOUR SHITTY FUCKING
LIFE ANYMORE, I WAS THE ONLY ONE WHO PUT UP WITH YOUR SHIT AND NOW YOU'RE MAKING MY
LIFE A FUCKING HELL YOU PIECE OF SHIT. sorry. no i'm not fucking sorry that's
bullshit

Is there someone who you instantly smile when you talk to them?
not lately

Where is your cell phone?
lap

What do you hear?
CANNIBAL CORPSE

If you had a plane ticket to anywhere, where would you go?
idk

Do you like where you live?
it has its ups and downs

Are you a forgiving person?
yes but don't fucking abuse that or i won't be calm

Where's your favorite place to get ice cream?
humdinger's

What did you do today?
hung out with ben and then we went to my house then jason came over and we got
chinese food

Who did you last speak on the phone to?
cho. we already discussed this

Kids one day?
things might change. but i can see myself being a vagabond 

Is anything bothering you?
NO

Was 2009 a good year for you?
didn't end well, but it was a good year

Do you think people think bad things about you?
they probably do. i really REALLY look like a stoner sometimes. it's pretty fuckin
bad

Are you a loud person?
sometimes

Who are you texting?
I'M NOT TEXTING HIM, HE'S TEXTING ME! AT 3 IN THE MORNING! I GOT IN BED AND I WAS
GOING TO FALL ASLEEP BUT THEN HE WOKE MY ASS UP AND NOW I'M DOING THIS FUCKING QUIZ.
FUCK.

How late did you stay up last night and why?
i went to sleep around midnight cuz i wanted to

Do you smoke crack everyday?
HHHHEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL YYYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS

When was the last time you talked to one of your best friends?
earlier

Who was the first person you talked to today?
tara woke me up

Have you ever ridden a horse?
YES!

Are you anything like you were at this point last year?
no, i was different

Are you wearing jeans right now?
No.

WHO WEARS SHORT SHORTS?
I WEAR SHORT SHORTS!

What's something you do when you're mad?
cry
yea, i know

Are you a patient person?
Nah. not really.

Would you rather be mad or sad?
neither

Do you think you can last in a relationship for 3 months?
i have

Do you ever use words like stoked, souped or sick?
YES! I LOVE SOUPED

Closest green object to you?
there are a lot of colors around me, many are green

Where is your default picture taken?
town my dad lives in

What is your current mood?
fucking frustrated as SHIT

If you could go back in time and change something, would you?
Yes.

Favorite color?
purple?

What's your favorite smell?
most incense, my journal, shawn's house, idk

What are you thinking about right now?
I NEED TO SLEEP

What should you be doing?
SLEEPING

Do you like working in the yard?
kinda

What color are your eyes?
brown

Is there someone you just can't imagine your life without?
many

Were you happy when you woke up today?
no

Do you believe in true love?
idk

Will your next kiss be a mistake?
wtf kind of question is that

Has anyone laid on your bed besides you?
everybody

Have you ever been caught doing something you weren't supposed to?
absolutely

Say you were given a drug test right now, would you pass?
no
Last edited: 24 August 2010

Comments 
shawnman says:   24 August 2010   820259  
ur a silly person :E
 
SithWedgie says:   24 August 2010   881035  
:p You aren't supposed to do weed anymore either.

... I'ma call you bubba now :3

"What do you need to say?
I FUCKING HATE YOU, LEAVE ME THE FUCK ALONE" - considering this o.O Do
you want to talk about it? scratch that.  Do you think you should talk
about it?  I know you don't want to.
 
‹AudioWhore› says:   24 August 2010   529319  
@shawnman 
your mom is also

@SithWedgie 
lol "do weed" x]

that shit isn't important i just get pissed off cuz somebody texts me
too much 
 
SithWedgie says :   24 August 2010   619705  
@evil_monkey 

o.o Whether its important or not.  Did I not ask you to text me even
if you sneezed? :p If it upsets you then its plenty worth my time. 
And you've always been a pretty bad judge of what things are small or
not. (that or we just disagree a lot) 

love you. 
 
 
HTML Tips

 
Next entry: The Wonderous Boat Ride in category (general)
You can also go directly to the next entry in category those awesome questiony survey thingies
Related Entries
zsazsa1221: boyfriend girlfriend quiz
miss_chelsea_giselle: boyfriend girlfriend quiz
‹luke;;back in kupika niggaz;;XD›: boyfriend/girlfriend quiz :)
‹AVADAKEDAVRA♥;›: Boyfriend/Girlfriend Quiz♥
‹*CODE*RED*ITS*HIM*›: Boyfriend Girlfriend Quiz


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012