Can you name 11 people? Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹★ 「❝Fiona❞」☆›. ( View all entries )
Previous entry: Carnival Day 2010 in category 学� �
You can also go directly to the previous entry in category Surveys

Can you name 11 people?Category: Surveys
Tuesday, 20 July 2010
01:51:48 AM (GMT)
This is a lot funnier if you randomly list the names. No cheating! 1. Joanna 2. Chui Yen 3. Siew Yen 4. Hakim 5. Zicky 6. Nah Soon 7. Kosh 8. Ryan 9. Hoong Jie 10. Alex 11. Samuel How did you meet # 4? LOL. This year, he sits behind me. The clown of the class XD Do you like anyone on here? Friends: 1,2,3,4,5,6 and 7 Crush: 9 What would you do if 6 and 2 were going out? Uwah.. that'll be.. unexpected. How did you meet 8? He's the monitor of our class.. what do u think of number 7? The asisstant monitor of our class.. same school last year so yeah. What would you do if 5 confessed they love you? Immediately reject. Is number 2 your best friend? YEP! <3 who is 10's best friend I dunno Do you miss number 1? Ah, Joanna.. my bestie Is number 9 cool? Yep.. ( ^///^" ) What is your opinion of number 6? Ah. Um.. short. Yeah. What do you think of #3? Siew Yen!! I <3 you too! What would you do if 1 and 4 were going out?? WTF? I thought Hakim hate "black" LOL(no offense to others! XD) Do you have any special things you do with 1? Yep, talk about anime alot!! Have you ever been inside 10's house? Ah, no. Have you ever kissed any of them? Nope, but I wanna kiss Mr.#9~! repost - can you name 11 people?

Be the first to comment:

Next entry: I'm not sure.. in category <Jie♥♥♥>
You can also go directly to the next entry in category Surveys
Related Entries
ShadowLuvsRouge: the clown in the window, a horror story
‹Katie Michelle(: <3›: plz take this quiz (especially if your my friends!)
Greekchick81194: Love triangle...
kisseraginger: Friends
blindfolded: What kind of friend are you? I am an A

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012