About me Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by Sesshsesshgrl. ( View all entries )
Previous entry: 7 deadly sins survey in category (general)

About meCategory: (general)
Tuesday, 8 April 2008
12:34:27 AM (GMT)
About you and your other half.

A lot about you!
What is your name?

How old are you?

When is your birthday?
June 5th

Are you looking forward to it?


Are you happy?
Sort of

What makes you happiest?
talking to my boyfriend 

Are you afraid of something?
yeah, clowns and spiders

Do you live alone, or with someone else?
My daddy, sandra and my sister

My daddy, sandra and my sister lol

Do you have any pets?

What is your favorite cartoon?
Naruto and Ben 10

Have you ever hit a deer?
nope.  Don't drive

Do you drink?

Do you prefer beer or liquor?

What is your favorite non-alcoholic drink?
Pina colada :D

What kind of cell phone do you have?
none ._.

Do you like it?

What is the funniest word you ever heard?

Do you hate it when people call you "dear"?
I like it  I like sweetheart more though xD

To whom have you sent the most text messages?

What did you do for new year's eve?
uh.... I don't remember

were there lots of pictures?
i don't remember

What is your favorite movie?
Anything with Alan Rickman <3

What is your favorite song?
For Good

what concerts do you want to see in 2008?

Do you have any tattoos?

What is your favorite place to chill out?
my room

What is your favorite song to play on guitar hero?
Raining Blood or Thunderhorse

Do you work out?

Do you wear any jewelry?
yeah a necklace

What is your favorite memory of the past couple of years?
Moving. I met a lot of nice people and I have lotsa friends 

What is your goal for the year?
Can't tell you ;D

What do you think about when you first wake up?
I hate the world

Do you shower daily?

...... o__________O

Have you ever eaten sushi?

Did you like it?

List three things you can't live without:
my computer my friends and my boyfriend

What is your best physical feature?
my lips I say but people like my eyes iunno why

What is your middle name?

Do you get choked up during dramatic movies?

What is your biggest pet peeve?
getting hung up on or interuppted

have you ever liked someone that all of your friends hate?

Is there anything that you regret?
Gary lol

Do you want children?

How many?
....3 o_O

Have you ever gotten a speeding ticket?
yes cause I drive all the time at 13 lol

What is your favorite number?
8 or 666

What is your favorite sports team?
I don't like sports

What is your most over-used phrase?
Thats depressing or ANGST

What do you not say enough?
I love the world lol

You and your other half:
Did you get over your ex, or are you over him/her?
... that question makes no sence o_O

Are you currently with someone?
yes :D

Do you love him/her?
yes :D

Who said "I love you" first?
I did lmao

... in my room on my computer

Would you date your ex again?
no they're all douchebags

What is your longest relationship?
Phil 10 months

What is your most significant relationship?

What is the most romantic thing a significant other can do?
give me flowers or kiss me in front of people and not care

Do you like pet names?
yes :D

Do you have any?
cupcake <3

Is there anything that you won't tolerate in a relationship?
getting hung up on lol

Do you believe in living together before engagement/marriage?
I don't care

Where did you meet your significant other?

Have you ever broken up?

Have you ever had your heart broken?

Have you ever broken someone's heart?

What is your significant other's birthday?
why should you wanna know o_O

What is your anniversary?
3.31.08... why am I telling you this? xD

Does this person know you better than anyone else?
Kirsten my best friend

Is this person younger than you?
well hes in 7th grade i'm in 8th so I assume so xD

Where was your first date?
...we didn't have one yet... ANGST lol

Would you marry this person?
A bit early to be talking about marrige dontcha think? But I guess I would xP

Are you happy with your sex life?
... I have a sex life? I wanted to be awake for it though T.T

who is "Your" band?
mine and his?

What is "Your" song?
mind and his?

Do you think you'll be together for a long time?
yeah. my relationships last pretty long lol

Do you lay in bed and cuddle a lot?

Where was the last place you went together?
school T.T

Do you do a lot of surveys?
when i'm bored

did you like this one?
eh it could be better lol
Last edited: 8 April 2008

‹Q79› says:   8 April 2008   149385  
aww cool i gotta fill this out
Sesshsesshgrl says:   8 April 2008   392187  
‹Q79› says:   8 April 2008   927594  
i just did
‹jesus_of_suburbia› says :   12 April 2012   999578  
Am I the only person who wants an Alan Rickman voiced GPS for the

Next entry: why boys fall in love with girls in category (general)
Related Entries
bluegurl907: RETARDED!
Sexymamasammy: What a boyfriend Stealer
ShadowLuvsRouge: the clown in the window, a horror story
hottiehot: i hate this world
shawnman: this is the war agenst...

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012