D: Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by Midori_kinoko. ( View all entries )
 
Previous entry: Fudge nut cracker cakes!! in category (general)
.....

D:Category: (general)
Sunday, 16 January 2011
07:04:06 AM (GMT)
Meh, sometimes I really hate my life and want to kill something. But! Obviously that
doesn't happen... Durr... I also have a love/hate relationship with romantic animes.
I love them because they are so cheesy  and so sweet, but I hate them because they 
make me realize that I don't have what they do an probably never will... ): But all
that is just plain depressing. So I try not think about these things, plus I always
tell myself that it is too early to fall in love and shit like that... sometimes I
think that I am stupid for thinking these pointless things. Its just plain stupid and
useless. When I say this to myself I can always forget about all this nonsense.
Besides, I have yet to experience life and stuff like that, cause all this is getting
kinda stupid I should shut up now. LIKE HELL I WILL...Yeah, sure be stupid and keep
blathering on and on until your brain explodes along with the brains of various other
people who even bother to read your posts...sadface (which is not a lot, aka, no one
so I think your safe!!) Haha, thanks reality check, I love you too! <--sarcasm all
the way. I hate talking to myself but sometimes I just feel the need to and then
regret it. I think I am crazy, but that's okay cause nobody cares, including me. I
don't care about myself, maybe that's why i am always in a bad mood...well, not
always, just sometimes. The thing I also hate the most about myself is that I have a
horrible facial expression. i always look slightly pissed off and my mom always
comments on it and get mad at me because she thinks that I am constantly upset, which
I am not. Only when she starts yelling at me because of this, then I REALLY do get
upset. Otherwise I just have a neutral mood on the usual days. Even the week itself
at the end of itself say WTF... :DD (Wednesday, Thursday, Friday). Lol, that's me
cracking up because of stupid jokes. I am so lameeee...whatever though, that's cool
too, i can be lame and p.o ed (not) so whatever I give up.

Midori-chan and her pointless ranting and rambling... D:


Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: Mama, we all go to hell. in category (general)
.....
Related Entries
TheAsymbledKeyblade: From the "Anime Freaks" Rants
fall_out_girl12: SCREW OFF!!!
AnimeLOVer45632: My anime life
Sweet_Cherry: Anime !!!
‹rocketeerc:›: day one of thirty days of anime! :D


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012