You are your own worst enemy Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹DasAtem›. ( View all entries )
 
Previous entry: there are days when you feel so small & you know you could be so tall; in category (general)
.....

You are your own worst enemyCategory: (general)
Tuesday, 24 August 2010
03:09:05 PM (GMT)
Do you regret doing something today?
not really.

What are you doing tomorrow night?
so far, nothing.

How was your day?
pretty shittyy.

Like to cuddle?
yes I do.

What woke you up this morning?
fucking cat lmfao.

Do you eat breakfɑst daily?
yessirr.

Has anyone upset you in the last week?
very much so.

What was the first thing you did this morning?
look at my phone, see if I had any messages, got up.

Who was the last person you took a picture with?
DJ?

Last person you went to the movies with?
Ahmad & Krista

What are you looking forward to right now?
School but I'm not at the same time..

How many people have you liked in the past 6 months?
just onnnne..possibly 2 but Im still not sure how that ended so god knows lmfao

What did you do today?
pretty much nothing.

So, in a relationship?
gtfo k.

Who are 3 people that know the most about you?
jacquie, kyle, ahmad/krista/dj are tied there lmfao.

Do you want to know the date of your death?
eeh.. not really.

Could you go a whole year without cursing?
absofuckinglutely not. 

Do you think two people can last forever?
if you really try.

Have you kissed more than ten people this year?
juuuust one.

Have you ever cried from being so mad?
story of my lifeeee right now lmfao.

Could you ever be friends with someone who hurt you bɑdly?
is it sad that I'm going to attempt to do this?

What were you doing at 3 a.m last night?
sleeping.

Ever had a sleepover with the opposite sex?
yes actually lmfao.

The upcoming weekend, have you got plans?
Sherkstonnnn.

Is it possible to be single and happy?
for me not right now but yee you can.

Are you afraid of losing the last female to make you laugh?
jacquieeee
I ain't gonna lose her so nope. <3 :3
LOLOLOL
ksrsly.

Are you currently talking to somebody online?
I amnot.

How has this past week been for you?
FUCK don't even ask. Worst fucking fuck.. fuck.

Are you dissapointed in anyone right now?
a little.

Does it bother you when your friends bring up your past mistakes?
depends on the mistake. 

If the year consisted of only one season, which would you choose?
autumn.

What's on your bedroom floor?
clothing, books, binders, etc.

Will you talk to someone on the phone tonight?
probably not.

Did you reject or accept your last friend request?
rejeccct.

Is there anyone you would seriously punch right now if you had the chance?
100%

You're thinking about somebody right now, aren't you?
yeeeeup, i always am hah..

Are you looking for a girlfriend/boyfriend?
no fucking waaay.
I'm done with guys for a bit haha.

Do you wish you were somewhere else right now?
yup

What do you hear?
muuusic

Do you have a favorite number?
17.

Is there a high chance of you going out to the movies soon?
probably.

Do you sleep on your stomach?
no, on my side.

Where were you 1 hour ago?
getting out of bed complaining.

Something that confused you today?
everyday there is something e_____o

Do you believe love lasts forever?
even if you break up, yup.

Do you say sorry first?
depennnds.

Are your toenails painted pink?
PURPLE BITCH.

Are you wearing shorts?
pj shorrrts.

You kissed someone today, didn't you?
noope.

Is anything bugging you right now?
oh god don't get me started.

Do you believe everything happens for a reason?
yup.

Think any teenagers know what real love is?
mhmn not all, not even half but some do.

Did you feel awkward at all today?
not really.

Are any of your friends taller than you?
ALL OF THEM ARE GTFO LMFAO.

Is there a boy/girl who can ALWAYS make you smile?
alwayyys. <3

Are you afraid to fall in love?
now I am lmfao
-trust issues-

Do you wear a belt with every pair of jeans?
no, lmao.

Are you good at hiding your feelings?
usually.

Are you listening to music right now?
yessirrrr

Do you put ketchup on top of your french fries or on the side?
side.

When's the last time you fell asleep watching a movie?
uhmm.. hmm..last time I watched one with Kyle
I think it was Fools Gold, movie is okay
I was just tired as shit lmfao.

Is there that one guy/girl that you'll always have feelings for no matter what
happens?
yuuup..

What was the last drink you had?
milkkk.

Last night, did you go to sleep smiling?
nope.

The last song you heard?
surrender- billy talent

Are you the youngest person living in your house?
yup.

Do you and your best friend look anything alike?
no, but one of my best friends APPARANTLY can get mistaken for my sister so sure.

Did you ever want to be a lawyer?
yup.

Do you speak to any of your classmates from elementary school?
some.

What is one thing you spend way too much money on?
timmies lmfao

Do you believe that there's good in everybody?
not really.

Do you have any feelings for anyone right now?
yes. Shoot me please.

Do you eat whip cream straight out of the can?
I have but not usually lmfao

On a tortilla chip, do you like salsa or cheese?
salsaaa

How'd you meet the last person you were in a car with?
uuuuuuuhm..
DJ?
I think..
school then.

What are you listening to at the moment?
Surrender- Billy Talent
oh the song is just ending
...
now ..
yea the song is over lol

Do you have a best friend to lean on?
yes 

Who was the last person you shared a bed with?
kyle. e______e

Do you get along with girls?
some.

Do you like talking on the phone?
depends with who.

How long have you been breathing?
16 good years sir.

Do you have a friend of the opposite sex you can talk to?
yes ♥

Do you sleep with one leg out from under the covers?
haha, yes don't know whyyy.

Do you like to hold or be held?
bothhhhh..

Do you know any Jordan's or Matt's?
tonnns

Are you starting to realize anything?
yeup.
and Im pissed the fuck off.

What side of a heart do you draw first?
left.

Do you have empty alcohol bottles hidden anywhere?
nah

Would you leave the one you love for the hottest person in the world?
god no.

If you could do something differently, would you go back?
actually yes.

It's Friday at noon, where are you?
here, or with a friend if they wanted to hang out?

Would you ever kiss anyone on your top friends?
kyleisonmytopfriendsnadyes.
WHAT.

Is your current hair colour your natural hair colour?
well it isn't dyed right now
its like
...a different colour cos of the sun so no.

Would you rather your partner have gorgeous eyes or a gorgeous smile?
a smile is what gets me so smile. ♥

Whose car did you last drive?
LOL golf cart.

Could you ever be friends again with someone that broke your heart?
I'm attempting to do that, don't know why yet.. I'm sure I'll find out soon enough.

Are your eyes the same colour as your mom's or dad's?
yup

Is there a difference between love and in love?
absolutely

Do you give out second chances?
it reeeally depends on who you are.

Have you ever hated someone, but ended up being friends with them?
lmfaoo, yes.

Do you think age matters in relationships?
to an extent.

Can you recall the last time you sincerely liked someone a lot?
rightnow
FUCK LIFE.

Have you ever written anything on a bathroom wall or door?
LOL elementary school

Last car accident and when?
UHM UHM..uuuh.

Who do you blame for your mood today?
this quiz, kyle, life in general, stupid people.

Is there a girl you can tell anything to?
it depennnds.

Will tomorrow be better then today?
prolly not.
it ain't hard to beat though.

Do you like to travel by plane?
I don't LOVE planes but they take me to places I love so sure.

If someone gave you $1,000 would you spend it or save it?
Pen Center plz.
Prolly spend some then save the rest tho.

When was the last time you saw the person you like?
oh god, well it was before I went to the cottage..
sooo..
bout a month.
Ah shit I miss him. </3

Who were you with last night?
my cats, and xbox LOL.

Good mood?
not really.

Have you ever cried from laughing so hard?
everytime I laugh usually that happens.

Who is your last text from?
DJ.

When someone says "we need to talk," what runs through your mind?
"don't pull that shit on me again"
lmfao

Whats the last thing you said to someone and to who? what?!
"byeee" to uh.. Kevin I think.

Do you have a reason to cry right now?
yup

Do you like getting big hugs?
yes!

Is it easy to make you smile?
all you have to do is look at me and I'll prolly crack up.

What does your hair look like right now?
meh.

Would you ever take someone back if they cheated on you?
WELL..

Do you like ferris wheels?
yah.

If someone liked you right now, would you want them to tell you?
unless it's someone specific, save it kid.

When was the last time you really laughed?
a few days ago.

Is there a night you would like to put on repeat, and live it forever?
a few months ago there was for sure.

Is anything upsetting you right now?
FUCK YES.

If you had to delete one year of your life completely, which would it be?
grade 7 maybe.. grade 9.. hmm.. not sure.
Grade 8 sucked balls too.

Do you think you can love someone without trusting them?
yeah, lmfao I'm doing just that I suppose.

Think back to yesterday, what were you doing around this time?
talking to people on Facebook & MSN

Do you think to much or to little?
way too much.

What were you doing 45 minutes ago?
heeere.

When was the last time you saw someone attractive?
uuuh I saw a pretty good looking guy when I was walking home yesterday lmfao.

Do you have any bruises?
yuuuup

Does it ever feel like the world's on your shoulders?
yuuup

Have you ever liked someone you knew you shouldn't?
I suppose you could say that.

Do you drink tea?
in the winters I do very often.

Do any of your top friends have a tongue ring?
UH no? I think

What colors your hairbrush?
greeeeen and silver.

Do you sleep naked?
euh, no.

If you see a penny on the ground do you pick it up?
not usuallyy.

Do you like thunder storms?
calms me down. (:

What was the highlight of your week?
there isn't much lmfao.

What are you wearing right now?
short shorts (pjs) annd a loose tshirt.

What did you wear yesturday?
jeans (fucking cold) light jacket and black tshirt.

Will you be in bed in the next 20 minutes?
no but I might lmfao

If you won a lot of money in the lottery, what would you buy first?
clothes prolly.

Are you a patient person?
not really.

Do you think you can last in a relationship for 3 months?
I'd like to think I could easily THAT DIDN'T WORK OUT NOW DID IT?

Who was the last person that made you upset/angry?
fuck off.

Who was the last person to see you cry?
kyle, or dj I think.

Who was the last person you went to the mall with?
dj

Do you know anyone with the same name as you?
story of my life at school lmfao.

well that sucked up like 20 minutes of my life. hah

Comments 
‹J▲C K› says:   25 August 2010   518527  
Are you afraid of losing the last female to make you laugh?
jacquieeee
I ain't gonna lose her so nope. <3 :3
LOLOLOL
ksrsly. 

(drool)
 
‹J▲C K› says:   25 August 2010   289094  
... well i guess hina took the emotes off?
lmao lmao lmao
 
‹DasAtem› says:   25 August 2010   601571  
@indiee 
LOLOLOLOLOL.
I appreciate your failure.
:D
Wait lemme see if they work then

ain't that supposed to be a winky face? 
 
‹DasAtem› says:   25 August 2010   745803  
Oh it works bahaha.
I think..
I don't know what I think
LOL
 
‹J▲C K› says :   25 August 2010   145338  
@QueenOfGreen 
@QueenOfGreen 
wull no there were other emotes
they were like.. yellow and different
oh well rofl 
 
 
HTML Tips

 
Next entry: Love makes you stupid; in category (general)
.....
Related Entries
SPORTYGURL14: friend or enemy
starbabe10: Friends forever (poem)
agogoirl: SO WHAT I MIGHT BE A FREAK TO YOU BUT I HAVE MANY SIDES OF ME !!!!!!!!!
‹sketch~phantasmagoricalfailure›: Bloodstained Earth ~original work short story
‹Jenna; makes you sweat♥›: story of my life.


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012