non, rien de rien~ Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹J▲C K›. ( View all entries )
 
Previous entry: blahh too tired for a spiffy title in category (general)
.....

non, rien de rien~Category: (general)
Monday, 30 August 2010
02:53:57 PM (GMT)
What was the last thing you made with your own hands?
hmm.. i'm not really sure.
 
Are there any songs that get on your nerves?
oh, tons.
 
Have you seen the movie Juno?
of course!
 
Do you use hand sanitizer?
i'll probably start using it more often when school starts, lmao
 
What kind of wedding would you like to have?
i'm not sure. nothing big.
 
When was the last time you went to Dairy Queen?
a few days agooo.
 
What does your hair look like?
bedheadish.
 
Do you have a favorite class?
last year, it was art and science. this year i'm hoping they'll
be philosophy, photography, and art.
 
Have you ever had a donut from Krispy Kreme?
no.
 
What was the last thing you were happy about?
this morning, my mom leaving before i woke up
so i could have the house to myself for a bit, haha.
 
Does your school allow you to leave during lunch?
mhm.
 
How many letters are in your last name?
6.
 
Are you listening to music?
yeah, actually. the radio.
 
How are you feeling right this moment?
surprisingly awake, despite my lack of sleep.
 
What shirt are you wearing?
"I Got Soul" shirt, red plaid shorts.
 
Who was the last person to leave you a voicemail?
not sure.
 
How many people do you truly trust (not family)?
likee, 2 or 3.
 
Do you find it in your heart to forgive?
uuh, depends.
 
What is your favorite kind of weather?
cool and windy~~
 
Have you ever had sex with a hobo?
errday.
 
Does the last person you held hands with mean anything to you?
he means the worrldd to me ♥
 
When was the last time something bothered you?
last night, the topic of deathh.
 
Who in your life has hurt you the most?
haha gtfo
 
Are you drifting away from someone you were close with?
not really.
 
When was the last time you cried?
last night lawl
 
Have you ever punched a guy?
mhm.
 
Have you ever peed on the side of a road?
lmfaolmfao nono
 
Do you need to say anything to someone?
yeah, but i won't. (a)
 
When was the last time you were extremely disappointed?
yesturday. yeah, sure. i'll stay inside all day and watch you
play video games and skip out on that movie we were supposed to see. sure.
 
Have you ever broken someone’s heart?
probably not.
 
Do you like someone?
more than like.
 
Have you ever kissed a blue eyed person?
yess. ;D
 
How’s your life lately?
pretty good.
 
Can you keep a secret?
sure.
 
Are you open with your feelings to people?
not really.
 
What were you like a year ago?
idk, different?
 
Do you use smiley faces on the computer too much?
i'm trying not to but i'm sure i'm just coming off as a bitch lmfao
 
Do you wish someone would call you right now?
not really, my throat hurts = voice is shit
 
Do you have any weird inside jokes?
ooohhh yes.
 
What were you doing at 8:00 this morning?
sleeping.
 
Do you trust all of your friends?
not all of them.
 
Do you think your last ex deserves to die?
not really. he moved away, that's enough for me.
 
Are you a morning person or a night person?
night.
 
Do you talk about your feelings or hide them?
all depends on who i'm with.
 
Do you text message a lot?
yes haha
 
What was the reason behind why you last cried?
i was scared/happy
 
Do you believe that everything happens for a reason?
nope.
 
Do you have a friend of the opposite sex you can about ANYTHING talk to?
yeess.
 
Do you go to church every Sunday?
llllllmfao, no.
 
Have you ever been to Six Flags?
no.
 
What color is your toothbrush?
bluuee~~~
 
Is success in your future?
uuh. probably not, hahaa
 
What do you think of Valentines day?
i'm excited.
 
Whats on your mind?
gettin my extentions this mornin, then hanging out
with kristaa lateeerr! 
 
Have you ever kissed someone whos name started with a C?
noopee.
 
Is it easier to forgive or forget?
both suck.
 
Have you ever read Twilight?
mhm.
 
If you had twin girls, what would you name them?
"ab" "ortion"
 
What is your favorite scent for candles?
blueberrieess.
 
What pisses you off more than anything?
people not considering your thoughts or feelings.
 
What happened at 9:00 am today?
i was sleepingg.

1. What time did you get up this morning?
around 10:15

 2. How do you like your steak?
..medium rare? i think

 3. What was the last film you saw at the cinema?
INCEEEEEPTIONNNN ♥

 4. What is your favorite TV show?
i haven't really been watching anything specific on tv lately.

 5. If you could live anywhere in the world where would it be?
with my hubby.

 6. What did you have for breakfast?
eggo and nutella sandwich. ooooyumm.

7. What is your favorite cuisine?
.. chinese?

8. What foods do you dislike?
usually anything with an insane amount of vegetables in it.

 9. Favorite Place to Eat?
Nanking ♥ annd Mandarin! 

10. Favorite dressing?
for salads? cesaaerrr.

11.What kind of vehicle do you drive or want to drive if you don't drive?
big ol' black Cadillac Escalade ;D orr.. blue 83' Volkswagen Rabbit~

12. What are your favorite clothes?
uuhh. can't really define it, haha

13. Where would you visit if you had the chance?
not sure.

14. Cup 1/2 empty or 1/2 full?
shut up and be happy there's water in the glass in the first place.

15. Where would you want to retire?
not thinking about that.

16. Favorite time of day?
around 7pm, where it's still pretty light out,
but it's getting cooler~

 17. Where were you born?
General Hospitaal.
 18. What is your favorite sport to watch?
uuhh. hockey.

 19. Who do you think will not tag you back?
everyone,lmfaao

 20. Person you expect to tag you back first?
no one

 21. Who are you most curious about their responses?
stfu

 22. Bird watcher?
no, lol

 23. Are you a morning person or a night person?
i'm usually a night person, unless i have something fun
to do the next day, then i'm a morning person because
i'll enjoy getting ready and such.

 24. Do you have any pets?
2 cats.

 25. Any new and exciting news you'd like to share?
..uuhh. going to see Dinner For Schmucks on wednesday?

 26. What did you want to be when you were little?
vet, obviously.

27. What is your best childhood memory?
i don't really have like.. a favorite lmao
i guess i liked talking to taylor on the phone 
for like 6 straight hours

28. Are you a cat or dog person?
botthhhh!

29. Are you married?
no, haha

 30. Always wear your seat belt?
yessir

 31. Been in a car accident?
almost!

 32. Any pet peeves?
loaaaddds.

 33. Favorite Pizza Toppings?
bacon and mushrooms!

34. Favorite Flower?
i like all flowers, but i guess i like tiger lilies the most.

 35. Favorite ice cream?
chocolate, and oreo.

36. Favorite fast food restaurant?
Nanking, Kings Express, Burger King~

 37. How many times did you fail your driver's test?
never gone for it.

 38. From whom did you get your last email?
not sure. i've got like 24 emails that i have yet to check.

39. Which store would you choose to max out your credit card?
i don't have a credit card, but i guess Bluenotes, Forever21, or Urban Outfitters.

40. Do anything spontaneous lately?
in a way, yeah.

41. Like your job?
don't have one.

42. Broccoli?
nnoo.

43. What was your favorite vacation?
never been on one.

44. Last person you went out to dinner with?
mark.

45. What are you listening to right now?
commercial on the radio.

46. What is your favorite color?
mint.

47. How many tattoos do you have?
none yet!

48. How many are you tagging for this quiz?
nobody.

49. Time?
10:42am.

50. Coffee Drinker?
not really.

Comments 
‹DasAtem› says:   30 August 2010   249597  
What is your best childhood memory?
i don't really have like.. a favorite lmao
i guess i liked talking to taylor on the phone 
for like 6 straight hours


b'aw
LOLOLOL
wow
thats like an average phone convo with Krista for me. xD
 
‹J▲C K› says :   30 August 2010   153913  
@QueenOfGreen 
cool beans LOL 
 
 
HTML Tips

 
Next entry: 30 day thing. in category (general)
.....
Related Entries
Traitololz: Diary 28 December
‹♥lexxie♥츄~›: Valentines rant. Feelings.
wassup12345: How my best friend became famous
lilfrenchi53: June 20,2009 my boring life
Naono: emo or not emo


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012