Rant about... Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by SexFlavouredPancakes. ( View all entries )
 
Previous entry: Breakups are hilarious when they're not involving you. in category (general)
.....

Rant about...Category: (general)
Monday, 28 September 2009
10:33:49 PM (GMT)
Alright.
Justin Bieber...is not cool. At all. On any certain level.
He's a kid. AND YES, I KNOW HE'S FIFTEEN. That doesn't mean he looks like it.
To be honest, when I first heard of him, I thought he was not a day over 11.

He's cute, in a little kid way. Like a "squeeze your cheeks on Christmas" way.
Not in a "OMG I WANNA DO HIM WAY". I'm not a pedophile. xD

And I don't understand how so many girls like him.
He's like, little. And just...no.

He sings about relationships, yet he doesn't look old enough to be in one.
He sings about how he's gonna treat girls right. I bet he's talking about his mom the
WHOLE time.
In "One Time" he lifts up his finger and says "I'mma tell you one time", yet he tells
you about five hundred fucking times throughout the whole song.

I laugh at the kid, I really do.

Comments 
octopusss says:   28 September 2009   865985  
Seconded.

But this,
In "One Time" he lifts up his finger and says "I'mma tell you one time", yet he tells you about five hundred fucking times throughout the whole song. I laugh at the kid, I really do.
You outdid yourself.
 
Yehyita says:   28 September 2009   483788  
Omg, i googled his name. W-o-w. He's fifteen?
Kid sounds like he's ten! 
Dayum. Okayy, he needs to hurry up and hit puberty.
You are SO right about that song 'One Time'. It's a bit on the
aggravating side.
He's cute, though.
 
SexFlavouredPancakes says:   29 September 2009   873866  
Hahah, thank you. 

I know! Haha. His female-sounding voice goes right through me. xD
And yes, he's CUTE. Not HOT.
 
SNACK whispers:   29 September 2009   726788  
I LIKE THIS.
 
speedingcars says:   29 September 2009   637671  
win, win, win.
 
‹Starlighter xox› says:   29 September 2009   472725  
I could never agree more.
<3

plus he sucks live.
 
SexFlavouredPancakes says:   29 September 2009   718181  
Hahaha, thanks guys.
 
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   29 September 2009   469723  
did NOT know he was our age. 
i thought he was about 10/11 too. 
but he's still as cute as a button on a sparkly shirt at christmas
day. :D

-made sense? 
didnt have to. 
;p
 
SexFlavouredPancakes says:   29 September 2009   974189  
Haha, I know, it's crazy. xD
And yeah, I guess.

LOLOL.
You're right, it just doesn't have to. (:
 
xExotic says:   3 October 2009   817542  
I THINK EVERYONE NEEDS TO CALM THE FUCK DOWN ABOUT JUSTIN.

he's too fucking famous.

"In "One Time" he lifts up his finger and says "I'mma tell you one
time", yet he
tells you about five hundred fucking times throughout the whole
song."
lol.
 
SexFlavouredPancakes says:   3 October 2009   623773  
Yeah, he is too famous. Dx
Lol. (:
 
‹_summernights.♥› says:   6 October 2009   976914  
I thought he was a girl at first.
 
SexFlavouredPancakes says :   6 October 2009   243357  
I think he still might be. o__o
 
 
HTML Tips

 
Next entry: So creepy. o__o in category (general)
.....
Related Entries
usagurl: Christmas
Conspiring: Choose For Me, Please Holidays
‹Supercalafragalisticespialadocious.›: Cheetah-licious Christmas by the CHETTAH GIRLS
scooty: my old christmas song song
SheaShea: Diary 12 December Singing sad tunes


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012