New Quiz! Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by _Holly_. ( View all entries )
 
Previous entry: Girl quiz :D in category (general)
.....

New Quiz!Category: (general)
Monday, 1 December 2008
07:46:59 PM (GMT)
I havent done a quiz for ages, so I stole this one of Katia! :P


Who did you last shoot a dirty look at? Some boy who hit me in the face with his bag
on the bus!
What kind of car do you drive? I cant drive. Yet!

Have you ever had a garage sale? Nope
What colour is your iPod? Blue I-pod nano.

What kind of dog do you have? Don’t have one 
What's for dinner tonight? Chicken wraps 

What is the last drink you drank? Orange lucozade
Last time you were sick? Proper sick? Ages ago.

 How long is your hair?  Just below shoulder length.
Are you happy right now? Yeah 

What did you say last? I’m all alone in my room, so it would be weird if I was
talking lol
Do you drink beer? No. 

Have your brothers or sisters ever told you that you were adopted? I don’t think
so.
What is your favourite key chain on your keys? I have loads lol!

 What is in your pocket? Nothing at the minute.
Who introduced you to your boyfriend or girlfriend? Don’t have one. 

Who is the last person you had a phone conversation with? . My best friend.
 What DVD is in your DVD player? Over her dead body. 

 What's something fun you did today? Erm, I went on a train for the first time in
ages.
 What do you think of when you hear the word "meow"?  Lol Colin from WLIIA. (Haha
Katia!)

What are you listening to right now? A music channel at the minute.
 What have you had to drink so far today? Milk, pepsi, lucozade and water.

 When is your birthday? 24.11.91
What's the area code for your cell phone? Dunno 

Where did you buy the shirt you're wearing now? New look. 
Is there anything hanging from your rear view mirror? No

 How many states in the U.S. have you been to? One 
What are you going to do after this? Watch tv 

What is something you need to go shopping for? X-mas prezzies
 Has anyone ever sang to you? Only my sisters lol!

Has anyone ever given you roses? Haha yeah! When I was like 10! Well one rose anyway
lol.
If you were abandoned in the wilderness, would you survive? Hopefully.

What is your favorite color? Blue. 
What color are your eyes? Hazel. 

What is a compliment you receive way too often? I dunno
 How tall are you? 5”2. I think.

Who was the last person to say they loved you and when? Probably a various sister
lol
 Do you like your parents? Yeah

 Why did your last relationship end? Boredom lol.
Are you scared of flying? No

What do you sleep in? In this weather, nice warm pj‘s.
 Do you have any tattoos? I have a fake one on my ankle. Trying to decide whether to
get one lol

  Have you ever been to Los Angeles? Nope
What jewelry do you wear all the time? I don’t really wear that much 

What is your favorite song at the moment? I’ve been listening to loads of 80’s
songs at the minute lol!  
What song do you HATE? I dunno. 

Do you like chocolate? Of course!
Are you easy to get along with? I think so! 

Any up coming events you're excited about? Christmas!

Comments 
blindwonder says:   1 December 2008   573141  
Whoa.
You wrote a diary.
8D
I might steal this.
 
_Holly_ says :   1 December 2008   411317  
Haha lol :D
Feel free to steal it 
 

 
HTML Tips

 
Next entry: Fill it out! Please :D in category (general)
.....
Related Entries
zsazsa1221: boyfriend girlfriend quiz
‹luke;;back in kupika niggaz;;XD›: boyfriend/girlfriend quiz :)
‹*CODE*RED*ITS*HIM*›: Boyfriend Girlfriend Quiz
ilov2dance: boyfriend girlfriend quiz : )
xinfinity: Boyfriend/Girlfriend Quiz


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012