answer this 4 me and tell me what u think Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by rocker101. ( View all entries )
 

answer this 4 me and tell me what u thinkCategory: (general)
Saturday, 7 June 2008
08:58:46 PM (GMT)
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died:
2. I kissed you:
3. I lived next door to you:
4. You found out I was married:
5. I stole something:
6. I was hospitalized:
7. I refused to leave my home:
8. I got into a fight while you were there:

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality:
10. Eyes:
11. Hair:
12. Family:

WOULD YOU

13. Help me hide a body?
14. Keep a secret if I told you one?
15. Hold my hand?
16. Take a bullet for me?
18. Try to solve my problems?
19. Love me?
20. Date me?

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better?
22. Wanted to kiss me?
23. Wanted to kill me?
24. Broke my heart?
25. Kept something important from me?
26. Thought I was unbearably annoying?

AND MORE

27. Who are you?
28. Are we friends?
29. When and how did we meet?
30. Describe me in three words:
31. What was your first impression?
32. Do you still think that way about me now?
33. What reminds you of me?
34. If you could give me anything, what would it be?
35. How well do you know me?
36. When's the last time you saw me?
37. Ever wanted to tell me something but couldn't?
38. Are you gonna repost this to see what I say about you?

Comments 
BrittanyhFACE says:   7 June 2008   824543  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: i cry and  be dead 
2. I kissed you:happy
3. I lived next door to you:yay come over to  and hang out with you 
4. You found out I was married:um keep a little space between  us 
5. I stole something:mad a little
6. I was hospitalized:come see you every day 
7. I refused to leave my home:i be next to you 
8. I got into a fight while you were there:hope you don't get hert 

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality:awsome nice cool
10. Eyes:never seen them
11. Hair:never seen
12. Family:never seen

WOULD YOU

13. Help me hide a body?yes
14. Keep a secret if I told you one?yes
15. Hold my hand?yes 
16. Take a bullet for me?yes 
18. Try to solve my problems?i will try 
19. Love me?umm..yes 
20. Date me?yes

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better?maybe no 
22. Wanted to kiss me?kindof
23. Wanted to kill me?no
24. Broke my heart?no
25. Kept something important from me?maybe
26. Thought I was unbearably annoying?no

AND MORE

27. Who are you?i am brittany
28. Are we friends?yes
29. When and how did we meet?on kupika 
30. Describe me in three words:cool fun to talk to awsome 
31. What was your first impression?happy
32. Do you still think that way about me now?maybe 
33. What reminds you of me?kupika
34. If you could give me anything, what would it be?um something
35. How well do you know me? well 
36. When's the last time you saw me?i don't know 
37. Ever wanted to tell me something but couldn't?no
38. Are you gonna repost this to see what I say about you?yes
 
‹Stephy Star-Bright› says:   8 June 2008   956615  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: I would ball my eyes out
2. I kissed you: i would feel happy
3. I lived next door to you: come see ya everyday
4. You found out I was married: just talk like we normally do
5. I stole something: be shocked
6. I was hospitalized: stay by your side till you get better
7. I refused to leave my home:stay by your side
8. I got into a fight while you were there: be worried and hope that
your alright in the end

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality: Love it 
10. Eyes: pretty
11. Hair:cool
12. Family:never seen

WOULD YOU

13. Help me hide a body? not sure
14. Keep a secret if I told you one?totally
15. Hold my hand?Yes
16. Take a bullet for me?yes
18. Try to solve my problems?yes
19. Love me?yes
20. Date me?yes

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better?no
22. Wanted to kiss me?kind of
23. Wanted to kill me?never
24. Broke my heart?no
25. Kept something important from me?no
26. Thought I was unbearably annoying?never

AND MORE

27. Who are you? Stephanie
28. Are we friends?Yeah
29. When and how did we meet?on kupika
30. Describe me in three words: cool, nice, and sweet
31. What was your first impression?htought that you would probably be
my best friend.
32. Do you still think that way about me now?TOTALLY
33. What reminds you of me?everything
34. If you could give me anything, what would it be? my life
35. How well do you know me?very well
36. When's the last time you saw me?June 6th
37. Ever wanted to tell me something but couldn't?no
38. Are you gonna repost this to see what I say about you?Yeah
 
poptart101 says:   8 June 2008   166343  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: i would cry my eyes out
2. I kissed you: be happy
3. I lived next door to you: idk hang out with u
4. You found out I was married: be freaked out
5. I stole something: idk steal something too
6. I was hospitalized:go visit u
7. I refused to leave my home: be right by ur side
8. I got into a fight while you were there: help u fight lol 

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality:amazing
10. Eyes: really pretty
11. Hair: cute
12. Family: idk 

WOULD YOU

13. Help me hide a body? maybe depend on whose body
14. Keep a secret if I told you one? yes
15. Hold my hand? of course
16. Take a bullet for me? maybe
18. Try to solve my problems? of course thats what im here for
19. Love me? maybe 
20. Date me? idk maybe

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better? no 
22. Wanted to kiss me? maybe
23. Wanted to kill me? never
24. Broke my heart? no 
25. Kept something important from me? no
26. Thought I was unbearably annoying? never

AND MORE

27. Who are you? katy
28. Are we friends? yes 
29. When and how did we meet? kupika and wednesday june 5th 2008
30. Describe me in three words: amazingly awesomerific coolio
31. What was your first impression? ur really nice and funny
32. Do you still think that way about me now? of course
33. What reminds you of me? anybody hott!
34. If you could give me anything, what would it be? idk what ever u
wanted
35. How well do you know me? idk ive known u for 2 days lol
36. When's the last time you saw me? wen i looked at ur picture 2
minutes ago
37. Ever wanted to tell me something but couldn't? nope 
38. Are you gonna repost this to see what I say about you? sure y not
I_miss_you says:   8 June 2008   175366  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: i would cry and probley come to your funneral
2. I kissed you: would blush and be very happy
3. I lived next door to you: Come over somtimes just to talk to you
4. You found out I was married: be very angrey, probley slap you
5. I stole something: be very unhappy and would try to help you relize
what you did
6. I was hospitalized: Come visit you everday bringing ur fave food
(hospital food is awful!)
7. I refused to leave my home: knock on the door and ask whats wrong
till you would let me in
8. I got into a fight while you were there: try to break up the fight
so nobody goes home bloody

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality: Really sweet, funny and awsome
10. Eyes: really pretty, lol
11. Hair: I LOVE IT!
12. Family: i don't know....sorry

WOULD YOU

13. Help me hide a body? i would be scared to......but maybe lol
14. Keep a secret if I told you one? yep ^^
15. Hold my hand?  yes *blush*
16. Take a bullet for me? yeah, if i really had too
18. Try to solve my problems? yes, deffiently!
19. Love me? yes
20. Date me? hee hee *blushes*

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better? well i.....this is hard.....it
depends
22. Wanted to kiss me? IDK
23. Wanted to kill me? no! no! no!
24. Broke my heart? nope, and not going to!
25. Kept something important from me? no....
26. Thought I was unbearably annoying? nope!

AND MORE

27. Who are you? Kimmi
28. Are we friends? yes
29. When and how did we meet? i talked to you first
30. Describe me in three words: Smart, cute and super sweet, lol
31. What was your first impression? hmmmmmm.....cool
32. Do you still think that way about me now? yep, and even more
33. What reminds you of me? a guitar
34. If you could give me anything, what would it be? a cookie, lol
35. How well do you know me? not well, but i deffiently want to know u
more!
36. When's the last time you saw me? today
37. Ever wanted to tell me something but couldn't? i'm not sure
38. Are you gonna repost this to see what I say about you? yep!!!
‹Hayley.Beason› says:   10 June 2008   467754  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: i wood die
2. I kissed you: kiss back
3. I lived next door to you: be w/ u every min
4. You found out I was married: talk 2 u lik nuttin happened
5. I stole something: slap the crap outta u
6. I was hospitalized: visit u all day every day
7. I refused to leave my home: stay w/ u 
8. I got into a fight while you were there: hope 4 the best

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality: awesum
10. Eyes: beautiful
11. Hair: sexy
12. Family:idk
 
WOULD YOU

13. Help me hide a body? yes
14. Keep a secret if I told you one? yes
15. Hold my hand? yes
16. Take a bullet for me? yes
18. Try to solve my problems? yes
19. Love me? fer sure
20. Date me? fer sure

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better? no
22. Wanted to kiss me? yup yup
23. Wanted to kill me? no 
24. Broke my heart? no
25. Kept something important from me? no
26. Thought I was unbearably annoying? no

AND MORE

27. Who are you? hayley
28. Are we friends? heck yes
29. When and how did we meet? kupika/ idk
30. Describe me in three words: awesum sweet incredible
31. What was your first impression? really awesum
32. Do you still think that way about me now? yes
33. What reminds you of me? every thing
34. If you could give me anything, what would it be? nething u wanted
35. How well do you know me? very well i guess
36. When's the last time you saw me? 2 dayz ago
37. Ever wanted to tell me something but couldn't? no..... well kinda
38. Are you gonna repost this to see what I say about you? yeah
 
Baby_Stella_Hudgens_ says :   14 June 2008   766381  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: i would die too be with you 
2. I kissed you: i would be very shocked and kiss you back 
3. I lived next door to you: i would come and play and vist you
everyday 
4. You found out I was married: would be happy for you  
5. I stole something: will halp you get away with it but tell you not
to do it again 
6. I was hospitalized: would vist you everyday maybe just stay with
you overnight 
7. I refused to leave my home: i would respect that 
8. I got into a fight while you were there: back you up 


WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality: very kind and nice and cool to be around 
10. Eyes: i love you're eyes there like heaven 
11. Hair: beatiful how it flows
12. Family: never heard about them but cool

WOULD YOU

13. Help me hide a body? nope
14. Keep a secret if I told you one? yeah 
15. Hold my hand? of coarse 
16. Take a bullet for me? yeah 
18. Try to solve my problems? yeah 
19. Love me? yeah kind of do 
20. Date me? yeah 

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better? no 
22. Wanted to kiss me? yeah 
23. Wanted to kill me? no 
24. Broke my heart? no i don't think so 
25. Kept something important from me? yeah 
26. Thought I was unbearably annoying? no 

AND MORE

27. Who are you? Stella Hudgens
28. Are we friends? yeah i hope
29. When and how did we meet? we meet a month a go you messagued me 
30. Describe me in three words: nice , super cool, awsome opps 4 words
:P
31. What was your first impression? cool person 
32. Do you still think that way about me now? yep 
33. What reminds you of me? lowers and heaven 
34. If you could give me anything, what would it be? my heart 
35. How well do you know me? well enough 
36. When's the last time you saw me? umm like yestrday 
37. Ever wanted to tell me something but couldn't? yeah 
38. Are you gonna repost this to see what I say about you? yep if you
want me too

 
HTML Tips

Related Entries
kaayzacx1217: Friendship is love ?
Poke_Fantic: TIMELINE
Lithalia: Friends
valiantxXxlove: a simple fight or to the death
tigger2008: Diary 11 April


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012