boyfriend girlfriend quiz : ) Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ilov2dance. ( View all entries )
 
Previous entry: this means love!!!! in category (general)
.....

boyfriend girlfriend quiz : )Category: (general)
Sunday, 20 July 2008
12:40:56 AM (GMT)
Boyfriend/Girlfriend Quiz
YOU OPENED IT..now you have to do it, or you wont be with the person you love, and
be honest.


single or taken?
taken


Do you like it?
i love it!!!


Have you ever hade your heart broken
yes


Are you missing someone special right now?
yes my boyfriend!! :]


Have you talked about marriage with someone?
yes i was joking with my friends


Do you want children
not right now no!!


Would you cansider adoption ?
no


If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes


Do you want someone right now?
yes i want my bf to be with me now!!! lol


Do you get butterflies when your around the person you like?
yes definely!!!


Do you believe in celebrating anniversaries?
yes!!!


Have you slept at the oppisite sexes House?
nope 


Do you love someone?
yep!!!! :]

ANSWER THESE QUESTIONS AND REPOST THEM AS:
boyfriend girlfriend quiz :  )

Comments 
Hottie7341279 says:   11 August 2008   264286  
Single
Hate it
Yes
A million times
Yes! My crush 
With my friends
Not right now, in the future
Yes
Of course!
I WANT MY CRUSH!!!
Yes, way too many butterflies!!!
Yes, of course!
Once (We didn't do anything)
Yes
 
CLOVER555 says:   12 August 2008   965448  
single
despise it
yes
yes
no,but I've thought about it
yes
definatly
yes
yes
yes
yes
no
yes
 
lilpeachy1 says:   3 November 2008   776621  
taken
absaloutly love it
a million times (yes ive kept count)
yes my boyfriend love him!!!
yes my boyfriend
not just yet but in future yes
if i cant have babys thrn yes
yes i want 2 know!!!
yes my boy
yea especially big fancies
yea totaly
yes a complete nightmare never again!!!
yes a dribble when i c my boy with no top on!!!
lilpeachy!!! :D
 
Saruka_girl says:   30 December 2008   131679  
Single :[
i HATE IT!
Yes many times
Yes.....
Nopez
Eh.... nah... not yet
mabey
Yes!
yes i want to be with my crush!
Very much so!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
 
‹xXHeart_Bleeding_See_The_TearsxX› says:   25 February 2009   774748  
Boyfriend/Girlfriend Quiz
YOU OPENED IT..now you have to do it, or you wont be with the person
you love, and
be honest.

single or taken?
taken

Do you like it?
i love it!!!

have you ever hade your heart broken
yes

Are you missing someone special right now?
yes my boyfriend!! :]

Have you talked about marriage with someone?
yes i was in my diary

Do you want children
No

Would you cansider adoption ?
yes

If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes!!!!!!!!!

Do you want someone right now?
yes MY BOYFRIEND!!!!

Do you get butterflies when your around the person you like?
yes definely!!!

Do you believe in celebrating anniversaries?
yes!!!

Have you slept at the oppisite sexes House?
nope 

Do you love someone?
YESSSSSSSSSSSSSSs!!!! :]

ANSWER THESE QUESTIONS AND REPOST THEM AS:
boyfriend girlfriend quiz :  )

PPL!i need advice read my diary called "I NEED ADVICE!!!"
 
sadangelgirl says:   18 April 2009   739996  
single or taken?
taken


Do you like it?
i love it!!!


Have you ever hade your heart broken
No (yay!!)


Are you missing someone special right now?
yes my boyfriend!! :]


Have you talked about marriage with someone?
yes i was joking 



Do you want children
idk


Would you cansider adoption ?
no


If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes


Do you want someone right now? 
yes

Do you get butterflies when your around the person you like?
yes 


Do you believe in celebrating anniversaries?
yes!!!


Have you slept at the oppisite sexes House?
nope 


Do you love someone?
yep!!!! :]

ANSWER THESE QUESTIONS AND REPOST THEM AS:
boyfriend girlfriend quiz :  )
 
‹bluepandaa› says:   24 April 2009   382623  
Boyfriend/Girlfriend Quiz
YOU OPENED IT..now you have to do it, or you wont be with the person
you love, and
be honest.


single or taken?
singul =[


Do you like it?
hate it!

Have you ever hade your heart broken
yes


Are you missing someone special right now?
yep


Have you talked about marriage with someone?
yep


Do you want children
yep, but not right now


Would you cansider adoption ?
if there was no other option


If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes pwease!!


Do you want someone right now?
yes!!


Do you get butterflies when your around the person you like?
oh yeah!!


Do you believe in celebrating anniversaries?
yes!!!


Have you slept at the oppisite sexes House?
no


Do you love someone?
yep!!!!

ANSWER THESE QUESTIONS AND REPOST THEM AS:
boyfriend girlfriend quiz :  )
 
‹Kairos› says:   26 June 2009   363395  
single -guys shout o/. lol
hate it!!!
yes
yes yes yes yes
yes
yes
no
yes
yes
yes yes
no
maybe...
 
Kurenai_chan says:   26 June 2009   242739  
single or taken?
taken


Do you like it?
yes


Have you ever hade your heart broken
yes


Are you missing someone special right now?
yes my boyfriend!! 


Have you talked about marriage with someone?
no


Do you want children
not right now no!!


Would you cansider adoption ?
no


If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes


Do you want someone right now?
yes i want my bf to be with me now!!! lol


Do you get butterflies when your around the person you like?
yes definely!!!


Do you believe in celebrating anniversaries?
yes!!!


Have you slept at the oppisite sexes House?
idk


Do you love someone?
yep!!!! :]
 
cherrychapstickx writes:   25 August 2009   977559  
(You have to login before posting your comment)
282412 says :   25 September 2009   845516  
single
no
no
i am missing my crush
no
yes i want kids but not now
i would not consider adoption
yes who wouldnt?
yes
yes
yes
no
yes

 
HTML Tips

 
Next entry: my parents control 32% of my life!!! ahhhh!!!! in category (general)
.....
Related Entries
‹luke;;back in kupika niggaz;;XD›: boyfriend/girlfriend quiz :)
‹*CODE*RED*ITS*HIM*›: Boyfriend Girlfriend Quiz
miss_chelsea_giselle: boyfriend girlfriend quiz
‹AVADAKEDAVRA♥;›: Boyfriend/Girlfriend Quiz♥
raven_rain: boyfriend/girlfriend quiz copied chain things


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012