ANSWER THESE FOR ME PLEZZZZ Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by dani0405. ( View all entries )
 
Previous entry: spanish version of the night before christmas in category (general)
.....

ANSWER THESE FOR ME PLEZZZZCategory: (general)
Saturday, 15 January 2011
05:44:08 PM (GMT)
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died:
2. I kissed you:
3. I lived next door to you:
4. You found out I was married:
5. I stole something:
6. I was hospitalized:
7. I refused to leave my home:
8. I got into a fight while you were there:

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality:
10. Eyes:
11. Hair:
12. Family:

WOULD YOU

13. Help me hide a body?
14. Keep a secret if I told you one?
15. Hold my hand?
16. Take a bullet for me?
17. Do anything for me?
18. Try to solve my problems?
19. Love me?
20. Date me?

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better?
22. Wanted to kiss me?
23. Wanted to kill me?
24. Broke my heart?
25. Kept something important from me?
26. Thought I was unbearably annoying?

AND MORE

27. Who are you?
28. Are we friends?
29. When and how did we meet?
30. Describe me in three words:
31. What was your first impression?
32. Do you still think that way about me now?
33. What reminds you of me?
34. If you could give me anything, what would it be?
35. How well do you know me?
36. When's the last time you saw me?
37. Ever wanted to tell me something but couldn't?
38. Are you gonna repost this to see what I say about you?

Comments 
party_girl_all_the_way says:   15 January 2011   370374  
1. I died: cry everyday )':
2. I kissed you: ummm no....
3. I lived next door to you: u do hahaha
4. You found out I was married: hip hip horay!!!!
5. I stole something: aww i wanted to help lol
6. I was hospitalized: visit u everyday
7. I refused to leave my home: drag u out muahahaha
8. I got into a fight while you were there: id join in and made sure
we won XD

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality: soo shy and cute
10. Eyes: very pretty
11. Hair: silky
12. Family: super nice

WOULD YOU

13. Help me hide a body? hmmm depends who it was XD
14. Keep a secret if I told you one? of course like always
15. Hold my hand? as a friend, sure
16. Take a bullet for me? yes!!
17. Do anything for me?
18. Try to solve my problems?
19. Love me?
20. Date me?

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better?
22. Wanted to kiss me?
23. Wanted to kill me?
24. Broke my heart?
25. Kept something important from me?
26. Thought I was unbearably annoying?

AND MORE

27. Who are you?
28. Are we friends?
29. When and how did we meet?
30. Describe me in three words:
31. What was your first impression?
32. Do you still think that way about me now?
33. What reminds you of me?
34. If you could give me anything, what would it be?
35. How well do you know me?
36. When's the last time you saw me?
37. Ever wanted to tell me something but couldn't?
38. Are you gonna repost this to see what I say about you?
 
party_girl_all_the_way says:   15 January 2011   781974  
srry my computers wack lol
17. Do anything for me? yes
18. Try to solve my problems?yes
19. Love me? as a sister
20. Date me?no

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better? never, the truth is always important
22. Wanted to kiss me? no
23. Wanted to kill me?never
24. Broke my heart?no
25. Kept something important from me? yes that one surprize lol
26. Thought I was unbearably annoying?no

AND MORE

27. Who are you?
28. Are we friends? mina!!
29. When and how did we meet? school 5 grade
30. Describe me in three words:shy, pretty and random lol
31. What was your first impression?weird lol
32. Do you still think that way about me now? yup but in a super good
way hahaha
33. What reminds you of me? zippers 
34. If you could give me anything, what would it be? a new hamster.
RIP Shippo
35. How well do you know me? ask me any thing lol
36. When's the last time you saw me? yesterday when we were teaching u
how to skateboard 
37. Ever wanted to tell me something but couldn't? yes
38. Are you gonna repost this to see what I say about you? maybe
 
dani0405 says:   15 January 2011   846914  
aww tankz i luv ya mina <333
 
loverboy255 says:   18 January 2011   992205  
WHAT WOULD YOU DO IF

1. I died: 
Be really sad 
2. I kissed you: 
Kiss back :D
3. I lived next door to you: 
Hang out with you a lot!
4. You found out I was married: 
Not sure :S
5. I stole something: 
Be disappointed in you
6. I was hospitalized: 
Visit you every chance I got
7. I refused to leave my home: 
Stay with you until I help fix whatever's making you not leave home
8. I got into a fight while you were there: 
Stop it any way I can

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY

9. Personality: 
Amazing  affectionate and friendly
10. Eyes: 
Beautiful 
11. Hair: 
Very pretty
12. Family: 
Can't answer this one :P

WOULD YOU

13. Help me hide a body? 
Uhh..
14. Keep a secret if I told you one? 
Of course
15. Hold my hand? 
Any time!
16. Take a bullet for me? 
Yep!
17. Do anything for me? 
Well, maybe not ANYTHING >.>
18. Try to solve my problems? 
Of course
19. Love me? 
Of course
20. Date me? 
Of course

HAVE YOU EVER

21. Lied to make me feel better? 
Nope. 
22. Wanted to kiss me? 
Tons
23. Wanted to kill me? 
Never
24. Broke my heart? 
Don't think so..
25. Kept something important from me? 
Nope
26. Thought I was unbearably annoying? 
Nope

AND MORE

27. Who are you? 
Random guy from Kupika!
28. Are we friends? 
Oh yeah
29. When and how did we meet? 
You messaged me :P
30. Describe me in three words: 
Pretty, friendly, awesome
31. What was your first impression? 
Awesome 
32. Do you still think that way about me now? 
Of course.
33. What reminds you of me? 
Every time I send a message on here!
34. If you could give me anything, what would it be? 
My heart :D
35. How well do you know me? 
As well as I can, I guess
36. When's the last time you saw me?
 Technically, never >.>
37. Ever wanted to tell me something but couldn't? 
Nope.
38. Are you gonna repost this to see what I say about you?
 I would love for you to fill this out for me
dani0405 says :   18 January 2011   865198  
awww tankz
 

 
HTML Tips

Related Entries
kaayzacx1217: Friendship is love ?
Poke_Fantic: TIMELINE
Lithalia: Friends
valiantxXxlove: a simple fight or to the death
tigger2008: Diary 11 April


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012