A Million Questions!~ Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by sand_ninja. ( View all entries )
 
Previous entry: Random survey I dunno what to name 'cause I stole it from this one guy
at random...
in category Quizes, Test
.....

A Million Questions!~Category: Quizes, Test
Tuesday, 22 December 2009
05:33:42 AM (GMT)
[A is for age:] 13.

[B is for beer of choice:]  I don't drink.

[C is for career:] Musician/Game Designer.

[D is for favorite Drink:] Fanta/Lemonade

[E is for essential item you use everyday:] Wristband

[F is for favorite song at the moment:] Any of The Ready Set's songs.

[G is for favorite games:] Alot.

[H is for hometown:] San Antonio

[I is for instruments you play:]  Drums/Xylophone/Vejula/Gutiar

[J is for favorite juice?] Orange.

[K is for kids?:]  Two, perhaps.

[L is for last kiss(when)]  Can't remember.

[M is for marriage:] Someday.

[N is for nickname:] Matt.

[O is for overnight hospital stays:] When I was a baby. Lawlz.

[P is for phobias:] Big ass bugs.

[Q is for quote:] "Whatever.", "Shut up.", "I'll kill you.", "*insert weird nosie I
make*".

[R is for biggest regret:] None.

[S is for self confidence:] Some.

[T is for time you wake up:] Usually 8...

[U is for color underwear:] Lots of colors

[V is for vegetable you love:] Celery/Carrots

[W is for worst habit:]  Forgetting stuff.

[X is for x-rays you've had:] 6, maybe.

[Y is for yummy food you make:]  Ramen, lawlz.

[Z is for zodiac sign:] Pisces

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
What is your name? Krystal
Righty or Lefty: Right

*********YOUR LOOKS********* 
Hair color: Dark Brown
Eye color: Dark Brown
Height: 5'1"
Do you wear contacts or glasses? Glasses
Do you have any piercings? No needles, please.
If so what do you have pierced? -
Do you have a tattoo? No
If so what and where? -
Do you wear any rings? The plastic one Wiffie gave me xD


**********JUST LATELY*********** 
How are you today? Could be better.
What shirt are you wearing right now: Red shirt.
What does your hair look like at the moment? Long in a ponytail.
What song are you listening to right now? My sister talk to herself xD
What was the last thing you ate? Spicy sunflower seeds.
How is the weather right now? Cold, I'm guessing.
Last person you talked to on the phone? Taylor.
Last dream you can remember? It was dark, cold, and in a city I think.
Who are you talking to right now? Ruby.
What time is it? 11:50 (I started backwards xD)


**********MORE ABOUT YOU************* 
If you were a crayon, what color would you be? Red or Grey.
Have you ever almost died? More than your average house fly.
Do you like the person that sent you this? No(?)
How do you eat an Oreo: take it apart and dip it in milk
What makes you happy? Alot of things.
What's the next CD you are going to buy? The Ready Set CD in spring 8D!~
What's the best advice ever given to you? Dunno. I gotta ask my friends.
Have you ever won any special awards? Suree
Do you like to dance? Depends.
Worst sickness you ever had? Can't pick. Lol.
What's the dumbest thing you've ever done? Believe in lies.
What's your favorite memory? Too many.
How many kids do you want to have? Two, if I get married.
Son's name? Alexander/Devin/Radio/Jesse
Daughter's name? Tori/Leah/Lori/Lexx/Rylie
Do you do drugs? I may act like it, but no.
Do you drink a bit of wine? No
What kind of shampoo and conditioner do you use? Whatever's in the bathroom.
What sport do you hate the most? Football
What are you most scared of? Bugs. Lawlz.
How many TV's do you have in your house? 6
Do you have your own? Yer.
Do you have your own phone line? No.
Do you sleep with a stuffed animal? Shipi<3
Have you ever broken/sprained/fractured a bone: No.
Who do you dream about: Random People.
Who do you tell your dreams to? No one if I have to,
Who's the loudest friend you have: Taylor.
Who's the quietest friend?: Eric, if he counts.



***********THIS OR THAT********** 
Lights on/off? On.
Sun or rain? Rain
McDonalds or Burger King? CrackDonald's.
Scary or happy movies better? Both at the same time xD
On the phone or in person? Depends
Paper or plastic? Depends
Sausage or pepperoni? Pepperoni
Summer or winter? In between xD
Chocolate or white milk? White milk
Root Beer or Dr. Pepper? Dr. Pepper
Glass half full or half empty? Trick question. I see it as both.
Tape or DVD? DVD
Cats or Dog? Cats.
Vanilla or Chocolate? Vanilla
Skiing or Boarding? Never been.
Day or night? both
Cake or pie? Pie 8D
Sunset or sunrise? Sunset


***********YOUR FAVES*************** 
Color: Red.
Food: Mac and Cheese
Fast food: Fries.
Candy: Snickers or Butterfinger
Animal: Wolves
Number: 13
Radio Station: Mix 96.1
Band(s): Linkin Park, Nickleback, My Chemical Romance, Boys Like Girls, The Ready
Set
Actor or actress? Dunno
Day of the year: Dunno 
Month: March
TV show? Dunno.
Store: Hot Topic
Teacher: Seagraves 8D
Saying: "Don't give up."


**********HAVE YOU EVER********** 
Broken the law? Yes.
Ran from the cops? Not yet.
Stole something? Not offically.
Tried to kill yourself? Not yet.
Made yourself throw up? Had to.
Made yourself cry to get out of trouble? Probably.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 





NINE last things you did;; 

9. last place you were: Peter Piper's
7. last beverage: Water
6. last movie watched: Polar Express
5. last phone call: Taylor.
4. last cd played: Cartel - Chroma
3. last bubble bath: Long time ago.
2. last time you cried: Yesterday morning, reading DramaCon
1. last alcoholic drink: I dont drink

EIGHT have you evers;; 

8. have you ever dated someone twice: No, and never will.
7. have you ever BEEN cheated ON: Hopefully not.
6. have you ever kissed someone: Suree.
5. have you ever kissed someone you regret: No.
4. have you ever fallen in love: I've stepped in it.
3. have you ever lost someone: Yep.
2. have you ever been depressed: Suree.
1. have you ever been drunk and thrown up: No.

SEVEN states you’ve been to;; 

1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 

FIVE things you do on a daily basis;; 

1. Text
2. Go on computer
3. Drink
4. Daze off
5. Listen to music.

THREE favorite colors;; 

1. Red
2. Silver
3. Black



So Far in 2009 I have;; 

Been to school - Of course.
Made a new friend - Suree
Laughed until you cried - Yes.
Went behind your parents back - Yes.
Cried over an ex - *lets out long sigh*
Disappointed someone close - Probably.
Pretended to be happy - Always do.
Met someone who changed your life - That was last year xD
Lost someone close to you - Yep. *mumbles unintelligble things*
Gotten close to someone - Closer.
Given up something important to you - It wasn't important anymore.
Found out who your true friends were - Basicly.



RANDOM;; 

1. Has anyone ever thrown you a surprise party?: Nope.

2. Are you easily excited?: Hardly.

3. What event is coming up that you're most excited about?: Christmas, I guess.

4. Which of your friends gets you the most excited?: Moses or Emerald.

5. If you won a million dollars what would be your first thought? *runs to Hot
Topic*

6. If you could have anything right now: To talk to someone. Lol.

7. Love or money?: Love; Because if you have money, you don't know if love is real or
not.



1. Where do you hang your towel to dry after showering?: On top of closet door.

2. What kind of mouse pad do you have?: Table xD

3. Do you brush your hair with a comb or a brush?: Brush

4. In your opinion, who do you think is the hottest celebrity?: *drool* Alot of
Celeb's, alot.

5. You have a project due tomorrow, do you use tape or glue?: *hypervenalates*
Tape!?

6. Chicken or pork?: Both.

7. By the time you get to school, is it still dark?: No.

8. If you had a choice to be a unicorn or mermaid which would it be?: Unicorn. I stab
you.

9. What color is your underwear? Purple with pink butterflies.

10. What time does the sun usually set?: Six, atm.

11. What/who do you think of last before you go to sleep?: No one, really.

12. fan or AC?: Air condition, yes.

13. Do you wear braces?: No.

14. Can you do a hand stand?: Underwater.

15. If you were the opposite sex, how would you style your hair?: Like Jordan
Witzigeruter's/Alex Evans

16. What level English are you in?: 8th grade. But I'm 'posed to be taking it 9th.

17. Jessica Simpson or Alba?: Simpson.

18. Which subject is worse, English or Math?: Math.

19. What's one thing you really want to do this very moment?: Sleep.

20. What movie are you embarrassed to admit you've watched?: None.

21. CD player or iPOD?: Roll it old school, yo.

22. Would you rather spin upside down going 30 mph or drop 400 feet from a bungee
cord?: Both sound awesome xD

23. What’s your favorite shape?: Triangle :D *shank*

24. What do you have planned for the weekend?: Nothing.

26. If you were put in a room with nothing except for a pencil and paper, what would
you do?: Write "FOOD" and slip it under the door

27. Is it always easy finding your remote every time you want to watch TV?:
Sometimes.

28. How was your day?: Normal 8/

29. Do you grow your nails, bite or cut?: I bite them every now-and-then.

30. Describe your handwriting: in cursive:Unreadable. print: None lligit.

31. Do you consider yourself a stalker?: Der.

32. Do you bruise easily?: Very.

33. There's nothing on TV except Barney and Japanese news what do you do?: Turn off
the t.v and text someone xD

34. Do you know more then 3 myspace codes?: No.

35. You got an essay due, you either can type or write in pen, which will it be?:
Type.

36. Do you wear jeans to relax at home?: Hardly.

37. Describe yourself using three words: Mean, Insane, Bi-Polar.

38. Do you use deodorant?: Yeah.

39. Do you like ice in your drink?: Sometimes.



Favorite: 
009. Food? Chicken Nuggets.
010. Drink? Lemonade
011. Movie? Transformers: Rise of the Fallen.
012. Music Band? Linkin Park
013. Animal? Wolf
014. Sport? Basketball
015. Place to live? Texas/United Kingdom
016. Subject? History

Stuff...... 
017. Best thing that happened to you in the last few years? Alot *laughs*
018. Do you want to get married? Yes.
019. Kids? Maybe.
020. Best place to go on a date? Park/Movies
021. What is your dream? To find the one I absoultly love. (Stfu, it said dream.)
022. What do you want to do when you grow up? Professional Musician/Game Designer
023. Play an instrument? Drums/Xylophone/Vijula/Gutiar
024. List 5 things (inc. brand) you are wearing right now : Ima list what Im wearing,
saves me the trouble :P

1. Big red shirt.
2. Spongebob pajama pants.
3. Checkered Wristband
4. Undershirt.
5. Glasses.

Friends.... 
025. Friend you have known the longest? Taylor xD
026. Best friend(s)? Emerald.
027. Friend that makes you laugh the most? Taylor/Richard/Moses
028. Friend who you can talk to anything about? Emerald, if I had to.
029. Friend with the best personality? They're all awesome...
030. Last friend to call you? Taylor.
031. Last friend to talk to you? Taylor. Tes: Emerald.
032. Last friend you hung out with? Emerald and Taylor.
033. Last friend you went to a movie with? Uhm... Emerald I think.
034. Last friend to make you laugh? Taylor.
035. Most memorable experience with a friend? To many to count<3
036. Anything you plan to do with friends when you get older? Visit every damn
paranormal areas in my town.
037. Any trips planned with friends? Nope.

Other Questions... 
043. Ever traveled anywhere? Mexico xD
044. What places do you want to visit? England with Richard, Japan with
Emerald/Taylor/Moses.
045. Where do you want to live when you're older? Ohio, Washington, Texas, United
Kingdom, Canada...
046. How happy are you with where you are in life? *shrugs* Hardly.
047. What's your most embarrassing moment? Can't remember.
048. Do you have any art or pictures on your walls? Yeah.
049. Do you remember your dreams? Hardly.
050. Do you believe in love at first sight? Not really.
052. What was your favorite childhood toy? Jenga.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.How many letters are there in your name? Seven. Total: 20
2. Do you have a nickname? Yep.
3. Does it have more or less letters than your name? Less
5. Do you like your name? Yer.
6. How about your middle name? Some say I don't deserve it xD But I like it.
7. Do you know what your name means? Duh.
10. Does it match who you are? Not really.
14. Have you donated to Gaia? Nope.
15. Do you like real money or gold better? Real money.
16. What's your favorite coin? Peso's are awesome.
18. Do you have a job? Yes. 
19. What is it? To keep my friends alive.
20. what's your dream job? Work for a DrumCorp or be a Game Designer
25. Do you live close to water? Nope.
26. What kind of water? If I did, it'd be salt.
27. Do you live near mountains? No.
28. Which ones? Rocky Road Ice Cream?
29. Do you live near a geographical thing my of any sort? Uhm, no?
30. What is it? Dunno.
33. Are the the youngest, oldest, or middle child? Youngest.
34. Which would you like to be? Yougest xD
35. How many cousins do you have? I can't count that high.
36. Have you met all your cousins? No.
37. Do you get along with them? I hardly know 'em.
38. Do they live near you? Idfk.
39. Do you have large family functions? Used to.
40. Would you like to have large family functions more often? No.
41. Do you live with your parents? Yeah.
42. If not, do you live with anyone? -
43. If yes, do you get along? -
44. Who would you like to live with? Emerald. Lawlz xD In an Condo in the Uk. Lawlz.
45. If you had to share a house/condo/apartment with someone famous, who would it
be? Who WOULDN'T it be xD
46. Would you live in a camping van? Probably sometime soon xD
48. Would you live in a castle? Shit man, hell yes.
49. Would you live in a cottage? Near a river, yes.
50. Which would you rather live in, out of those four? Castle xD
54. Are you a private person? Yes.
59. Are you a homebody? I'm a homie xD
60. Do you have chores? Yes.
61. What are they? Whatever needs to be cleaned.
62. Do you enjoy doing them? No.
63. What's your least favourite chore? Cleaning xD
64. Do you like dusting? It's fun writing in dust.
65. Do you ever dust? Hardly.
66. Are there dust bunnies in your house? If there was, they'd be my pets.
67. Do they have faces? Nope xD
68. Names? They'd have names if I saw any.
69. Do you have pets? Yes.
72. If not, would you like to have pets? -
73. Is there a reason that you don't have them? And what is it? -
74. Do you like animals? Sometimes.
75. Do you prefer domestic or wild animals? O.e Domestic.
78. Do you have an imaginary friend? yUsed to.
79. Have you ever had an imaginary friend? Who hasn't.
80. Was it male or female? Male.
81. Was was his/her/it's name? Forgot.
82. Was it a better friend than your real friends? I forgot about it 'cause my real
friends were more entertaining.
83. Do you have real friends? Of course.
84. Do you actually like your friends? At times xD
85. Do you think they like you? I hope so.
86. Do you fight ever? Hardly.
87. Is there lots of drama? Not anymore!~ Yay!~
88. Do you have a best friend? Emerald<3
89. If so, how long have you know them? A few months over 2 years.
90. Have you always been friends? Probably... Lol.
91. Do all your friends know each other? Nope.
92. Where have you met your friends? School and Party's, via someone.
93. Do you have enemies? Probably.
94. Are they real or imaginary enemies? Real.
95. Why are they your enemies? 'Cause they're haters.
96. Did you ever pretend to be a superhero when you were little? Dunno.
97. Do you still pretend to be a superhero? When no one's looking <>.>
98. Are you, in fact, a superhero?  Yes.
99. If you were/are one, what's your name?  Mattsome!~
100. Or is that secret? Shit, you got me.

101. Type a random word. Dinosaur.
102. Give it a name. Cat.

103. What are you doing right now? You ;D
104. What should you be doing? Sleeping
105. Does food sound good? No.
107. What's the scariest household appliance? The Toaster.
108. Have you ever used a saw? Nope.
109. Have you ever used a shovel? Yer.
110. Which would you rather receive as a birthday gift? A saw. That'd be crazy.
111. Who are you most likely to receive it from? Welo or Moses xD
112. Do you write thank you cards? No.

117. Do you use spell check? If I remember.
118. How do you feel about dictionaries? Murder weapon!~
119. Thesauruses? Iloveyou<3
120. Do you care if you mispell things? ;_; Now I do.
121. Do you make fun of people for spelling mistakes? >D
122. Do you judge people for them? Not really.
123. What do you judge people on? Atittude.
124. What do you judge yourself on? *shrugs*
125. What's your best feature? Eyes. Harharhar.
126. Which feature could use some work? My left leg. Lol.
127. Are you happy with yourself? Love it or Shove it.
128. Are you happy? Not at the moment.
129. At this exact moment, how do you feel? Sleepy.
130. Do you know about "I" statements? Like, "I am..."?
131. Do you hate "I" statements? *shrugs*
132. Have you ever used one? *shrugs*
133. Did it work? Hell I know,
134. Have you ever been camping? Never.
135. Have you ever been to camp? No.
136. Which would you rather do? To an awesome camp like Camp Rock.
137. Have you been a camp counselor? No
138. Would you like to be? No
139. If you were, was there an initiation? Probably.
140. What was it? There was none xD
141. Did it involve chocolate pudding? Roflmao.
142. Are you allergic to chocolate pudding? No.
143. Do you like chocolate? Not really.
144. Are you allergic to anything? Yes.
145. If so, what? MOld/Grass/Pollen
146. How do you get around it? I can't. Lol.
147. Do you eat healthy food or junk food? Mainly Junk Food. Lol.
148. Do you eat too much, too little, or just enough? *shrugs*
149. Is your porridge too hot, too cold, or just right? Porridge=That food from the
goldilocks story.
150. Do you even eat porridge? Never tried it xD
151. How do you feel about fairy tales? omfgYAY.
152. What is your favorite fairy tale? Cinderella.
153. Do you only know fairy tales because of Disney? Yep.
154. What's your favorite nursery rhyme? Ring around the Roseies.
155. Post part of it. Ashes, ashes, we all fall down >8D
156. Do you know any? Suree.
157. Do you keep a journal? Nope.
158. Do you keep a journal on Gaia? Nope.
159. How many journals do you have? Alot.
160. What do you usually write about? Fantasy/Love/Blah
161. Do you write poetry? Yeah. Hardly ever, now.
162. Would you call yourself a poet? No.
163. Do you consider your poetry to be good? Not really.
164. Do you like to read poetry? Depends who wrote it.
165. If so why? Interest.
166. If not, why not? dunno
167. What's your favorite poem? Alot.
168. What's your least favorite poem? Dunno
169. Have you visited all the forums? No.
170. If you haven't, which ones haven't you been to? Dunno.
171. Do you think you'll ever visit them? Yes.
172. What's your favorite forum? Anything with music.
173. Why? That's what (Lorenzo) said!~ Rotflmfao.
174. Why are you on Gaia? "Cause I can be.
175. Why are you on Gaia right now? Nope.
176. Why are you taking this quiz? Nothing better to do 8/
177. Why are trees green? Photosynthesis...?
178. Are trees green? Probably.
179. If you had to eat the squirrel or save the cake, which would you do? Sexual
term?
180. What is the strangest thing you've ever been asked? *insert
Moses/Richard/Lorenzo question*
181. How did you respond? "Dork."
182. Which is the better word, no or yes?  Depends

Comments 
‹Raybeamblazer› says :   10 January 2010   439166  
[A is for age:] 12

[B is for beer of choice:]  DON'T DRINK

[C is for career:] DON'T HAVE

[D is for favorite Drink:] APPLE JUICE

[E is for essential item you use everyday:] PENCIL

[F is for favorite song at the moment:] SPIDERWEBS- NO DOUBT

[G is for favorite games:] TOOO MANY O_O

[H is for hometown:] OHIO ^^

[I is for instruments you play:]  NONE

[J is for favorite juice?] APPLE

[K is for kids?:]  ?????

[L is for last kiss(when)]  IDK

[M is for marriage:] IDK

[N is for nickname:] CHII

[O is for overnight hospital stays:] IDK

[P is for phobias:] I HOPE I DON'T HAVE ANY

[Q is for quote:] "WHEN IN DOUBT BLAME THE PERSON NEXT TO"

[R is for biggest regret:] IDK

[S is for self confidence:] EH

[T is for time you wake up:] 10:28

[U is for color underwear:] WHY DO YOU WANT TO KNOW?!?!

[V is for vegetable you love:] CARROTS

[W is for worst habit:]  FORGETTING

[X is for x-rays you've had:] TOOO MANY

[Y is for yummy food you make:]  GRILLED CHEESE SANDWITCH

[Z is for zodiac sign:] TAURUS

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
What is your name? JUST CALL ME CHII
Righty or Lefty: RIGHT

*********YOUR LOOKS********* 
Hair color: DARK BROWN
Eye color: GREEN
Height: IDK
Do you wear contacts or glasses? GLASSES
Do you have any piercings? NO
If so what do you have pierced? ---
Do you have a tattoo? NO
If so what and where? ---
Do you wear any rings? NOT REALY


**********JUST LATELY*********** 
How are you today? COLD
What shirt are you wearing right now: RED
What does your hair look like at the moment? MESSY IN A HAT
What song are you listening to right now? SPIDERWEBS- NO DOUBT
What was the last thing you ate? PIZZA
How is the weather right now? COLD
Last person you talked to on the phone? MOM
Last dream you can remember? YOU DON'T WANT TO KNOW.
Who are you talking to right now? COMPUTER
What time is it? 10:50


**********MORE ABOUT YOU************* 
If you were a crayon, what color would you be? RED OR BLACK
Have you ever almost died? YEA
Do you like the person that sent you this? NO
How do you eat an Oreo: RIP IT APART AND EAT ITS GUTS (CREAM)
What makes you happy? A LOT OF STUFF
What's the next CD you are going to buy? IDK
What's the best advice ever given to you? .IDK
Have you ever won any special awards? YES
Do you like to dance? NO
Worst sickness you ever had? TOO MANY
What's the dumbest thing you've ever done? IDK
What's your favorite memory? IDK
How many kids do you want to have? IDK
Son's name? ----------
Daughter's name? -------------
Do you do drugs? NO
Do you drink a bit of wine? NO
What kind of shampoo and conditioner do you use? WHATEVER MOM BUYS.
What sport do you hate the most? SOCCOR
What are you most scared of? BUGS AND NEEDLES
How many TV's do you have in your house? 2
Do you have your own? NO
Do you have your own phone line? NO
Do you sleep with a stuffed animal? YES
Have you ever broken/sprained/fractured a bone: IDK
Who do you dream about: IDK
Who do you tell your dreams to? NO
Who's the loudest friend you have: ELIZABETH
Who's the quietest friend?: SARAH



***********THIS OR THAT********** 
Lights on/off? OFF
Sun or rain? RAIN
McDonalds or Burger King? BURGER KING
Scary or happy movies better? BOTH
On the phone or in person? DEPENDS
Paper or plastic? BOTH
Sausage or pepperoni? PEPPERONI
Summer or winter? WINTER
Chocolate or white milk? I HATE MILK
Root Be
 
 
HTML Tips

 
Next entry: Jason&Ashley: First Sight in category Story<3
You can also go directly to the next entry in category Quizes, Test
Related Entries
Xima: Are you really...You? Rant/Venting
awsru: ADVICE FOR ME ADVICE FOR ME
‹⋟❤LOVEtheLIFEyouLIVE❤⋞›: What do you know about your best friend? [Lauren] SuRvEyS aNd StUfF
steffisteffi: Weird... (girls read plz, need advice from girls!!) mii life!!!
‹Up-in-the-Clouds›: Best Friend Test


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012