whoahohah. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by boomboompow. ( View all entries )
 
Previous entry: Read it. in category (general)
.....

whoahohah.Category: (general)
Wednesday, 24 June 2009
08:28:39 PM (GMT)
i do not hook up, up like that.
-----------------------
1. You & your ex? ... 2. What are you listening to? a fountainnn. 3. Maybe you should? get on my iPod, and go to my room. 4. You love? monster. 5. You don't understand? Boys,boys,boysss. 6. You have lost your respect for? Alot of people. 7. You last ate? gum. IS YOUR/ARE YOU: 1. Is your hair wet? nope. 4. Are you wearing chap stick? nope. WTF WHERE'S 2 AND 3? 5. Are you tired? not one bit. 6. Are you wearing pajamas? yup. 7. Are you mad? Not really. 8. Are you upset? Nope. HAVE YOU: 1. Recently done anything you regret? Coming out of my room. 2. Ever lied? No, I'm Mr.Lincoln. 3. Ever kicked someone? ;D 4. Ever tripped over your own feet? hahahaha. TODAY HAVE YOU: 1. Have you cursed? yep. 2. Have you gotten mad at someone? 4 hours ago. 3. Had a smoke? Nothanksyoubastard. OTHER: Ever wonder if you're someone's everything? :/ i wish i was. Last song played more then three times? come on get higher - matt nathanson. Last person you fell asleep with? sarah. >> Last time you were really happy? Todaaaaaay. 8D Ever skip class? Three times. When do you want to die? Never, unless it's with somebody I love. How do you want to die? with somebody i love. Marriage? won't work for me. Did you take a nap today? it's impossible for me to nap during the day, i'm in-nocturnal. Who got mad at you last? my brother. Last person to call you beautiful? alby? What color is your room? white here, pink in kansas. Where are your parents right now? mom, right behind me. dad, in kansas. Could you use some sleep right now? i'd rather not. Who'd you last have lunch with? I don't eat lunch with people. Does someone love you? Nobody tells me if they love me, unless they don't mean it. Do you like to cuddle? withmyellieyes Have you ever made out against a car? I've never been kissed. Have you ever kissed someone you weren't dating? read above, Kissed someone that had a girlfriend / boyfriend? read above, Are you ticklish? yes I am. Is the last person you kissed older than you? read above, Has anyone seen you kiss the last person you kissed? read above, Last time you had butterflies in your stomach? About two days ago. ;-; What’s on your bedroom floor? nothing. When’s the next time you will kiss somebody? who knows. Does your ex have a job? she is prolly a prostitute. How many piercings do you have ? I don't like piercings. ;-; Ever kissed in the rain? read above, Are you a jealous person? Yes. (: Any plans for tomorrow? idek. If your best friend liked your ex, what would you do? I would kill her, no kidding. Have you held hands with anybody in the past week? Mom, I was really really dizzy in the mall and I couldn't walk. Where is the person you have feelings for right now? :I Do you want any tattoos? fuck no. When is the last time you were in a photo-booth taking pictures with friends? two years ago. When's your birthday? may 22nd. What's the last thing you laughed at? my brother's face, im not kidding. ask katie. Which of your friends is the easiest to talk to? alex, jared's brother. What was the first thing you thought of this morning? i'd rather not share. What color are your eyes? blue. (: Who do you hate currently? I would say, Do you get the recommended eight hours of sleep a night? Mhm.

Comments 
DAIQUIRI says:   24 June 2009   978948  
SHE.
lmfao.
/dies.
 
‹Moi→Nerd is in Despair› writes :   25 June 2009   172536  
1. You & your ex?
He's an idiot.

2. What are you listening to?
The air?

3. Maybe you should...
Get my headphones...

4. You love?
Hmm....

5. You don't understand?
Wait, wait, wait...so 1+1=2, but 1 and 1 = 11...oh yeah!

6. You have lost your respect for?
Emos. Wait, I never had any respect for them anyway.

7. You last ate?
Yorkie = D

IS YOUR/ARE YOU:
1. Is your hair wet?
*dab dab* nup.

4. Are you wearing chap stick?
Nuh-huh.
1,4,5,6,7...yeah. High five, logic!

5. Are you tired?
Always!

6. Are you wearing pyjamas?
Nope.

7. Are you mad?
Insane 8D

8. Are you upset?
No!


HAVE YOU:
1. Recently done anything you regret?
No. (De ja vu, anyone?)

2. Ever lied?
porridge ^_^.

3. Ever kicked someone?
YUP YUP!

4. Ever tripped over your own feet?
AHAHHAHAHAAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHyes.


TODAY HAVE YOU:
1. Have you cursed?
Duh.

2. Have you gotten mad at someone?
No...I think...

3. Had a smoke?
FUCK no.


OTHER:
Ever wonder if you're someone's everything?
V__V Don't talk to me about life...

Last song played more then three times?
. . .
My Sweet Revenge by SOAD.

Last person you fell asleep with?
*cries*

Last time you were really happy?
Melon.

Ever skip class?
Once.

When do you want to die?
at the age of 98, then I can be a crazy cat lady ^_^

How do you want to die?
Magic.

Marriage?
Do you mean when? 30.

Did you take a nap today?
I can't - I sleep for the time I sleep. Then I can't sleep until night
time. = (

Who got mad at you last?
Mum.

Last person to call you beautiful?
*ignore*

What color is your room?
Yellow XO

Where are your parents right now?
Idk!

Could you use some sleep right now?
...
I'd prefer pickled onions.

Who'd you last have lunch with?
Nope.

Does someone love you?
WON'T ANYBODY FIND ME-- Somebody toooooooooooooooooo lo-o-o-o-ve?

Do you like to cuddle?
Yeah.

Have you ever made out against a car?
I have VL!

Have you ever kissed someone you weren't dating?
VL.

Kissed someone that had a girlfriend / boyfriend?
STOP BULLYING ME!

Are you ticklish?
...meh.

Is the last person you kissed older than you?
*cries self to sleep*

Has anyone seen you kiss the last person you kissed?
MAKE IT StOP!

Last time you had butterflies in your stomach?
Today?

What’s on your bedroom floor?
There's an amoeba on my bedroom floor ^_^

When’s the next time you will kiss somebody?
In the hols, hopefully.

Does your ex have a job?
Uh...no. I don't care, either.

How many piercings do you have ?
No way.

Ever kissed in the rain?
IT HURTS! MAKE THE PAIN EEEEND!

Are you a jealous person?
yup yup

Any plans for tomorrow?
Drawing (surprise surprise)

If your best friend liked your ex, what would you do?
I would tell her to dump her boyfriend before dating him, and then
slap her upside the head for BAD TASTE IN MEN.

Have you held hands with anybody in the past week?
*Sniff*

Where is the person you have feelings for right now?
No-one...i guess?

Do you want any tattoos?
HAHAHAHAHAHAHHAno.

When is the last time you were in a photo-booth taking pictures with
friends?
I honestly don't care.

When's your birthday?
25th of March.

What's the last thing you laughed at?
Haehehehhe, food.

Which of your friends is the easiest to talk to?
Ow! Sorry, poked myself in the eye. You guys on kupika =:D

What was the first thing you thou
 
 
HTML Tips

 
Next entry: i'm so sick, in category (general)
.....
Related Entries
Zelda3443: I'm an awesome friend.
‹Borderline PJO/HP Addict›: I'm a good friend!
‹Ms.Pandanie!~›: I'm a Good Friend :3
Your_Worst_Nightmare: Just Barely a Good Friend
‹Bitchy_Witch›: Good friend Bad Friend


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012