survey thing Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by DeanWincesterFan. ( View all entries )
 
Previous entry: I am 16% obsessed with my look in category (general)
.....

survey thingCategory: (general)
Sunday, 27 July 2008
12:01:00 AM (GMT)
RELIGION AND BELIEFS...

| What`s your religion?:
 Buddhism
| Are your parents the same religion as you?:
 no
| Do people disapprove of your beliefs?:
 I dnt rely know
| Do people often have the wrong idea about your religion?:
 Yeah..sometimes...
| Are most of your friends the same religion?:
 i dnt kno ne1 else who is buddhist
| Would you date someone who had a different religion then you?: 
umm....depends wat religion
| Are you a member of a religious club/school?: 
No...how boring
| Do you pray daily?:
Nope
| Is religion a big part of your life?:
 kinda
| Did you ever make up your own religion?:
 No

|Do you believe in...

| Ghosts?: 
yes. very much so
| Fairies/Faeries?:
i wish there were.....but no
| Heaven/Hell?: 
no. i believe in nirvana (the place, not the band) and reincarnation
| God?:
no
| The paranormal?: 
yes
| Mermaids?: 
is wish there were.....but again.....no
| Out-of-body experiences?:
yes. my mum had one after 1 was born
| Souls?:
Yes
| Curses?: 
yes
| Magic?: 
.............no
| Fasting?: 
no
| Satan?: 
no
| Yin/Yang?:
yes
| The Buddha?: 
DEFINTELY!!!!!!!!! GO BUDDHA
| People being possessed?: 
yeah
| Jesus?: 
Yeah.....but i DONT believe hes the son of God! there is proof of his life tho
| The DaVinci Code?: 
dnt kno
| The Bible?: 
No. its rubbish (no offence ppl)
| A Goddess?: 
yes. dats another part of yin and yang
| A God other then the Christian/Catholic God?:
yes. buddha is a god
| Humans evolving from apes?: 
yes. we're so similar, how can u not?
| God creating the universe?: 
no. its called evolution ppl!
| The Big Bang theory?:
no idea.
| Life on other planets?:
yup. there are so many billions of planets, its almost impossible that there is no
other life on ANY other planet
| Dinosaurs?:
duh

| Have you ever...

| Done/attempted a divination?:
yes...didnt really work tho...
| Cast a spell?: 
yes| Put a curse on someone?:
err...no
| Prayed for someone?:
no
| Criticized other`s beliefs?:
yes....but not in a nasty way
| Used God`s name in vain?: 
yeh.....who hasnt?
| Questioned your own beliefs?: 
always....until i became buddhist. my bastard father made me be christian.
| Converted to a different religion?: 
yes
| Considered converting to a different religion?: 
yes
| Stopped talking to someone because their beliefs were different?:
no!!


| General beliefs.

| Are you pro life or pro choice?:
......................
| What`s your views on abortion?: 
well.......depends on situation..
| Are you a feminist?: 
yes
| Do you think sexism is still around?: 
yes it is. very much so
| Should there be women`s football?:
yes there shud
| Do you think gays should be able to marry?: 
yes. they are still ppl!
| Do you think gays should be able to adopt children?: 
yes.
| Are you a vegetarian?:
i was, but it started to affect my health.
| What do you think of slaughterhouses?: 
discusting, cruel, horrible places. ppl who work in slaughterhouses should be
slaughtered in my opinion
| Are you an environmentalist?: 
yes
| Do you recycle plastic, glass and paper: 
yes
| Do you cut the soda rings before throwing them out?: 
yes
| Do you litter?: 
no. neva


Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: KISS-OR-PASS!!!!! in category (general)
.....
Related Entries
‹In♥His♥Shadow›: Belief Survey
‹<3OurGODisLOVE!!<3›: Just some questions
tiggerlemon101: Beliefs
SithWedgie: For anyone who gives a crap
tiggerlemon101: Religion/Beliefs Redo :D


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012