Tagging thingy. Found it on dA. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹~(Shaywee)~›. ( View all entries )
 
Previous entry: I'm scared. in category (general)
.....

Tagging thingy. Found it on dA.Category: (general)
Friday, 29 July 2011
01:15:46 AM (GMT)
Rules:
1) Pick one of your FCs/OCs
2) Fill in the questions/statements as if you were your FC/OC
3) Tag 3 people at the end of the quiz

--

START!
1.) What's your name?
Cole. Johnson.

2.)Do you know why you were named that?
Nope. Sorry bro.

3.) Are you single or taken?
That's a very debateable question. So yes and no.

4).Have any abilities or powers?
I don't sleep. Does that count? 

5.) Stop being a mary-sue >>
I told you. My name is Cole. Not Mary-Sue, you fuckbag.

6.) Uh...if you were to get in a fight with a strong wrestler, do you think you'd
win?
Depends on the wrestler. And if Grey will be there. If Grey helps, we'll win. If Zach
shows up, we'll feed him to the wrestler.

7.) Riiiight... Have any family members?
Mom. Dad. A sister and an brother. They're twins. 

8.) Oh? How about pets?
I don't. In this part of New England, we're not allowed to have pets unless we rank
pretty high or sacrifice a nuisance family member. Nice, right?

9.) Cool, I guess. Tell me something that you don't like.
The cops. Damn parasites are everywhere.

10.) Something that you do like?
Grey... The Lodge.

11) Do you have any activities/hobbies that you like to do?
During the day, not really. Usually I just take care of the twins or... no, that's
it. But at night. That's when my "happy hour" starts. One am, babe. 

12.)Have you ever hurt anyone in anyway?
Yes. I won't go any further.

13.)Ever...killed anyone before?
If I didn't, then how did I end up in this situation, huh?

14.)What kind of animal are you? >>.
You mean if I were to transform into one? o.O First of all, that's stupid and a waste
of my time. But, if the chance were to rise, then probably a cat. Unique.

15.)Name your worst habits
Anxiety attacks. Daydreaming.


16.)Do you look up to anyone at all?
Yeah.... 

17.)Gay, straight, or bi?
Leaning on straight, but it's debateable for Grey and Zach. 

18.)Do you go to school?
On a good day.

19.) Ever wanna marry and have kids one day?
Marry? Maybe. Have kids? Ehh... 

20.) Do you have any fangirls/fanboys?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAA Zach. x3

21.)What are you most afraid of? I promise I won't laugh.
I'm not teling you. You're gonna use it against me. I know it.

22.)*snicker* Ok, ok. What color is your hair?
Brown. The hair on the back of my neck is a fading blue. They all told me it'd look
shitty. But I like it.

23.) Eyes?
What, you think I don't have them? They're hazel.

24.) What do you usually wear? Nothing perverted >>
Skinny jeans. And a teeshirt. And a hat. And my Number.

25.) Ok. What's your religion?
Religion is a lie.

26.)Do you wish this quiz is over?
Yeah. Because if it's not over, I'll have to kick your ass. And them I'll get my ass
kicked for using up all of the day's computer time. Thanks. Now I'll have to go to
bed without my Ramen. You suck.

27.) Well, it's still not over. xD
Ah, Jesus, why not? >:U  

28.) Anyways, where do you live?
New England. Or, at least what it used to be. I remember that my house sits in a
place they used to call Vermont. I remember taking trips up here. Then one summer
when I was on vacation, they declared the Big Change. And my family wasn't allowed
back to our home, so we lived in this little house ever since. 

29.) What class are you? (Low class, middle class, high class)
Very low class. But I'm in Club14. And there's only a few of us in there. Five, I
think. But no matter. I'm low class because of my criminal record. >.>
 
30.) How many friends do you have?
Two. That I can trust? None.

31.) Wow. If you could change anything about you, what would you change?
I like me. It's New England I want to change.

32.) If you had a million dollars, what would you do with it? And I don't want no
cheap answer, ya hear?
I'd bribe Dictator Masterson to bring NE back to the way it was when I was six. And
if he doesn't take it, I'll use it to kill him. And his cops. And bodyguards. Grey
won't mind. I hope...
 
33.) What is your thoughts on pie?
Haven't eaten it since my last free year. So I was... seven. I like pie. But it's not
allowed here.

34.) Alright. What's your favorite food?
I don't know. Maybe... OH. That... stuff that Grey and Zach fed me. I don't know what
it is. But it's delicious^^

35.) Favorite drink?
Hahaha. Root beer. And on special occasions, Strawberry Smirnoff... 

36.) What is your favorite place?
The Lodge.

37.) Least favorite?
The Station or the Castle. Ehhh. I hate it there.

38.) Are you still wanting the quiz to end?
Yeah. Because I can see Mom and Dad at the door of the study. And they have the
wrench. D:

39.)Yeah. Well, it's over. D:
Well, whatever. ending is neutral. You ened. Therefore, I have to be punished. If you
didn't end, I'd just sit until they went to bed. But see, everyone's out to get me. 


SHAY BE TAGGIN':

brah
JadeR3b0rn
Yanely a la mode

Comments 
‹??????› says:   29 July 2011   236960  
Cole is cool! ;D I like the way he thinks loll.
<3
I've been tagged! Hm, now I wonder which oc to use. x3 /goestodothis
 
‹~(Shaywee)~› says :   30 July 2011   441670  
@Yanely_a_la_mode 
I agree. She's supposed to be based off a mic of myself and a friend.
Lol. Your minor fail was noticed and accepted. x3
Lol IMMA READ IT. 
 
 
HTML Tips

 
Next entry: New YouTube channel. in category (general)
.....
Related Entries
Cute_tohru: I had a horrible dream
AmyFromSonic_: please join^^
‹ShutUpOrIllEatYou›: RELIGION AND BELIEFS QUIZ!
Ieka: BoYz
‹<3OurGODisLOVE!!<3›: Just some questions


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012