The NO LYING Quiz Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹Naita›. ( View all entries )
 
Previous entry: July Stats in category Stats
You can also go directly to the previous entry in category (general)

The NO LYING QuizCategory: (general)
Wednesday, 13 August 2008
02:16:56 PM (GMT)
1. last beverage: Milk
2. last phone call: My friend seeing if I could go watch a movie with him.
3. last cd played: Camp Rock Soundtrack (Awesome Songs!!)
4. last time you cried: My brother was being mean to me.
5. last text message to: I never texted a message before...

SIX HAVE YOU EVERS.

1. dated someone twice? Nope. Never dated in my life!
2. been cheated on? Nope. I don't date.
3. not kissed someone & regretted it? No.
4. lost someone special: Lots of them.
5. been depressed: Yes.
6. been drunk and threw up: NO! I don't drink!

LIST FIVE FAVORITE COLORS.

1. Light Green!!
2. Blue!!
3. Lavender!!
4. Yellow!!
5. Green!!

THIS MONTH HAVE YOU.

1. Made a new friend?
Yes, only on Kupika though.

2. Laughed until you cried?
Yes!

4. Met someone who changed your life?
Yes! ^.^

5. Found out who is your true friend?
 Yes. I did. But I'm not telling who.
 
6. Is there something you want to tell someone?
Yes, but I'm to hurt to say.....

7. How many kids do you want to have?
As much as God wants me to have! But if my choice, at the LEAST 2...

8. Do you have any pets?
No... I really want a Faellie  tho!

9. Do you wanna change your name?
NEVER! I love my name!

10. What did you do yesterday?
Do stuff.

11. Last time You had pizza?
Two days ago!

12. What time did you wake up today?
7:00 am. School starts today, and I thought I had to wake up at the regular time, but
I don't... Yawn... Im tired...

13. What were you doing at 10:30 p.m?
It IS 10:30 pm!

14. Name something you CANNOT wait 4?
Christmas right now!!!!!!!

15. Last time you saw your father?
This morning.

16. What is one thing you wish you could change about your life?
My bro to be not annoying....

17. What are you listening to right now?
 The TV and my bro playing Guitar Hero III.

18. Have you ever talked to Tom?
Who is Tom?

19. Who's getting on your nerves right now?
Umm... My brother....

20. Most visited webpage?
Kupika.

21. Coke or Pepsi?
Coke. 

22. Have you seen anyone naked?
What kind of stupid question is this? Well, Y-yes... It... was.... disguisting...

23. Ever kissed someone?
My mommy, daddy, aunts and uncles!

24. IM'ing with anyone?
My Mom won't let me...My bro gets to though...

If you answered honestly to all these,
repost as:

NO LYING QUIZ

Comments 
ashleeredger1 says:   14 August 2008   844733  
1. last beverage: (drinking it now) POWERade Mountain Blast
2. last phone call: to my mom to find out where my bro is
3. last cd played: ooohh dang i havn't listened to an actual CD for a
while. the Jonas Brother's i think
4. last time you cried: because my mom and dad's custody battle
5. last text message to: I don't have my own phone X((

SIX HAVE YOU EVERS.

1. dated someone twice? no
2. been cheated on? kinda by this guy i only dated for like a day but
he was dating BUNCHES of girls at the time soooo... yeah
3. not kissed someone & regretted it? not really...
4. lost someone special: of course!
5. been depressed: kinda
6. been drunk and threw up: no

LIST FIVE FAVORITE COLORS.

1. blue
2. green
3. pink
4. royal blue
5. light purple

THIS MONTH HAVE YOU.

1. Made a new friend?
on kupika yeah

2. Laughed until you cried?
yeah at my mom XD

4. Met someone who changed your life?
i guess

5. Found out who is your true friend?
yup ^-^
 
6. Is there something you want to tell someone?
yeah

7. How many kids do you want to have?
lots! at least 4

8. Do you have any pets?
yeah a dog and a cat

9. Do you wanna change your name?
yeah to my middle name (Morgan)

10. What did you do yesterday?
prepped for school

11. Last time You had pizza?
a few hours ago at the first day of the school

12. What time did you wake up today?
6:30. I have to ride 45 miles to school.

13. What were you doing at 10:30 p.m?
trying to go to school

14. Name something you CANNOT wait 4?
the next Harry Potter movie (nov. 20-something)

15. Last time you saw your father?
a few days ago
(ig2go finish l8er!)

16. What is one thing you wish you could change about your life?
My bro to be not annoying....

17. What are you listening to right now?
 The TV and my bro playing Guitar Hero III.

18. Have you ever talked to Tom?
Who is Tom?

19. Who's getting on your nerves right now?
Umm... My brother....

20. Most visited webpage?
Kupika.

21. Coke or Pepsi?
Coke. 

22. Have you seen anyone naked?
What kind of stupid question is this? Well, Y-yes... It... was....
disguisting...

23. Ever kissed someone?
My mommy, daddy, aunts and uncles!

24. IM'ing with anyone?
My Mom won't let me...My bro gets to though...
ashleeredger1 says :   15 August 2008   929497  
16. What is one thing you wish you could change about your life?
that my mom and dad wasn't getting divorced

17. What are you listening to right now?
Oprah

18. Have you ever talked to Tom?
on Myspace? no

19. Who's getting on your nerves right now?
my gma

20. Most visited webpage?
on kupika i think is my profile or my kupipages

21. Coke or Pepsi?
PePsI!

22. Have you seen anyone naked?
of course.

23. Ever kissed someone?
no

24. IM'ing with anyone?
not at the mo
 
HTML Tips

 
Next entry: A Quiz I got From Lachia! in category (general)
.....
Related Entries
Buddy12072007: Kupika Quiz! Quizzes
Hawkeye15: Freaky Awesome Quizzes
freestyle13: Diary 8 July
EmpressEmoMuffinbake: ♥ Random Quizzy Thingies >.<
BugzBug825: Quiz(See who you are more like)


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012