Im bored like hell!!School has started!! Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by kimkarin. ( View all entries )

Im bored like hell!!School has started!!Category: (general)
Sunday, 31 December 2006
11:43:38 PM (GMT)
I always think why is singapore so bored..??But now i know why...I never go
out!!!..I cant go out..As u see i cant tell my age.???I WANNA GO WILDWILDWet..i WANNA
GO ESCAPE TEAMPARK...I went to wildwildwet before..its very fun..Some rides are
scary..School is starting or i say school has already started??I dun wanna go to
school!!!!!!!!!!!!I dont wanna make new friends..i dun wan home work...I gonna die
soon..I wish that we have no school..i mean we have lah..but when we g or when we dun
go also if i think my subjects is more bad i just go 2 school 10 min have always think about this..Everyone is bored
sometimes..right???obviously yes..When u feel like drawing..after u draw..u waste the
drawing that we draw...because is so ugly and bored..for people who like to draw and
draw nicely and hang it on walls..sorry for saying that..But i cant stand it..Stay
with me my friends..For those who chatted at the my chat or readed my profile or
readed this..Please message me ..I wanna be yr friend..Add me and MESSAGE me pls...

  If u do that..I will be very grateful..Ive said too much..I have to go
for now..ByeBYE!!!

Danie_qt_93 says:   1 January 2007   726628  
wut r u talking about?
wuts singapore?
email me N tell me plz
animelova says:   1 January 2007   958655  
lol singapore is a country
‹AFIIQAA! Says heyy.› says:   24 March 2007   362181  
I'm frm Singapore too!!!!!!!!!1 Yeah and I'm bored to becos skul has
started. Teachers are giving loads of homework!!! I understand how you
feel. Totally.
mrs_brown says:   22 May 2007   177341  
i no how but what are you talking about singpore.
‹KirstyKILLJOY› says:   28 October 2007   187522  

A story?
Blacky says:   31 January 2008   566489  
Hi ive been in school since christmas. It does suck . My best friend
is leaving to a much biger school and im going to be all alone in the
‹Ninja.Pocky(っ>ω<)っ› says :   20 March 2009   159698  
....................................You made me feel
sad...........Just to tell you.......IM NOT A NERD!!!! iM NOT A NERD
OK?? Ok so yeah.... I love school so much but im not a nerd ok? I dont
wear glasses or anything..I like school because i made this club thing
and because when im home im really bored..... But i also feel your
pain... School can sometimes be boring when your not doing
anything....i love school tho.... IM NOT A NERD!!!!!!!!!!! I love
learning BUT IM NOT A NERD!!! If you think im a nerd, then be that
way. I dont care what you think because IM NOT A NERD!!! IM NOT A GEEK
EITHER!!! Be that way if you disagree........ But i wont be your
friend if you dont accept me or believe me that IM NOT A NERD!!! ok??
i hope you learned ur lesson school hater..... Ok i dont mean to say
that but if you dont go to school you wont be smart and you wont know
how to handle problems.


Next entry: My pet cat in category (general)
Related Entries
roxy12gurl: BOO! did i scare ya?? hehe schooldays
Cuteanddangerouse: Bored!!!!! depresed!!
kimmie35: im so bored!!! XD THE BORING STUFF XD
‹Bonbon Horror›: B O R E D just because
NeroTsviets: gah Memorial day

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012