survey forty six. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹yoshiz›. ( View all entries )
 
Previous entry: survey 45. in category (general)
.....

survey forty six.Category: (general)
Tuesday, 12 January 2010
03:40:22 AM (GMT)
Is your crush nice to you or do you not have one right now?
im one of her best friends.

Mcdonalds, do you like it or does it disgust you?
disgusting.

Have you ever been to Oregon?
nope.

Are you a 90's baby?
helllz yeah. 1996, bitches.

Have you ever made a Youtube video?
ive made about thirty.
www.youtube.com/shinyblackguitar

When you were a little kid did you play with barbies or toy cars more?
toy cars.

Have you held hands with somebody in the past three days?
sarah and amanda lol.

Have you dated the person you imed last?
noo.
amanda.
i wish.

What is something that both you and your sister have in common?
honestly..
food.

What are your plans for tomorrow?
school.

What did you do today?
school.

Do you miss anyone?
i always miss the amazing amanda.

What's the last movie you saw?
avatar, with landon.

Does it bother you when people respond to a text with one word?
fuckyes.

Do you have feelings for anyone?
im in love with amanda.

What grade is the last person you imed in?
eighth.

How old are they?
thirteen.

Would your parents be mad if you were in a relationship?
yes, lol.

Where's your cell phone charger?
my room.

Can guys and girls be friends without trying to make it more?
duh.

How's your heart lately?
hurting, :/ honestly.

If someone was interested in you right now would you want them to tell you?
yes.
and they have.

Has the last person you kissed ever been mad at you?
once or twice.

Would you kiss the last person you kissed again?
ANY TIME, ANYWHERE.
i love you.

Do you get jealous easily?
yes. it sucks.

If you woke up naked next to the last person you imed what would your reaction
be?
FUCK.

What's your relationship between you and the last person you kissed?
i love her, she likes me. we're not dating. we're best friends.

Have you ever slept on a couch with someone?
lol, only amanda.

How much cash do you have on you?
about ten bucks.

What's your current mood?
thirsty.

Have you ever been called a bitch?
mhmmm.

Have you ever done something you told yourself you wouldn't do?
yup.

Would you rather go to California or leave the country?
i live in california, so i'd rather leave the country.

If someone were to ask you if you were okay right now, are you?
at the moment, yes.
in general, no.

What would you do with a $100 bill you found on the ground?
buy a soda.
save the rest for the next time i wanted something.

Who last stared at you?
evan.

Has anyone seen you in your underwear, other than mum?
nope.

Where is your cell phone?
right here.

You're rude, aren't you?
not really.

Are you easy to get along with?
yes.

Do you get along better with the same sex or opposite?
same, i think..
fuck it, both.

What's the longest you've ever talked on the phone?
five hours.

When is your birthday?
march 19, 1995.

Do you think you can last in a relationship for 3 months?
definitely.

Are you afraid of falling in love?
no, im already in love.

Do you remember who you liked in grade seven?
ugh.
preston, kyle, deyson, roman, bailey, evan, amanda.

You get kissed last tonight?
nope.

Do you love anyone?
amanda.

Do you like hugs or do you freak when people hug you?
i love hugs.

Is anyone ignoring you right now?
i dont think so.

Do you have a best friend?
amanda and sarah.

Do you own a camera phone?
yes.

Last missed call from?
i dont know.

Can you honestly say that things are running smoothly for you?
ha, no.

Have you ever passed out on the bathroom floor?
yes.

Will tomorrow be better than today?
i hope so.

Has anyone ever told you you were beautiful?
yes.

Do you like the rain?
yes. 

How many people have you been in love with?
two.

Last person to send you a Im message?
amanda.

Do you think someone is thinking about you?
i hope so.
if amanda is listening to firecracker by four letter lie, than she is.

Are you wasting your time on someone?
no.  

Believe in love at first sight?
fuck yes.

When was the last time you laughed at an IM message?
sometime in early 2009.
alyssiah.
or katie.

Do you get paranoid when someone reads your texts?
yes.

Do you check your texts right when you receive them?
yes.

Will you be in a relationship in the next month?
i wish.
iwishiwishiwish.

Are you tan right now?
kinda.

Does someone like you right now?
yes.

Do you like anyone right now?
im in love with amanda.

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: survey 47 in category (general)
.....
Related Entries
‹<Love_Don't_Run>›: confessions.... :P
MistyBryar1098: Stole from George..yet again.
‹diary.of.a.dead.girl.›: Is there really nothing better to do..?
‹Viridian_Forest›: hey bitches
pretty_princess102: BYE BYE


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012