gahhhhh >_> Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹◦Squirrely Girl◦›. ( View all entries )
Previous entry: school stuff in category school!

gahhhhh >_>Category: school!
Tuesday, 18 December 2007
11:24:50 PM (GMT)
My friend Taylor has turned into one of them! Gawd she started saying Omg (it is
suppose to be used on the internet not in real life!) Paul is being a real boob again
he says I want to do it with everyone in the school. I must kill him!!!!!!!
ok so everything today was practically boring.
the story we finished today was sooooooo boring.

first two periods were BORING

I guess it was ok. We played the blob then dodgeball >_> I hate dodgeball 
X_X the song Crank Dat was playing I hate that song!!

eh I finished my Jesse Tree

^0^ I was away from Taylor (she is getting on my flipping last nerve!) I sat at
Jackie's table i was cool. Taylor thinks i'm mad at her because she said Omg but
that's not why it's because wherever I sit she's there. Gawd I hate her. I can never
talk with Jackie not unless i'm away from Taylor. She really became into one of them!
(populars) Ok I had fun at Jackie's table. XD I was asking Johnny if it was obvious
that I like  *coughs* more than him and I was accidentally pointing at Ryan and he
was like O_e ugh! I was laughing and then Cassie thought I was flirting with Ryan I
was like "Oh God no that's not what I mean!" I meant *coughs*

Lemme spell the word B-O-R-I-N-G

;_; i'm not good with inequalities it confusing!

uh I guess it was ok

Another reason why I don't tell Taylor why i'm mad at her is because she will cry and
go tell them!
Last edited: 18 December 2007

‹Northern Italy♥› says:   18 December 2007   879572  
it will be ok^^
cutie_kat says:   18 December 2007   895655  
Even though she might be with the...*vomit* populars, can't you guys
still be freinds?

And if she likes them so much she turns you down, she's not even worth
the ffort!
HsingChu says:   19 December 2007   427278  
you should call them PREPS not "popular"
‹◦Squirrely Girl◦› says:   19 December 2007   226636  
Lachia- thanks

Cutie_kat- if she stops ignoring me or using chat speak maybe

HsingChu- *glares* people call me a prep
‹adorkablemaknae› says:   19 December 2007   578169  
I can help you with inequalities. I know how to do them. -le gasp- Is
everyone becoming popular these days? Most people at my school use
proper grammar. Even the popular people. During gym, I had so much
fun. We had this parachute and some people went under it and if you
were tagged, you had to tag someone inside the parachute. It was fun.
^-^ But I'm having problems with my life. I'll tell you later.
‹◦Squirrely Girl◦› says:   19 December 2007   894983  
really? I hate inequalities I am so bad at it

I have no clue excpet what makes them so popular??

lucky I am sick and tired of everyone in my class saying "omg" "omb"
"omc" "wtf" ect ect
HsingChu says:   20 December 2007   869782  
sorry if i offended you then.
‹◦Squirrely Girl◦› says :   21 December 2007   775265  
you didn't

Next entry: Start of Christmas Vacation in category school!
Related Entries
Ieka: BoYz
goetzy13: I love middle school!
‹forevayoung10›: Popular?
‹shii-chan♥›: Find out the meaning of your name!! NONSENSE...

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012