Stolen From Alex :) Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹{{Bad♥Influence}}›. ( View all entries )
 
Previous entry: I-Pod Survey in category (general)
.....

Stolen From Alex :)Category: (general)
Monday, 22 June 2009
04:22:51 PM (GMT)
What is your full name? Caitlin Anne Brown Your birth date:: August 28 What color is your hair? Is it short, medium or long?: Blonde/Brown, Long What color are your eyes?: blue How tall are you?: Just Over 5 ft, I would say Single or Taken?: Single Do you have pets? If so, how many and what kind? One Dog Who do you live with?: Mum,Dad,Brother,Dog (Hate It Tho...) What do you do for school and work?: Im In My 3rd Year Of High School ATM Any kids? If not, do you want any?: Don't Have Any, Want Some What music do you listen to the most?: Everything Really I Suppose Do you like to read? If so...favorite book(s)?: Twilight, WOOOOOTT WOOOOTTT!!!!! Just Finished The Host And IDK What I'll Read Next Virgin or not?: Not, LMFAO JKJK, Yes im a virgin Name your 3 closest friends.: Dani, Katie, Lynsey Which one is your very best friend?: All of 'em Your skin...is it fair, medium or dark?: Medium How often do you really "go out"?: Often XD Have you ever lost anyone you loved?: To Many :'( Ever been in love?: Yea.... On a scale of 1-5 how organized are you?: Pffftttt 5 Obvi, lol Fuck No, Like 2 Or Something Do you excercise regularly? If so, how often?: Not as much as i should, but oh well Zodiac sign?: IDK Have any nick names? If so, what?: Caity(Family,Maya), Miss Caity(Alex), Sexy Animal (Jesse:P), Big C (Jamie). Name a couple of T.V. shows you watch a lot.: Daddy's Little Girls, Pimp My Ride US, Spongebob Squarepants Movie(s) you can watch over and over:: Juno, Twilight. Do you have tattoos? If yes, how many and where are they?: Nup , Want @em Tho Any piercings? If yes, how many and where are they?: Yeshhh, Twice On Each Ear, Getting Belly Button Done Soon Wear glasses?: Nup Have braces?: Nu-Uh Do you have siblings? If so, how many?: 1 Brother, 1 Sister, 1 Brother In-law Are your parents still together?: Yup What is/was your worst subject in school?: MATHHHHHH!!!! Foundi Pupil, HO YEA BAYBEEE XDXDXDXDXD Your best subject?: Geography Or Modiesss Do you currently play any sports? If so, what?: Netball Do you like to dance?: YUPPPPP Sing?: All The Timee XDXD Favorite color(s)?: Purple,Pink,Neon Colors Favorite Holiday?: New Yearrr Where, outside of the U.S. would you like to visit?: Australliaaa, (visit thu family) Do people tell you that you act older, younger, or your age?: All Of Thee Above XD Ever have an imaginary friend as a child?: Yup, Kara thinks you have serious mental problems Ever been skinny dipping?: Maybee..... Did/Do you enjoy highschool for the most part?: Only Go 'Fur Thu Banter', Nup Nup KOKO, Only Go Cuz My Friends And Cuz I Hv2, Only Enjoy It Somtimes Do any drugs? If yes, what?: NOOO, Never Will, Only For Michael :P Drink? If yes, how often?: Who, Me, Neverrrrr....... ;-), Lol, Yes I Do, No Dening It lol Smoke?: Used to, Only If Im Like Fucking Depressed Or Pissed Off (Or Wna Take Them So Michael Cant :P) Ever been in a physical fight? If yes how many and who were they with?: Nup, Only With My Cousin, But That Was A SERIOUS Bitch Fight, So Yeaa... Have you ever cheated in a relationship?: Nup What's your definition of cheating?: Been A 'Naughty' Boy Or Girl And Doing Something Fun and Enjoyable Bad With Someone Other Than Your Lover Do you wear pajamas to places other than at your house?: FUCK YEA BABY!! (shopss XDXD) Have you ever stolen anything from a store or from someone?: From My Cousin Ever cheated on a test?: Perhaps... Ever been in any legal trouble?: Uh-Hu Do you regret anything?: To Many :/ Name 5 of the most important things in your life.: Friends, Family, Make-up, Clothing, Accesories How many languages can you speak and what are they?: English and SOME french Are you a touchy feely person?: Mhm Do you take showers in the morning or at night more?: Morning Do you trust easily?: Hell No, Not Anymore, Made That Mistake To Many Times :/ Any phobias?: Spiders..... Are you a heavy or light sleeper?: Veryvery very very very very HEAVY When did you make your myspace profile?: Idk Any disorders you've actually been diagnosed with (O.C.D., A.D.D...)?: Nup Are you a morning person?: FucK No!! ( Gave Michael and Dustin a Black Eye Sunrise or sunset?: Sunset. Ever had surgery?: Yup XD Ever come close to death?: Nup Ever broken any bones?: Ankle, Toe, Wrist XDXD When you die, would you rather be burried or cremated?: buried ( I shall come back as a zombie and scare the shit outta everyone :P) Play any instruments? If so, what?: Nup, Don't have the patients to learn them XD Have you been told you can sing well more than once?: Yes But i still dont think it :/ 3 phsical features you get complimented on a lot: Eyes, Hair. Your least weakness?: Huh....? Clothing store you shop at the most: Primark, Jane Norman, Debenhams, New Look, Quiz What is/are your heritage(s)?: huh.....? What is your religion or do you not really have one?: Apparently im Christian, But i dont like go to church or anything and ive NEVER read the bible, Shitest Christain EVER Ever been cheated on?: Yea..... :/, Fuck You Brian AND Dustin, Players, Hoes e.t.c. Ever had a one night stand? If so, how many and do you regret any of them?: Nup, Virgin Right Here :P Current friend that you have known the longest: Joanna Name someone you can tell just about anything to.: Dani, Katie, Lynsey, Michael, Craig ♥ <3 Sweet or Sour?: Both Where were you born?: Rutherglen Do any of your close friends have children?: Tasha, Shannon and Caitlin, I Love them Dearly, And Miss Them Terribley <3<3 Are any of them married?: Nup, All Single, (One Night Stand With No Condom, Stupid Cows :P) Have you ever taken any antidepresants or anxiety medication?: Nup Ever seen a therapist?: Yes... Did/do you transfer schools a lot?: Never Moved School, Except From, playgroup to nurserey, nurserey to primary, priary to high school Favorite animal to have as a pet:: Monkey XD How many floors does your home have? How many bedrooms and bathrooms?: Two Floors, 5 Bedroom, 2 Bathrooms XD Do you live in a neighborhood or in the middle of nowhere?: Neighborhood Favorite food:: RAINBOW DROPS!! EEEEEPPPP!!!!!!!! XDXDXDXD Do you like to shop?: Yup How often do you go online?: A lot How sexual are you on a scale of 1-10?: between 7 and 10, depends :P Something or someone you miss the most from childhood:: Granny Brown, Nanny, Craig, Tony, Brian Have you ever slept with somone 10 years or more older than you?: Nup Over 10 years younger?: Noo.... Are you usually late, early or right on time?: SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLATE Are you happy with your life for the most part right now?: Fuck No

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: I Agree in category (general)
.....
Related Entries
Jonetsu: I'm sick of all this fighting about religion
CandyXSickness: Single or Taken quiz
misty8: bestfriends!!! friendship!
GaarasDarkLover: I'm NOT sinful(sp?)!!!!
VoodooChild1012: Asylum Registration


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012