Survey..Basic Random Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹~// Sara \\~›. ( View all entries )
 
Previous entry: Confessions in category (general)
.....

Survey..Basic RandomCategory: (general)
Thursday, 1 January 2009
07:23:45 AM (GMT)
Basic 
Name:  Carley
Birthplace:  i dunno =/
Ancestry:  ?
Zodiac Sign:  Gemini
Nicknames:  Carliez, Car-Car, Cracker, Carley-ly-ly, Sara

What's your...: 
Biggest fear:  being alone..
Strength/Weakness:  Im not sure =/ 
Worst habit:  i chew my finger knuckles x-x 
Favorite holiday:  Halloween

Some randomness 
Ever been in a car crash:  No..but Close a couple of times.
Have you ever had a crush on a teacher:  nope
Do you have any phobias:  No...
What do you do as soon as you walk in the house: Take my Shoes off
If you weren't straight, what person of the same sex would you do:  xD
bbwhahaha..Ashlyn =P

Do you...? 
Fall in love easily:  I dont think so..but maybe =1
Like pickles:  mhm
Prefer to know everything about your significant other, or be regularly surprise: 
hmmm..both are nice
Have any pet peeves/irritations:  When the damn cat sleeps in my bed =.=

Favorites 
Color:  Red
Gum:  Dont have one
Word:  OmIgOsH!!
Flower:  dont have one

Back in the Day 
Age at first kiss: umm..10 i think
When did you fall in love for the first time:  when i was 12..with a boy at school
=/
When was your first life defining moment:  When i was 8
Who Is Your Longest Friend & How Long:  Probably Jayson and leah =o..over 2 years
x-x

Let's Think Ahead 
Goal You Would Like To Achieve This Year:  Try and open up more and not push people
away
Who are you going to ask out next:  i dunno =/
Drinking:  nope..promised someone close to me i woulden't
What happens after graduation:  Collage..Travelling

Recent past 
What were you doing at midnight last night: Sleeping..
When was the last time you laughed hard:  Awhile
Who was the last person that told you they love you:  i dont remember TwT'
What was the first thing you thought when you woke up yesterday morning:  "More
Sleep!"

Space Filler 
Have you ever fired a gun:  Mhm
Do you like sports:  not really =/
Are you too shy to ask someone out:  Not shy..to Stuborn
Favorite Month: December 
Who...?:  ? who what?
Where did you go for your first date and who was it with:  hmm..i dont remember =/
Who's wedding were you in the first time you were a bridesmaid or a groomsmen:  never
been a bridesmaid
Who did you see in concert first:  Ten Second Epic x3 they were awesome
Who was your favorite teacher:  Mr. Callaghan
Who is the first person you call when you have a bad day:  I Dont call anyone..i
bottle it up and leave it be
Who do you think about most:.....

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: Green Finch and Linnet Bird in category (general)
.....
Related Entries
Misuzu_chan: Meh Phobia O3O Randomnessssss~~ >W<
cutiegirl12: Is this what love feels like
‹∞ Directioner ∞›: Update? high school
Awesomess2: School-
‹Loki P›: School things


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012