Cold(: Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹Alice ♥ Cullen›. ( View all entries )
 
Previous entry: After School in category School
.....

Cold(:Category: School
Thursday, 18 December 2008
02:07:35 AM (GMT)
After school, Destiny, me, Jackson, Mari, Maddie, and Daniel were walking to Home
Slice and i was freezing cold!!
I gave destiny my jacket because she was cold and i guess i was looking out for
her..whateva..
So yea i was fucking cold as fuck and then i touched jackson's hand and it was
sooooooo SOOOOO warm! it was like touching a damn oven(:
Psh, and he told me i was warm..i was like "WTF?? no im not!"
Heh yea.
So anyways we were walking and stuff and then like out of no where jackson's uncle
drives up on the side of the road and jackson had to leave):
I was sad!
He was keeping me warm!
*tear* so sad.
So once he left I kinda just wanted to go home and be warm and talk to jackson on
myspace because I really saw no point in walking all the way to home
slice...without..any..money..yea.
So I convinced destiny to call our aunt and see when she was coming to get us..she
didn't answer..she NEVER answered..ugh.
So thennnn..destiny called our uncle and he said he was coming to get us(:
I was happy because I REALLY don't like being cold without jackson..he ALWAYS keeps
me warm either by giving me his jacket, holding me, or just standing really really
REALLY close(:
Body Heat!
ehh..im lamee.


I don't want to go to Fulmore for 8th grade...uhhh i guess it's because it's going to
suck..
I wont have jackson..grr...




Sorry..Random Melt Down...


Stupid 8th grade):


Im hungry(:

Comments 
Masonic_Plague says :   18 December 2008   792452  
yeah.
i have to keep RR warm! xD
its fun!
 
 
HTML Tips

 
Next entry: AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHH
in category School
.....
Related Entries
shawnman: this is the war agenst...
StrangeLover: War poem
‹HiddenFlare›: Love and War Hope Dairy
‹-InsertCleverNameHere-›: peace plz
‹VECTOR-USMC›: So true.


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012