Conversation 1: Log for the retarded. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by KARKAT. ( View all entries )
 

Conversation 1: Log for the retarded.Category: Homestuck Log
Saturday, 25 June 2011
03:50:53 AM (GMT)
terminallyCapricious [TC] began trolling carcinoGeneticist [CG]

TC: wHaT iS uUuUuP mY iNvErTeBrOtHeR?
CG: WHAT IN THE SWEET ALMIGHTY TAINTCHAFING FUCK DO YOU WANT.
TC: NoT a MoThErFuCkInG tHiNg BrO.
TC: oThEr ThAn I bE cHeCkIn OuT hOw My BeSt MoThErFuCkIn FrIeNd Is At Yo.
CG: I REALLY CAN'T STAND YOU AND I HATE HOW YOU TYPE, IT JUST BOTHERS ME SO MUCH,
HAVE I MENTIONED THAT?
TC: YoU SaY iT pReTtY mUcH eVeRy TiMe We TaLk YeAh.
TC: but uh, i don't have to...
TC: uhhh see?
TC: but i mean man this feels so motherfuckin unnatural and shit.
TC: YoU jUsT gOt To Be GoInG wItH wHaT fEeLs RiGhT aT wHeRe YoUr HeArT's Up In, YoU
kNoW?
TC: bEsT fRiEnD.
CG: I WONDER WHAT KIND OF SHITTY THING I DID TO DESERVE SUCH AN AWFUL BEST FRIEND.
CG: OR MAYBE WHAT TERRIBLE THING I'M GOING TO DO AND GET PUNISHED FOR IN ADVANCE.
CG: MAYBE I'M JUST LIKE PREEMPTIVELY THE WORST FUCKING PIECE OF TRASH WHO EVER LIVED
AND DON'T EVEN KNOW IT YET, BUT HEY LOOK, YOUR FRIENDSHIP IS EXHIBIT A I GUESS.
TC: It'S sUcH a BeAuTiFuL tHiNg.
TC: ThIs TrOlL dIsEaSe CaLlEd FrIeNdShIp.
CG: FRIENDSHIP ISN'T A DISEASE SHITSPONGE.
CG: IT'S LIKE...
CG: A MISTAKE.
CG: A BIG JOKE OF NATURE.
TC: iT's A mIrAcLe.
CG: OH NO, DON'T.
CG: DON'T START WITH THE MIRACLES AGAIN.
TC: MaN eVeRyWhErE i LoOk...
TC: aLlS i SeE iS mOtHeRfUcKiN mIrAcLeS.
TC: It'S sO sPiRiTuAl, AlL tHeSe mIrAcLeS aNd ShIt.
TC: oK lIkE jUsT bE tAkIn tHiS fUcKiN tItS bOtTlE oF fUcKiN fAyGo I jUsT cRaCkEd Up
OpEn.
TC: AnD hOw It'S bEiNg AlL lIkE hIsSiNg AnD sHiT.
TC: mOtHeRfUcKiN hIsSiNg MaN, wHo WeNt AlL aNd ToLd It To Do ThAt?
TC: HoW wOuLd It EvEn Do ThAt, It'S cRaZy.
TC: iT's A mIrAcLe.
CG: IT'S CARBONATION YOU IGNORANT DOUCHE.
CG: TRY GETTING SCHOOLFED SOME TIME INSTEAD OF SLURPING DOWN THAT WEIRD SWILL ALL DAY
AND FONDLING YOUR STUPID HORNS.
TC: No No BrO, i DoN't WaNnA kNoW, dOn'T eVeN tElL mE.
TC: kNoWiNg ShIt JuSt StEaLs Up AlL tHe FuCkIn MaGiC fRoM mY mIrAcLeS lIkE a
MoThErFuCkIn ThIeF.
TC: AnD tHaT aIn'T cOoL.
CG: THE ONLY MIRACLE IS THAT YOU LIKE THAT DISGUSTING SLUDGE, WHERE DO YOU EVEN GET
THAT STUFF.
CG: IT'S ALSO A MIRACLE HOW YOU DRESS LIKE AN IMBECILE AND ARE BASICALLY THE
STUPIDEST ASSHOLE I'VE EVER KNOWN.
CG: ACTUALLY YOU'RE RIGHT, THERE ARE MIRACLES EVERYWHERE, I'VE BEEN A FOOL.
TC: sEe MaN, i Am StRaIgHt Up TeLlInG yOu.
TC: MiRaClEs.
TC: iT's LiKe, AlRiGhT, cOmPuTeRs, RiGhT?
TC: WhAt ThE fUcK?
TC: mIrAcLeS iS wHaT.
CG: FUCK YOU.
CG: FUCK YOU FOR ME JUST READING THAT.
TC: AnYwAy WhAt'S uP wItH yOuR bAd SeLf, FoR sErIoUs HeRe.
TC: iSn'T sOmEtHiNg BiG aLl GoInG dOwN?
CG: WHAT?
TC: i HeArD sOmEtHiNg bIg WaS gOiNg AlL dOwN.
TC: JuSt AlL bE tElLiNg Me AlL wHaT mOtHeRfUcKiN iT's Up AnD aLl AbOuT.
CG: STOP SAYING ALL. ARE YOU TALKING ABOUT TA'S THING?
TC: yEaH!! fUcK yEaH mAn, So MyStErIoUs.
TC: I'm NeVeR bEiNg GeTtInG cEaSeD tO bE aMaZeD bY aLl ThEsE fUcKiN mYsTeRiEs LiFe'S
gOt FoR uS.
CG: UUUUUUGH.
CG: ANYWAY, I DON'T KNOW WHAT'S UP WITH THAT.
CG: MAYBE I'LL TALK TO HIM TONIGHT ABOUT IT. MAYBE I WON'T.
CG: IT'S PROBABLY JUST ANOTHER ONE OF HIS PROJECTS THAT WINDS UP BEING COMPLETELY
USELESS AND A HUGE WASTE OF MY TIME.
TC: yEaH mAyBe BuT hE's YoUr BeSt FrIeNd ThOuGh So It'S aLl CoOl.
TC: AnYwAy I tHoUgHt ThIs SoUnDeD lIkE a PrEtTy BiG mOtHeRfUcKiN dEaL mY mAn.
TC: aAaUuUhHh...
CG: WHAT.
TC: Aw BrO nEvErMiNd, I jUsT fUcKiN dId LiKe To ScArE tHe ShIt OuTtA mYsElF hErE.
TC: tHeSe DaMn HoRnS.
CG: YOU'VE GOT TO GET RID OF THOSE THINGS.
CG: THEY MAKE IT MORE EMBARRASSING TO KNOW YOU.
CG: WHICH IS A FRIGGIN MIRACLE THAT THAT'S EVEN POSSIBLE.
CG: LIKE, WOW, GOD SURE COOKED UP A DOOZY THERE.
CG: TWINKLY EYED SON OF A BITCH JUST KEEPS YOU GUESSING, DOESN'T HE.
TC: MaN yOu KnOw YoU wAnNa GiVe My HoRnS a GoOd SqUeEzE. :o)
CG: ACTUALLY YOU KNOW WHAT WILL BE THE MIRACLE TO END ALL MIRACLES?
CG: IT'LL BE IF I EVER MEET A KID I DESPISE MORE THAN YOU.
CG: THAT WILL MAKE ME A MOTHERFUCKIN CONVERT.
CG: I'LL SEE LIGHT SO BRIGHT I'LL NEED GC TO WALK ME AROUND SO I DON'T BUMP INTO
SHIT.
CG: SIGN ME UP FOR YOUR IDIOTIC CLOWN RELIGION OK.
TC: hAhAhAhA yOu fUcKiN gOt It BrOtHeR!

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

Related Entries
‹◦Squirrely Girl◦›: That's it! school!
xAndieLovex: Religion thingy belief =]
‹♥lexxie♥츄~›: Valentines rant. Feelings.
Milady: Today in school, we learned a weird subject.....computer smileys!!!!!!
DreamQueen_14: S.B.D - Translation : Super Boring Day


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012