99 Truths Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by PickYourPoison. ( View all entries )
 
Previous entry: I am 93% Emo in category (general)
.....

99 TruthsCategory: (general)
Wednesday, 22 December 2010
01:19:13 AM (GMT)
99 truths~

001. Real name → Katrina
002. Nickname(s)→ Kat, Kisa, Z, Hon ~<3
003. Zodiac sign → Boar
004. Male or female → Female
005. Elementary → Osbourne
006. Middle School → EKMS
007. High School → EKHS
008. Hair color → Blachish-brown
009. Long or short – somewht tall
010. Loud or Quiet → depends
011. Sweats or Jeans → Jeans are my sweats
012. Phone or Camera → Camera 
013. Health freak →  not at all
014. Smoke or drink? → neither
015. Do you have a crush on someone? →  -nods-
016. Money → a few dollars
017. Piercings → my ears.
018. Tattoos → not yet!
019. Been in an airplane→  nope
021. Been in a car accident → not yet
022. Been in a fist fight →  definitely. 

FIRSTS:
023. First piercing → ears
024. First best friend → taylor
025. First award → D.A.R.E. essay contest
026. First crush → some senior boy
027. First kiss → Trevor
028. First big vacation – Niagara Falls

LASTS:
029. Last person you talked to → my dad
030. Last person you texted → Ash
031. Last person you watched a movie with → my spanish class
032. Last food you ate → bacon, yum
033. Last movie you watched → How the grinch stole christmas
034. Last song you listened to → Pokemon Gangsta rap XD
035. Last thing you bought → a sketch pad
036. Last person you hugged → my dad

FAVES:
037. Food → pretzels
038. Drink→ hot chocolate/ my special coffee that can keep you up for days
039. Clothing → HOODIES.
040. Books - Damnation Alley, The Dream Master, random books I find in Goodwill.
041. Music → Parodies of hit songs
042. Flower → wild daisies
043. Colors → Silver, blue, green and red
044. Movies → How to Train Your Dragon, Little Mermaid, The Lion King
045. Positions → for sleeping? on my side :3
046. Subjects → Biology and uhmm... Poz's. :3

IN 2008 I........
047. played in the snow → Yesh >w< 048. celebrated Halloween → Yup! I went as a Hippie.
049. had your heart broken → yeah...
050. went over the minutes on your cell phone → .... no phone, here
051. someone questioned your sexual orientation →  people do that all the time - as
well as my gender :3
052. came out of the closet → no
053. gotten pregnant → nope
054. had an abortion → if I didn't get pregnant, how could I get an abortion?
055. done something you've regretted →  a lot of things I should regret but don't
056. broke a promise → prolly
057. hid a secret- yeah
058. pretended to be happy→ -grins- of course!
059. met someone who changed your life → yes
060. pretended to be sick → nah.
061. left the country → No
062. tried something you normally wouldn't try and liked it → Miso.
063. cried over the silliest thing → yeah
064. ran a mile → Yes 
066. stay single the whole year → nope!

CURRENTLY:
067. Eating → Hershey's kisses
068. Drinking → nothing
069. I'm about to → write this.
070. Listening to → Pokemon Gangsta Rap (it's addicting, srsly.  look it up.)
071. Plans for today → cleaning, computer, sleeping, and eating.
072. Waiting for →  Christmas! >w<

YOUR FUTURE:
073. Want kids? → Yesh :3
074. Want to get married? → Yes
 075. Careers in mind → Novelist, freelance artist, Nurse's aide

WHICH IS BETTER WITH DESIRED SEX?
076. Lips or eyes → lips
077. Shorter or taller? → don't matter
078. Romantic or spontaneous → spontaneous
079. Nice stomach or nice arms→ Nice stomach
080. Sensitive or loud → a bit of both
081. Hook-up or relationship → Relationship
82. Trouble-maker or hesitant → trouble-maker 

HAVE YOU EVER:
083. Lost glasses/contacts → yep
084. Ran away from home → for like five minitues before I got hungry.
085. Held a gun/knife for self defense → yep
086. Killed somebody → are the cops around? then no...
087. Broken someone's heart → yesh
088. Been arrested → not yet
089. Cried when someone died → my fishes

DO YOU BELIEVE IN:
090. Yourself → not that much
091. Miracles → not really
092. Love at first sight → sure?
093. Heaven → if there is one, I know I'm not gonna be there
094. Santa Claus → Yesh >3< 095. Sex on the first date → definitely not.
096. Kiss on the first date → why not?

ANSWER TRUTHFULLY:
097. Is there one person you want to be with right now? → Yes
098. Are you seriously happy with where you are in life? → not really
099. Do you believe in God → not the christian one.
Last edited: 22 December 2010

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: I am Spanish, apparantly in category (general)
.....
Related Entries
Traitololz: Diary 12 January
lordswisedaughter9: Being Christian Christian Religion
‹-Swaggnιfιcent khιdd|«›: When I say I'm a Christain
‹Danny;; ♥♪Never-Give-In♪♥›: My Life According To CINEMA BIZARRE Music ♪
EvanBurr92: Stealing a puple and green t-rex (: Covos


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012