Bastard you just got slapped! Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹◦Squirrely Girl◦›. ( View all entries )
 
Previous entry: Johnny;; in category rant? Iunno something
You can also go directly to the previous entry in category school!

Bastard you just got slapped!Category: school!
Thursday, 12 February 2009
09:01:34 PM (GMT)
Literature
Read a new story.
It was ok.
:/ Not seeing the sun in 7 years? Holy shit.

LA
Object pronouns. Not that hard. I guess.
Fr. Herb like came out of nowhere cause we were all doing our homework and then BOOM
Hello are they ready?
And I'm like WHERE THE FUCK DID HE COME FROM?!

Pre-algebra
Okkk :/

Religion
Okk ish too.
Boring ya know?
.-.

Lunch
................
Johnny go fuck a tree.
So yeah he broke up with me. EXACTLY TWO WEEKS AFTER WE GOT TOGETHER.
It's two weeks today so yeah.
He's all like I'm sorry and he shook his head but it's over.
Or something like that
And I remembered my dare >:D
I SLAPPED HIM
BWAHAHA.
Felt God damn good too.
He hurt me again. So yeah.
And well he called my friends bitches. And he says they're the reason he broke up
with me AND that I am childish.
So yeah. I was like yelling at him and everyone heard and stuff.
Too hard to explain.
But yeah
Hit him a lot
He couldn't look at me.

Science
.-. PJ and Mike said I looked like I was about to cry.
I mean maybe. But idk.
So since that little conflict in lunch I didn't get to study for the quiz Dx

Gym
Fucking assembly
They talked about riffles in that camp and I'm like get Johnny to stand in front of a
target and let me shoot!

SS (Lab)
Typed.

So yeah.
Mad.
Sad.
Who knows.

Comments 
‹KalaOhYouHorriblyAtrociousLittleGirl› says:   12 February 2009   382776  
D: I hope you get better dear
 
‹Duckie♥› says:   12 February 2009   872678  
OH HELL YEAH BITCH SLAP!
129876544356788767566 POINTS FOR JANELLE!
 
‹[--♪BobsBestBuddy♥--]› says:   13 February 2009   775573  
I just skimmed through this and I saw, "Religion". You have to learn
about religion at your school? If so, what's church for?
 
‹◦Squirrely Girl◦› says:   13 February 2009   287278  
Kala;; I will :D don't worry
Hannnah;; Lmao >D I KNOW
Eddie;; ............ :/
Dark_Wings;; Mhm. Catholic school dear. Church is also learning to.
 
Kisame says:   13 February 2009   734961  
-grins- Bastard got what was coming to him. You go, Janelle.  Kisame
loves ya.
 
‹[--♪BobsBestBuddy♥--]› says:   13 February 2009   236413  
Oh.

I finally read the whole thing, and you read a book about kids who
haven't seen the sun in 7 years. I read that with the class. Is it
called "All Summer In A Day"? Wow. Such a nerd I am discussing a book.
Oh well, anyways...

What he did and said was wrong. So, not to offend anyone, well not
technically, but SURE DAMN RIGHT FOR SLAPPIN" DA MOTHDAFUXER! >:D Good
job. And you'll find someone better. :] Sorry for writing so much.
 
‹◦Squirrely Girl◦› says:   13 February 2009   466357  
Kisa;; I know :D Aha LOVE YOU TOOO
Dark_wings;; Yeah that's it. It was interesting. :D AHA I KNOW. Maybe
just message me ~!
 
AMYxNiCOLE says:   13 February 2009   921893  
OMG. All Summer In A Day? I totally read that in eighth grade. It was
so sad; the children were so mean to Margot! I actually almost started
crying when I read it. :[
 
‹Samantha;;ShushYourLips♥› says:   13 February 2009   414699  
All Summer In A Day.
I read that in my class, about 3 weeks ago or so.
I liked it,
but poor Margot. :/
who locks people in closets?
wtf.

JOHNNY SUCKS.
 
‹◦Squirrely Girl◦› says :   13 February 2009   963775  
Amy- I know D: I was like dude!
Sammeh- :o ohh really? I know that's just mean.

AGREED.
 
 
HTML Tips

 
Next entry: A repeat;; in category (general)
You can also go directly to the next entry in category school!
Related Entries
‹Cowards•Are•Golden›: I procrastinate everything...
‹∞ Directioner ∞›: Sophomore Year high school
azngrlxanime: school sucks
‹actual-mermaid›: Another year.... complicated :]
Kirti: To-Do list! (2am)


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012