ok, I'm in trouble. Macmass95 and Aerochik dont look at this, it's
embarasing
 Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by HolaLola. ( View all entries )
 
Previous entry: A Model Life Chapter 3 in category (general)
.....

ok, I'm in trouble. Macmass95 and Aerochik dont look at this, it's
embarasing
Category: (general)
Friday, 12 October 2007
08:56:00 PM (GMT)
Ok, this is my second entry about a guy. but I am not boy crazy, ok? So don't jump
to conclusions.

I have a crush on this guy who is really, really cute. but he hardly knows I exist.
PLEASE DON'T SAY THAT IM JUST LIKE EVERY GIRL OUT THERE OR THINK THAT CUZ IM NOT.
he's really funny to, AND one of the few guys in my grade who's actually taller then
5 feet like me (tho im not a guy). even though he basically thinks i don't exist,
that's not the worst of my problem (tho pretty bad). ONe of my best friend has the
hugest crush on him too. And she had the crush first, so it sux for me. what shud I
do? Pleez dont tell me to talk to him because i've tried but the only class that im
in with him is chorus and none of my friends are with him. plus he's really popular
so the chances of anything happening is *drum roll* 0. I just want advice. 

PS Im really not that desperate, it just SO annoying!

Comments 
macmass95 says:   12 October 2007   285384  
no lizzy there is atleast a 0.9 chance! oh maybe you can forget your
note book under his english chair I can put it there he sits in frount
of me!!!!!!! haha then he would have to look in it for you name and
give it to mrs pomeranz or he would have to scout out you are fredric
to give it to you!
macmass95 says:   12 October 2007   798188  
oh yea and your thing isn't as emmbracing as mine ........call me and
ill tell you cuz i don't want to say it on kupika
macmass95 says:   12 October 2007   859566  
jack_s_lover says:   13 October 2007   232942  
who do u like anyways? is it aidan? cause if it is, uh......
HolaLola says:   13 October 2007   286615  
NO! it alex Laviolette
aerochik says:   22 October 2007   831335  
if u say don't look at it i am going to look at it
 
aerochik says:   22 October 2007   375447  
and he ain't dat cute!!!!!!!!!
 
HolaLola says:   24 October 2007   176773  
shut da f up! he's geogeous :-P
HolaLola says :   6 November 2007   965461  
ok, hes not cute anymore. he is going out with chau and he is a
bitch. anyway, i like more ppl *drools*

 
HTML Tips

 
Next entry: HA, this is really funny! in category (general)
.....
Related Entries
popo2200: unknown crush Secrecy
‹yeahitsLEIGH♥›: IM SOOOO NOT POPULAR!!!! (IT SO DOES NOT ROCK!) (HELP)
speedygirl12: MY DIARY about my fantastic crush devin cambell
cutiegirl12: Is this what love feels like
RoxyKein44: Advice in fashion,popular,romance


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012