about me... Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by _mcr_rules. ( View all entries )
Previous entry: can u spell ur name in category (general)
You can also go directly to the previous entry in category just a bit of fun relli lol

about me...Category: just a bit of fun relli lol
Saturday, 18 August 2007
01:37:58 PM (GMT)
Do the world a favor: fill it out and post it for all your friends. Do this because
the person who sent it to you didn't sit here for ages for nothing. Answer all the
questions honestly, no lying to avoid stuff.

Starting Time: 14:22

Sisters: one

Brothers: None

Eye Color: blue

Shoe size: 6

Height: 5'2

What brands are you wearing right now? none...

Favorite Number:6

Favorite Drink: coke or milk..

Favorite Month: july

Favorite Breakfast: special k

***********Have You Ever*****************

Love/Liked someone so much it made you cry?: lol XD yes...but that was ages ago...

Broken a bone: yep

Been in a police car: no

Been on a plane: Yes

Came close to dying: yep

Been in a hot tub: Yes

Fallen asleep in school: yep

Broken someone's heart: dunno 

Cried when someone died: yep

Fell off your chair: lots

Saved e-mails: Sometimes

Ever been cheated on?: no...
***********What is-****************

Your room like: messy

Last thing you ate?: bun...
--------------------------Ever Had- -------------------------------

Chicken pox: yep

Sore throat: Yep

Stitches: no

-------------------------Do You------------------------------------

Believe in love at first sight?: dunno

Like picnics?: ya

Like school: sometimes 


Who was the last person you danced with? duno

Who makes you smile?: aron...lol/reyka

Did you last yell at?: Myself
Do you wear contact lenses or glasses?: none

Do you like yourself?: nope...
---------------------Final Questions---------------------------

Favorite song?mama or long distance

What did you do today? Woke up, went down to my pony, went on computer


Hate someone in your family? No

What car do you wish to have? dunnp

Good singer? kinda

Diamond or pearl: diamond

Are you oldest?: ya

Indoors or outdoors?: outdoors

----------------------------Today did you------------------------------

Talk to someone you like? friend yes,bf no...well i did online
Get sick? No

Sing: no

Talked to an ex: nope

Miss someone: maybe O_O

----------------------------Last person who---------------------------

You talked to on the phone? My bff 

Drove in the car with you/parent: my mum

Went to the movies with you?: My boyf and bf

----------------------------HAVE YOU-------------------------------------------

Been to Mexico: No
Been to Canada: no
Been to Africa: No


Do you have a crush on someone: maybe...lol

What books are you reading right now? none

Best feeling in the world?: love

Future kids names? 0_o dunno

Do you sleep with a stuffed animal? No

What's under your bed? nufing...my bed has no space

Favorite sport to watch? show jumping

Who do you really hate? dunno

Do you have a job? No I'm too young.

Ever liked someone you didn't have a chance with? no..

Are you lonely right now: sort of

_abc wonders:   18 August 2007   419623  
Do I have to?
_mcr_rules says :   18 August 2007   935664  
lol no...nice skeleton tho


Next entry: in a grls mind in category (general)
Related Entries
‹Hot Mess›: Attention
‹♪♥Twisted~X~Angel♥♪›: Stolen from Beautiful Disaster
‹♥impact♥›: Woop Woop
‹<Love_Don't_Run>›: confessions.... :P
‹Scarlet_Scandal›: My New Song

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012