Eddie broke his leg! ;/ Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by JesseTheMan. ( View all entries )
 
Previous entry: Meh... in category (general)
.....

Eddie broke his leg! ;/Category: (general)
Wednesday, 6 October 2010
02:04:34 PM (GMT)
Yes, he did. It happened at school today. Parker said that he would give him 40
bucks if he could scale this huge wall by our school. It happened a lunch, and we
were all going to go get a Subway when it happened. Of course, Eddie, the daredevil
he is, accepted the bet and stupidly began to climb the wall. Dustin, Elliot, Ryan
and I were like ''Dude, why the hell are you doing that?''. But, he just said
something like ''Come on, it's not like I'm gonna fall, is it?''. And naturally after
saying that, it as inevitable for him to lose grip and fall. It sounds like a story,
but it's true as. Then a loada people came running over, shouting ''Oh ma God!!'' and
''Holy F***, I saw that and it looked frickin' painful!''. Then Tyler, my gay (nah,
not really) freshman brother came running over and he was like ''Awesome!''.
Seriously, I could throttle him!

Yeah, soo...I've made up my mind. I will grow my hair a little tiny bit longer. No
point in buzzing it again yet, which I would kinda like to do again. I've only just
grown it out. I'm growing it back like it was a few months ago, before I buzzed it!
If you don't know what that looks like, look in my photo albums. 

Hope Eddie gets well soon. Goin' to visit him in hospital in a about an hour. He's
such a dick though for doing that. Parker feels really bad!

I should start writing longer diaries.

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: U2D8 w/ Jesse in category (general)
.....
Related Entries
callie11: Sad Walmart Story chain letters (sorta)
Naono: Pain lyrics by Three Days Grace music
‹The_Angel_Of_Chaos›: pain
neveragainxx: Sad Walmart Story
‹Cassidy916›: Walmart story


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012