i wanna see how you lose control. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹JennjennnXP›. ( View all entries )
 
Previous entry: Diary 12 August 2009 in category (general)
.....

i wanna see how you lose control.Category: (general)
Wednesday, 12 August 2009
05:43:31 AM (GMT)
Last December, what was your love life like?
perfectt.

If you could pack up and move away right now, would you?
nope.

What time are you waking up tomorrow?
whenever i feel like waking up?

Will tomorrow be a good day?
possibly.

Has anyone said they love you in the last week?
yuup.

Are you listening to music?
always[:

Did you hug or kiss anyone today?
yeaah. i only kissed them on the cheek though.

Have any plans for tomorrow?
not sure yet.

What are you looking forward to in the next month?
not schoool.

Looking back, did you ever think you would be where you’re at in life now?
not really.

Last place you fell asleep other than your bed?
the couch

What do you wish you were doing right now?
i wanna sleep, but i'm not tiredd.

Is anyone protective over you?
not really?

Were you single on your last birthday?
yeaah.

Are you afraid to tell your true feelings?
eh kinda, not really?

Are you waiting for anything?
sorta?

Are you happier now? Or were you happier 4 months ago?
4 months ago.

Ever been kissed under fireworks?
yeaah.

If something was wrong, who is the first girl you would go to?
depends on the situation.

Who do you know that can make you feel better if you’re not feeling happy?
best friendss.

Has anything happened to you in the past month that made you really mad?
i guess.

Are you single?
yeah.

Is there someone on your mind that shouldn't be?
idk if he shouldn't be but, yeah i guess?

Have you ever met someone who is amazing?
i know plenty of amazing peoplee. <3. [:

Ever kissed in the rain?
yeaahs.

Have you shaved your legs in the past three days?
yeaah.

Has a boy ever called you babe/baby?
yuup.

Are you toenails painted pink?
naah.

Do you have more than 1 best friend?
yes [:

Has someone ever called you beautiful?
yeah.

Will you be in a relationship in 4 months?
idk?

Are you wearing short shorts?
yupp.

Is your bra pink?
nope.

Ever had a boy best friend?
yes.

Are you tan?
hah, more like burnt =p.

Do you enjoy wearing dresses?
sometimes.

Do you straighten your hair often?
not really.

Does anyone hate you?
probably

Do you like to make the first move?
sometimes

Do you miss anyone?
blaah.

Are you smart?
of course :D

Do you hate the last guy you had a conversation with?
noo.

Do you swallow gum when you're done with it?
nopee.

Do you like messages or comments better?
idc.

What are you drinking?
water.

What is the latest you've stayed up in the past week?
8 in the morningg.

What woke you up this morning?
my friends who came into my house & then randomly started jumping on my bed =/

Did you see your best friend today?
yess :D

Are you addicted to texting?
lmfao yeaah.

What would happen if you found out you were pregnant?
um i would try to find out who the dad is?

Are you an outgoing person, or are you more reserved?
outgoing.

Would you be able to date someone who doesn't make you laugh?
no.

When you see a foggy window do you feel the need to draw or write on it?
lol, yeaaah!

Do you have a good relationship with your parent(s)?
i guess.

Do you like rain?
love it[:

Do you like trucks or cars?
cars.

Are all your friends taller than you?
some.

Do you think you made anyone happy recently?
idkk?

When was the last time something REALLY made you laugh?
today.

Ever walked on a roof top?
yeaah

Have you ever slept on a couch with someone else?
yuup.

Will you be sleeping alone tonight?
yeaap.

What are you doing Saturday?
i don't know yett.

When's the last time you ate at Taco Bell?
todayy.

Do you wear eyeliner?
like almost everyday.


Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: so come on and fly with me as we make our great escape. in category (general)
.....
Related Entries
‹HiddenFlare›: Love and War Hope Dairy
bananabri123: STILLLLLLLLLL SINGLE
X_ForgottenxSunrise_X: Single (not wot you think) Life
‹VanChan›: Stupid love life.
Bleach: Who Is Your Best Friend? Read This


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012