Boyfriend+Girlfriend+Quiz Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by xRebeccahSaysHellooX. ( View all entries )
 
Previous entry: Diary 23 January 2008 in category something your eyes should see
.....

Boyfriend+Girlfriend+QuizCategory: something your eyes should see
Wednesday, 20 February 2008
01:51:28 AM (GMT)
YOU OPENED IT..
NOW YOU HAVE TO DO IT OR YOU'LL NEVER BE WITH
THE PERSON YOU LOVE.. AND BE HONEST. .
DON'T CHICKEN OUT. .

1)Taken or single?
Taken

2) Do you like it?
Mhmmm

3) Would you still kiss your ex?
Hell no

4) Have you ever had your heart broken?
yes

5) Do you believe that there are certain circumstances where cheating is ok?
Nope

6) Are you missing someone special right now?
my daddy

 Do you want children?
yes

9) If yes, how many?
2-3

10.) Would you consider adoption?
ehhh,maybe

11) If someone liked you right now, would you want them to tell you?
maybe...

12) Do you want some one you can't have?
Nah,not at the moment
14) Do you believe in celebrating anniversary?
yeah but not that crazy one week stuff

16) Do you get butterflies when your around your crushes?
No,But around my boyfriend.

17) Do any of ur EXS still have feelings for you?
Idk

1 Have u slept at a Boyfriend/girlfriends friend's House?
no

ANSWER THESE QUESTIONS AND REPOST AS:
BOYFRIEND + GIRLFRIEND =QUIZ

Comments 
RobinScorpio says:   20 February 2008   452624  
1)Taken or single?
Taken

2) Do you like it?
oh yes!!!

3) Would you still kiss your ex?
no way!!!!

4) Have you ever had your heart broken?
yes

5) Do you believe that there are certain circumstances where cheating
is ok?
Nope, unless they were raped against their own will

6) Are you missing someone special right now?
yes but its ok bcuz i love him soo much

 Do you want children?
1 girl

9) If yes, how many?
1!!!

10.) Would you consider adoption?
not anymore

11) If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes always

12) Do you want some one you can't have?
No
14) Do you believe in celebrating anniversary?
yes!

16) Do you get butterflies when your around your crushes?
only if something really exiting like a kiss happened

17) Do any of ur EXS still have feelings for you?
1 of them

1 Have u slept at a Boyfriend/girlfriends friend's House?
no
‹-Swaggnιfιcent khιdd|«› says:   23 February 2008   872521  
Oh sry I thought this was ur thing
 
‹-Swaggnιfιcent khιdd|«› says:   23 February 2008   139999  
Your Text Here
 
‹Chelsea Grin› says:   5 March 2008   327148  
YOU OPENED IT..
NOW YOU HAVE TO DO IT OR YOU'LL NEVER BE WITH
THE PERSON YOU LOVE.. AND BE HONEST. .
DON'T CHICKEN OUT. .

1)Taken or single?
single

2) Do you like it?
NO!!!!

3) Would you still kiss your ex?
Peck on the cheek but nothing else

4) Have you ever had your heart broken?
YES!!

5) Do you believe that there are certain circumstances where cheating
is ok?
Nope

6) Are you missing someone special right now?
NO

 Do you want children?
yes

9) If yes, how many?
3-4

10.) Would you consider adoption?
ifwe were too young

11) If someone liked you right now, would you want them to tell you?
sure

12) Do you want some one you can't have?
Nah,not at the moment

14) Do you believe in celebrating anniversary?
yeah but not that crazy one week stuff

16) Do you get butterflies when your around your crushes?
Yes!!!

17) Do any of ur EXS still have feelings for you?
Idk

1 Have u slept at a Boyfriend/girlfriends friend's House?
no

ANSWER THESE QUESTIONS AND REPOST AS:
BOYFRIEND + GIRLFRIEND =QUIZ
 
I_R_CAthy says:   16 May 2008   251627  
1)Taken or single?
Taken

2) Do you like it?
yepp

3) Would you still kiss your ex?
Not really jst friends

4) Have you ever had your heart broken?
yes embarrassed myself =[

5) Do you believe that there are certain circumstances where cheating
is ok?
Ptt.. Hell NO

6) Are you missing someone special right now?
Umm The Guy Who break My Heart in two

 Do you want children?
hmm...yeahh

9) If yes, how many?
2 or 3 

10.) Would you consider adoption?
if the kids adorabool as

11) If someone liked you right now, would you want them to tell you?
yes already 8 boys asked me

12) Do you want some one you can't have?
No cz i got my sos (someone special)

14) Do you believe in celebrating anniversary?
yeah but id be pissed if my guy forgets FUCK!!

16) Do you get butterflies when your around your crushes?
just round my guys friends

17) Do any of ur EXS still have feelings for you?
i think so...

1 Have u slept at a Boyfriend/girlfriends friend's House?
no ucking too young
‹HyperStrawberries!› says :   6 August 2008   539985  
1)Taken or single?
Single :D
2) Do you like it?
Yesh. xD

3) Would you still kiss your ex?
Neh... No!

4) Have you ever had your heart broken?
Nope!

5) Do you believe that there are certain circumstances where cheating
is ok?
What? are u crazy?!

6) Are you missing someone special right now?
Meh... nope :O

 Do you want children?
yesh. 

9) If yes, how many?
I NO im gonna have twins or 2 children (NO IM Not pregnat xD)

10.) Would you consider adoption?
No!

11) If someone liked you right now, would you want them to tell you?
Yesh! Of course! :3

12) Do you want some one you can't have?
Yesh D: he has a girlfriend D':

14) Do you believe in celebrating anniversary?
Yesh! Of course! 

16) Do you get butterflies when your around your crushes?
Heck yea!!!!!

17) Do any of ur EXS still have feelings for you?
..... Idk :O

1 Have u slept at a Boyfriend/girlfriends friend's House?
Dont have one and NO im too young :D
 

 
HTML Tips

 
Next entry: Duuuuuuudeee in category something your eyes should see
.....
Related Entries
‹luke;;back in kupika niggaz;;XD›: boyfriend/girlfriend quiz :)
A_Emo_Girl: boyfriend girlfriend quiz : )
‹*CODE*RED*ITS*HIM*›: Boyfriend Girlfriend Quiz
xXLilouxduxlaxSangXx: Boyfriend/Girlfriend Quiz
miss_chelsea_giselle: boyfriend girlfriend quiz


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012