91 Questions! Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by Javier. ( View all entries )
Previous entry: Test Your Finger! in category Fun Stuff

91 Questions!Category: Fun Stuff
Tuesday, 4 December 2007
01:13:37 AM (GMT)
1. Did the last person you held hands with mean anything to you?
Yeah My Sister!!

2. Do you sleep with the TV on?

4. Whose All Myspace Password Do You Have?
My 2 Sisters,My Cousin,My Own,My Friend,& Thats All!

5. Are you afraid of the dark?

6. Do you like your life right now?
Its Ok...

7. When's the last time you chose a bath over a shower?
I Dont remember! :]

8. Do you knock on wood?

9. Do you have good vision?

11. Could you ever forgive a cheater?
It Depends...

12. Do you have a job?

13. Who's your best friend?
I Dont Have A Best friend...

15. Have you ever been suspended or expelled from school?
No Im A Good Student!! :]

16. Have you ever crawled through a window?
Once a long time agooo.....

17. What should you really be doing right now?

18. Can you handle the truth?

19. What was the most recent thing you bought?
McDonalds!! :]

20. Are you listening to music?

21. Would you pass a drug test?
Hella Yeah!!

22. How often do you talk on the phone?
Not That Much.....

23. Do you have a boyfriend/girlfriend?
Kind of.......

24. Do you want a boyfriend/girlfriend?

25. Are you in a complicated relationship?

26. Do you hate more than 3 people?
I Dont really hate no one.....

27. Have you ever tripped someone?
Yep! :o

28. Name one thing that is always on your mind.

32. Have you made a prank phone call?
Who Hasn't?

33. Are you sarcastic?
Very Sarcastic!!

34. Have you ever slapped someone?
Lol Yeah!!

36. Do you use chapstick?
Not really...

37. Are you too forgiving?

39. Do you own a gun?
:o NOOO!

41. When was the last time you cried?
A Week Ago!

42. Olive Garden?

43. Have you ever been in a castle?

44. Are you thinking about somebody right now?
Not Really

45. Do you like your hair?
I Love It!

47. Do you like yourself?

48. Are you closer to your mother or father?
MommasBoy! :]

49. Have you ever stripped?
Yeah when I was 8! Lol! :]

51. Do you chat on AIM often?

52. Have you ever broken someone’s heart?
I Think So...

53. Full House or Brady Bunch?
Full House!

54. Did you like your high school guidance counselor?
Lol...Im Not In High School Yet!

56. Do you have any scars?

57. Relationships or one night stands?

58. Have you seen all the Rocky movies?
Who's Rocky?

59. Who was the last person that made you cry?
My Dad......

60. Ever wish upon a star?
Yup! 11:11!

61. Where is your dad right now?
Basement! **Hope He Stays There LMAO!**

63. Got Milk?
Don't make me throw-up!

64. Last person you text messaged?

65. What kind of phone do you have?
Gray Razor!

68. What are you listening to?

69. What do you smell like?
Body Spray!!!

70. What color are your eyes?

72. What color is your bedroom floor?
Umm...Cream with white..

73. Do you have a chair in your room?

75. Do you know someone named Betsy?

78. Do you remember singing any songs as a kid?
Yeah Mariah Carey and Selena! :o

79. Are you married?

80. When was the last time you talked to one of your siblings?
A Few Seconds Ago....

81. Do you play an instrument?

82. Do you like fire?

83. Are you allergic to anything?

84. Do you have a crush on anyone?
Kind of

86. Have you ever been in a spa?

87. Did you take science all four years of high school?
Middle SCHOOL!!!

88. Do you like butterflies?
Not Really......

89. Do you miss someone right now ?

90. Do you think they miss you too?
No Lol!

91. Have you ever kissed someone thats name starts with a Z?

devilkiddo13 says :   7 December 2007   559161  


Next entry: I Screwed Up 21% Of My School Time! in category Fun Stuff
Related Entries
Zelda3443: I'm an awesome friend.
‹Borderline PJO/HP Addict›: I'm a good friend!
‹Ms.Pandanie!~›: I'm a Good Friend :3
‹Mr.EbolaLmaoo›: Good Friend, Bad Friend (stolen from zoe♥)
‹Bitchy_Witch›: Good friend Bad Friend

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012