Dayum,Gay Survey. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹BennyIsAdorkable›. ( View all entries )
 

Dayum,Gay Survey.Category: (general)
Wednesday, 15 October 2008
03:05:45 AM (GMT)
1.) What is your name?
Benjamin Christopher Atwood. :D
2.) Do you find it annoying when surveys ask for your name?
Nah. 
3.) What do you plan to buy in the future?
I dunno Fuckface. 
4.) Where did you get the underwear you are currently wearing?
Their Boxers and from Old Navy.
5.) How many pairs of Converse do you own?
Dos.
6.) Who is your favorite “That ’70s Show” character?
Fez. :D
7.) There is a mummy standing behind you. What do you do?
Hug it. :]
8.) What do you think of Miley Cyrus?
She's a teen slut. 
9.) Do you tend to think that you are always right?
Yep.
10.) Top Five Favorite Songs:
Somewhere Out There,Iris,Riot,Memory,Brand New Day.
11.) What was your favorite toy as a child?
Teddy Bear. :]
12.) Have you thought more about your funeral, or your wedding?
Wedding. :]
13.) Dinosaurs or Unicorns?
Dinosaurs. Rawr.
14.) What is your favorite musical?
Ew.
15.) You need new jeans. Where do you go?
Old Navy or Surfs Up.
16.) Do you play the Sims 2?
Yep,But like they don't speak fucking english. 
17.) Do you think Harry Potter is at all immoral to read?
It's Harry PottHead. :]
18.) What do you think of Maroon 5?
Fags.
19.) What about Coldplay?
Fags.
20.) Fall Out Boy?
Fags.
21.) Katy Perry?
Sexay.
22.) How about The All-American Rejects?
Their ok.
23.) Have you ever snuck into an R-rated movie when you weren’t old enough to see
it without parents?
Rofl Yes.
24.) The Wii or Xbox 360?
Xbox.
25.) Team Demi/Selena or Team Miley?
Neither.
26.) Do you know many Emily’s?
Yep :D
27.) What do you think of the Jonas Brothers?
Fags that need a life. 
28.) Have you ever slept in a tent, indoors or out?
Yes, and Out.
29.) What is your favorite kind of Girlscout cookie?
Ew.
30.) Do you enjoy surveys?
No, I'm just so fucking bored.
31.) What do you hear at the moment?
The TV.
32.) Why do you think so many people love myspace?
Because they suck at life and have nothing better to do. 
33.) What do you think of people who do illegal drugs?
I did illegal drugs once. :]
34.) Do you watch the Olympics?
Nope.
35.) What are your top five favorite stores?
Old Navy,Guitar Mania,Surfs Up,Beach Paradise,Spencers.
36.) Do you like the new Weezer album?
Nah.
37.) What did you think of Panic at the Disco taking out the exclamation point in
their name?
Their still gay.
38.) What is the worst job you have ever had?
Rofl There's a lot.
39.) Have you ever been to Minnesota?
Nope.
40.) What is the strangest thing you’ve ever seen on TV?
Uhh.. lol. 
41.) Do you watch informercials when there is nothing on?
Nope.
42.) What is your favorite Disney Show?
Eh,The shows are gay,Toy Story is ballin. :]
43.) Have you ever seen the Wedding Singer?
Yep.
44.) Top five reasons people rank things:
Gay,Gay,Gay,Gay,Gay. :]
45.) Have you ever gone camping?
Ew Yep.
46.) What do you miss most about elementary school?
The Girls. :]
47.) What do you do when you want to fill out a survey, but none of your friends have
posted surveys that you have not taken yet?
Fuck Off.
48.) What is your favorite kind of DQ Blizzard?
Oreo. 
49.) Has anything funny ever happened to you while in Wendy’s?
I slipped on a fucking chicken nugget. :[
50.) What is your current job? If you are applying anywhere, where?
BodyBuilding Assistant. 

Comments 
‹( <3 emily marie <3)› says:   15 October 2008   545454  
_burst out laughing- u fell on a chicken nugget? ROFL this was so
funny i burst out laughing like 5 times :D
‹( <3 emily marie <3)› says:   15 October 2008   518948  
lol whats up benjamin rofl
‹SHARK ATTACK!› says:   15 October 2008   697766  
Guitar Mania? :D
Oh, and it's Been Jamming? xD
 
‹BennyIsAdorkable› says:   16 October 2008   658713  
Yep I fell on a nugget lol, rofl I know emily isn't the name Benjamin
so awesome? lol and yep steven rofl.
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   16 October 2008   211786  
lol benjamin's better steve! lol :P lol u guys r such retards
somethimes
‹BennyIsAdorkable› says:   16 October 2008   218873  
rofl yes we are emily, but then we're so awesome sometimes :]
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   16 October 2008   154462  
lol and am i not cool at times? i think so! -huggles and lays head on
shoulder- lol imma fall asleep on yew
‹BennyIsAdorkable› says:   16 October 2008   322175  
rofl nah emily your not cool ooo -hugs you- lol
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   17 October 2008   683983  
:0 how dare you! -gets up and walks away dramatically-  lol
‹BennyIsAdorkable› says:   17 October 2008   943324  
lol like oh em gee how dare you! rofl
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   17 October 2008   842154  
lol ur mean!
‹BennyIsAdorkable› says:   17 October 2008   798119  
lol yes i am! :D
 
‹SHARK ATTACK!› says:   18 October 2008   571449  
-stays sitting in seat-
Dayum, you two talk too much. Dx
 
‹BennyIsAdorkable› says:   18 October 2008   633962  
Dayum,Yep. :]
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   20 October 2008   877754  
lol is that  a bad thing? i can come over there and bug u instead
steve. lol .
‹BennyIsAdorkable› says:   20 October 2008   321746  
emily is awesome  <33 :D
 
‹♥ yew gotta love me ♥› says:   23 October 2008   796936  
lol i kno 
 
‹BennyIsAdorkable› says:   23 October 2008   937538  
haha :]
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   23 October 2008   913359  
look ben im really soryry about last night. like reallly sorry. i
yellled at adam for yelling at u. and if u havent read my new diary,
im leaving sometime. 

~ love em 
p.s  i really am sorry
‹BennyIsAdorkable› says:   23 October 2008   149573  
i kno i read it.
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   23 October 2008   853976  
pleassse im so sorrry. i dident mean 4 u guys to get into a fight.
please talk to me
‹BennyIsAdorkable› says:   23 October 2008   962237  
whatever and i am talking to u i messaged u back like 3 times.
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   23 October 2008   796531  
on messages? plz. im sorry -pouts and gives puppyface-
‹BennyIsAdorkable› says:   23 October 2008   353342  
yeah didnt u get the messages?
 
‹( <3 emily marie <3)› says:   23 October 2008   265538  
no. i dident
‹BennyIsAdorkable› says :   23 October 2008   243345  
oh ok.
 
 
HTML Tips

 
Next entry: Lmao. in category (general)
.....
Related Entries
wassup12345: How my best friend became famous
ProblemHelpNeeded: Interview with myself :3 Quizzie! <3
xlovexcanxhurtx: i think this is the last song for today
‹~.harry.potter.<3.ginny.weasley.~›: hannah montana song
chrissy_is_nice: emo


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012