8th Grade-o Schedule. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹ğŸŽ¼kittidereğŸŽ¶›. ( View all entries )
 
Previous entry: Diary 12 August 2010 in category (general)
.....

8th Grade-o Schedule.Category: (general)
Friday, 13 August 2010
05:35:35 AM (GMT)
Stole from Alex, hurrhur, ILY.

1st Hour - Encore - Wilson 2nd Hour - Science - Smith 3rd Hour - English 8, Reading & Literature - Dwyer 4th Hour -Algebra 1 - Wichman WAIT. WE HAD U LAST YEAR. WTF. 5th Hour -Band - Brody my favorite class, hurr~ 6th Hour - English 8, writing & Convention - Rausch something tells me this won't end well. :L 7th Hour - P.E. / VPL - Hatfield 8th Hour - Chior - Mauck don't laugh. It's an easy A. >:L 9th hour - Social Studies 8 - Wilson WHY DO I HAVE TO WAIT THAT LONG?! AAAHHHHH. ;o; CB ohyay.

Comments 
‹_Alexx_› says:   13 August 2010   964707  
I have third hour, fourth hour, sixth hour, and seventh hour with you
:D
 
‹ğŸŽ¼kittidereğŸŽ¶› says:   13 August 2010   685904  
@Rebel_Girl_13 
FOUR HOURS.
TOGETHER?! LFJHLSDJGLKL. OMG.♥
///clings
YESSSS. ♥ > u < 
 
‹_Alexx_› says:   13 August 2010   334107  
///Clings back
Hail Yeah xD
 
‹ğŸŽ¼kittidereğŸŽ¶› says:   13 August 2010   143751  
@Rebel_Girl_13 
Are we going to brew up some trouble, Swissy? CB 
 
‹_Alexx_› says:   13 August 2010   483633  
I think so Romania >:}
 
‹ğŸŽ¼kittidereğŸŽ¶› says:   13 August 2010   523645  
@Rebel_Girl_13 
OH, SWITZERLAND. LET'S MAKE BABIES ON THE DESKS.
IN FRONT OF EVERYONE.
WHAT DO YOU SAY? *///u///* 
 
‹_Alexx_› says:   13 August 2010   887060  
Haha okay. 
xD
Everyone will envy us xD
 
‹ğŸŽ¼kittidereğŸŽ¶› says:   13 August 2010   276905  
@Rebel_Girl_13 
LOL. THEY'LL TURN GREEN WITH ENVY. CB
hurrhurr. Let's get those desk tops nice and dirty. ;D
LMFAO. 
 
‹_Alexx_› says:   13 August 2010   447218  
Haha
YEAH!
LMAO
 
‹ugly☑ beautiful☐› says :   23 August 2010   174385  
im in 10th grade o-o
 

 
HTML Tips

 
Next entry: just keeping a list in category (general)
.....


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012