Mostly Not Cool. Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹Jinx Ellise›. ( View all entries )
Previous entry: Micheal Jackson? LOL OMG =[ DEATH. FUNNY. in category (general)

Mostly Not Cool.Category: (general)
Saturday, 5 December 2009
12:11:19 AM (GMT)

So ya. To day prinncesse Tori is sitting up on her pedistul feeling as free as a bird! (Pretty nice being so high up) But. oh ya. Turns out its just a phase. Soon after that the poor princesses was bembarded with chores and obligations that had to be completed! The whole thing was tragic for the poor Princesses! (She also has a slight fever) To think, i thought this was gonna be awsome, since i didn't have to go to that dreadful learning institute today! I'm starting to think that being there would be better then here at my CASTLE!! How lame. Well. What can i say. Looks like my strong 3 bedroom mini apartment isn't the faithful castle of refuge i was hoping for... :| As my mom says
,Life is mostly Tough Nuggets..
:| Apprently i guess that means "Mostly not cool". Btw i made a banner up there so that, if you can relate i want you to post it on your profile! :D Hopefully most of u guys understand where i'm coming from! =] U can save it & then upload it into tinypic or photobucket take the code and the post it on one of ur sites! EASY IKR! :D

Zelda3443 says:   19 December 2009   666768  
Awwww!!!! Poor Tori D: You live in a apartment??? No fair, I've never
been to one of those!!! We have a 3 bedroom house...? 2 kitchen, a living room, and a dining room/computer
room/christmas tree room...
yeah, I raked leaves yesterday, swept the porch, cleaned my room, did
dishes, and cleaned the table/dusted living room furniture and bedroom
furniture, so I totally know how you feel DX not fun.
‹Jinx Ellise› says:   19 December 2009   906841  
lol xD
/// Muchos Gracias Amigo!
(spanish i'm learning shtuff.)

we have 3 bedrooms too and a small kitchen dinning room living room, 2
bathrooms, and thats about it..
oh and a small dishwasher! :P

Wow.. sounds like back breaking work!
Dx i'd go crazy! Sometimes i wish i had a maid so badly!! 
Zelda3443 says:   21 December 2009   533424  
I actually am so happy we don't have maids! I saw this TV movie once
where this maid stole everything in one of the houses she was supposed
to clean and when the owners found out she killed them O_O

lol, our dishwasher doesn't really work right right now DX

our living room is a good size along with our kitchen...the dining
room/all the other things it is is...well i guess it's okay too...XD 

‹Jinx Ellise› says:   21 December 2009   220665  
everything in my house is bullshity small.. D; lol

i'm not trrying to sound UNGRATFUL! BUT ITS PRETTY HARD

lol i saw something like that on a show called Crimmanal minds on
:P but as long as she cleaned my room, i rly don't care what she does
in her spare time. Hell she could be Jason. As long as my chores R
done and my room
is spotless. 
Zelda3443 says :   23 December 2009   889270  
lol, that's just great XD


Next entry: Tigar for Christmas? ._. in category (general)
Related Entries
hina: I don't care about Kupika anymore? kupika development
Princess67: Learning Japanese
X_Crimson_X: New.
296productions: My first day :B n_n Kupika
xXxLexiiliciousxXx: Weird phycological thought... Random Thoughts...

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012