miaow Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by blowiethedolphin. ( View all entries )
 

miaowCategory: dumb surveys
Thursday, 3 May 2012
06:56:13 PM (GMT)
Be Honest, first & last name of the last person to text you?
ruby stocks
 
Will you talk to the person you like tonight?
no no tonight is the beginning of Operation Get Over That Fucking Radiohead Fan
i talked to a cutie from norway instead c:
 
Do you have any of your ex's clothes?
no haha i have a hat that belongs to a boy who crept into my bed and spooned me while
i was crying fucken creep u aint gettin your hat back
 
Have you ever wanted to tell someone something but didn't?
of course
 
Are you afraid to grow up?
certainly!! and very excited!
 
Do you care what people think of you?
depends who
mostly no haha
 
When do you plan on having kids?
sometime between getting married and dying
 
Do you have an older brother?
no
 
Has anyone ever told you you have pretty/awesome eyes?
no haha
 
Would you rather have a big or small dog?
i already have a medium sized dog and he's fucken annoying

Have you ever liked someone you never thought you would?
yeah haha
 
Do you wish you were with someone right now?
no i'm all tired and dumb don't wanna be with people
 
Do you have a best friend?
yes she's literally the best person
 
How many pillows do you sleep with?
all da pillowz
 
Do you like cuddling?
yeah with people who are comfy and smell nice
 
Missing someone?
ugh
yeah
 
Are you busy tomorrow?
college then maybe going out to a party in a forest to kiss boys!!
 
How long does it take for you to get ready?
like an hour idk bit less
 
How's your life lately?
weird like bouncy and exciting but it keeps getting really sad as well
 
Have you ever had a really big fight with a best friend?
yeah
 
Are you good at hiding your feelings?
yeah man fucking professional
 
Are you wearing pants?
as in underwear yeah yellow knickers lmao
 
Do you feel like life would be easier when you're older, or harder?
easier more freeeeedom innit
 
Are you a jealous person?
yes but so is everyone and i'm getting better
 
Do you feel comfortable with answering personal questions?
sometimes?
 
Will tomorrow be a good day?
yeaaahh fridays woohoo
 
Do you want to see anyone right now?
nope
 
Have you talked to a complete jerk today?
no
 
Can you honestly say you're okay right now?
yeah i'm always okay
 
Who was the first person you talked to today?
mam
 
Have you ever fell asleep in someone's arms?
george ahahahaha weird
 
What will you be doing in an hour?
dunnoooo
 
Is it possible to be single & happy?
obviously
 
Who was the last person that wasn't family to give you a ride somewhere?
uh jesus it was probably phil's mam way back in february
but then she said i could be her honorary daughter oh god she's so NICE ♥
 
How long does it take for you to fall asleep at night?
depends how tired i am but quite a while?
 
Can you live without your cell phone?
well yeah but i don't want to
 
Would you rather fly, drive, or travel by train?
I LOVE TRAINS
 
Is there something that reminds you of someone every time you see/hear it?
ah yes
 
Is your life like it was a year ago?
noooo i'm more of a cool crazy cat now
 
Have you ever thought of getting your nose pierced?
no blegh piercings
 
Were you single at this time of year last year?
yep
 
What holiday is your birthday closest to?
uh
just
summer
 
What happened at 10:00 am today?
i ate my breakfast (porridge with blueberries)
 
Where is your cell phone?
next to my glass of coke on the coffee table
 
Do your parents really know you?
my dad does
except he doesn't know about the anarchy, hedonism and drugs ahaha
 
Have you argued with anyone today?
nope
 
Will you be in a relationship in a couple months?
i doubt it
 
Ever cried while you were on the phone with someone?
yeah i think so
 
Where was your profile picture taken?
on my bed at my dad's house
 
Do you tag pictures?
yeah 
 
Would you kiss the last person you kissed again?
yeah probably if i was drunk or if he smelled really nice??
 
When was the last time you watched a horror movie?
february at the printworks with phil
 
Do you have any drugs in your bedroom?
no
 
Did you have any unread messages when you woke up this morning?
no
 
What are you doing tonight?
incest ahahaha
 
Who was the last person of the opposite sex you talked to?
will whoops i guess i'm ignoring operation get over that fucking radiohead fan
 
What is the longest you've lived in one place?
like six years
 
Have you ever searched for your own house on google earth?
of course
 
Do you have someone of the opposite sex you can tell everything to?
i guess
 
Is anyone protective over you?
my dad haha and ruby
 
Do you have reason to smile right now?
always lmao woo
 
Has anyone upset you in the last week?
yes haha dumb
 
Do you correct people when they make spelling mistakes on the internet?
no it's the fucking internet who cares
 
Do you think more about the past, present, or future?
the future!!
 
Would you consider getting pregnant or inpregnating at a young age just so you could
live with your boyfriend/girlfriend?
what
no
that's really dumb
 
Do you like your cell phone or do you wish you had a new one?
i like mine
 
 Does it piss you off that stupid seventh graders think they're in love?
not really they can do what they want
 
Do you like when people play with your hair?
yeah ehehe
 
Is there anyone you would seriously punch right now if you had the chance?
yeah winston churchill if you were alive i'd knock your block off
 
How often do you look out your window?
hardly ever
 
Do you think blondes are stupid, honestly?
no
 
You used to think you were a power ranger, didn't you?
no power rangers is gay
 
Do you love where you live?
no it's okay but i wish i lived up north
 
Are you texting the last person you kissed?
no
 
What were you doing 12 am last night?
crying ahahahahah how gay
 
Who can always put you in a good mood?
phil and ruby
 
Do you believe in love at first sight?
not really but
okay yeah maybe
 
What are you wearing?
grey tights, denim shorts, grey quadrophenia tshirt and my dad's hoodie from the 90s
when he was fat ahaha
 
Is there someone you don't want to be out of your life?
all the people
 
Are you wasting your time on someone?
YEAH ffs
 
Last thing you drank?
pepsi max
 
Are you happy?
SURE
 
Did you hug someone today?
no

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: mwah in category dumb surveys
.....
Related Entries
coolest_loser_ever: i'm tired of boys... wOw
avril_rocker: i think emo's are weird
gayguysrule: I love my -X-Boyfriend
‹southern_belle›: i love my ex-boyfriend :(
AlyRox101: i wanna fight this hoe (it's a chain! DO NOT OPEN! actually....it's pretty funny......but... IT'S A CHAIN! DON'T OPEN IT!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012