59 Girl Confessions Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by CheerChick74123. ( View all entries )
Previous entry: Athletic Redneck in category (general)
You can also go directly to the previous entry in category Quizzes/Tests

59 Girl ConfessionsCategory: Quizzes/Tests
Friday, 16 May 2008
05:37:48 PM (GMT)
1. Is it cute when guys kiss you on your forehead?

2. A big poofy dress or a short party dress?
short party dress

3. What would you do if you received a long love letter?
Blush..... then avoid the guy...

4. Group dates or single dates?
Depends on the guy...

5. Do you hate it when guys act different around their friends?
Yeah... guys should be real with their girlfriends and their best guy friends.. 

15. Do you text message a lot?
...... what teenage girl doesnt?

16. What's your favorite bible quote
i dunno...

17. What's your favorite color?
lime green & hott pink

18. Heels or flats?

19. Did you ever cry during a romantic movie?

20. Would you ever leave the house without make-up on?

21. Walmart or Target?

22. Do you wear collared shirts?
a few

24. Do you think lip gloss is the best?
lol sorta

25. Do you own any big sunglasses?
OF COURSE!! what teenager doesnt?

26. How long does it take you to get ready in the morning?
i dunno... i guess about an hour

27 Do you like to wear bandaids?

28. Do you like skater boys?
they r sooo hott!

29. Do you often wish there was something you could change?
every day...

30. Gold or silver?
gold all the wayy

31. Do you like to receive flowers?
what girl doesnt????

32. Do you like surfer boys?
do you seriously need me to spell that out for you???
here:    Y-E-S-!!!!

33. Do you dress up for the holidays?
not really...

34. Do you like to wear dresses?
they are ok...

35. On a scale of 1-10 how much do guys confuse you?
i dunnooo.... usually about a 10.. but it depends on the guy

36. In the last 48 hours have you hung out with a guy?
yes of course

37. Would you date a guy shorter than you?
i dunno.... depends on the guy

38. Do you like to hold hands?

39. What is the youngest you would date?

40. What is the oldest you would date?

41. What do you notice when you first meet a guy?
eyes and hair (then teeth.. eyes r first tho bc if u have gorgeous eyes im already
falling for you)

42. Is it hott when guys sweat?
........not really..

43. What is the best feature in a guy?

44. Do you like making eye contact?
if you didnt u wouldnt no if he had gorgeous eyes... 

45. Did you ever picture your wedding dress and wedding?

46. Would you kill for chocolate?
maybe..... mwuahahaha

47. Did you ever spend all day/night getting pretty for a guy?
of course!!!

48. On a scale from 1-10 how fun is shopping?
10!!!!! if u dont think so, kattany2 nos a mental hospital u can go 2

49. Do you freak out if you miss your favorite shows?
yes i do.. 

50. Do you yell a lot?

51. Do you wear sweatpants/pajamas to school/work?
only on PJ day!  lol

52. Have you ever dressed unlike yourself to impress a guy?

53. Do you write a lot of mushy love poems/stories?
no but i no some good ones

54. What makeup could you not live w/ out?
i could survive without any

55. Do you fall in love easily?
no not really.. i fell in love last year at the beginning of the year and im still
there on the last day of school the next year...

57. Do you think you have the best friends ever?

58. Do you consider yourself pretty?
ehh i guess so

59. Do you think guys will open this, even though it says 59 girl confessions?
they'd die of courisity if they didnt..... 

Be the first to comment:

Next entry: Written By a Guy.......... so cute :blush: in category so adorable
You can also go directly to the next entry in category Quizzes/Tests
Related Entries
‹Jessicaxoxo›: 59 girl confessions
‹yoshiz›: 59 Confessions. (Survey.)
sweetsam: girl confessions!!!
XxRainbowsxX: 59 Girl Confessions, Jacked from Sora :D ~My Ramblings, Blabbering~
Ella_Cullen: 59 girl things!!!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012