23 ?'s Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by sand_ninja. ( View all entries )
 
Previous entry: Join today! in category (general)
You can also go directly to the previous entry in category Quizes, Test

23 ?'sCategory: Quizes, Test
Monday, 6 August 2007
09:39:47 PM (GMT)
got this from Mishi

1. Do you burp in front of guys?
 yeah

2. Do you straighten your hair?
only meh bangs. ^^

3. Whats your favorite girl magazine?
is j-14 a girl mag?

4. Did you ever spend all day/night getting pretty for a guy?
no

5. Did you ever cry during a romantic movie?
no

6. Would you leave the house without makeup on?
yeah.

7. Do you consider making out "unladylike"?
no, gross

8.On the scale of 1-10 how fun is shopping?
depends, were are we shopping at?

9. Do you think lip gloss is the best?
no

10. Do you freak out if you miss your favorite show?
a few times >.>  <.< 11. How long does it take you to get ready in the morning?
8 min-13 min on skool days

12. Do you like soccer boys?
i like watching them play cuz i cheer for a random team :D and theres nothing else to
do

13. Is pink the best color in the world?
Yeeeeeaaahhh......No ^^

14. Have you ever dressed unlike yourself to impress a guy?
no

16. Do you dress up too much for holidays?
no

17. Do you like to wear dresses?
no but i might wear 1 on hollaween cuz ima bethe scary girl from the ring :D

18. Do you write a lot of mushy love poems?
not mushy

19. On a scale 1-10 how much do guys confuse you?
theres different guys out there so beats me

20. In the past 24 hours have you hung out with a guy?
no

21. Are shoes your weakness?
unless there like really awesome and there brand new. :D

22. Is chocolate your best friend?
no, i hardly eat chocolate

23. How many different bottles of nail polish do you own?
 i dont own nail polish but i own calone O.o i dont use it though, it smells.

Comments 
riveranna says:   6 August 2007   181937  
HI DEIDARA HERE I'M GONNA AWNSER FOR THE QUIZ!
1. Do you burp in front of guys?
YES

2. Do you straighten your hair?
ONLY WHEN I I GO TO BED I TAKE THE PONY TAIL DOWN--SOMETIMES

3. Whats your favorite girl magazine?
--GIRL? UHHHHHHHHH 

4. Did you ever spend all day/night getting pretty for a guy?
NO....UHHHHH I AM A GUY 

5. Did you ever cry during a romantic movie?
NO.....

6. Would you leave the house without makeup on?
NO WAY! I ALLWAYS WHERE MY EYELINER

7. Do you consider making out "unladylike"?
UHHHHH I'M A MAN!

8.On the scale of 1-10 how fun is shopping?
IF ITS HOTTOPIC THEN 10!

9. Do you think lip gloss is the best?
HMMM I PERFER EYELINER

10. Do you freak out if you miss your favorite show?
FUN WITH AKATSUKI!

11. How long does it take you to get ready in the morning?
I SLEEP IN MY AKATSUKI COAT ALL I NEED TO DO IS USE MY HAIR JELL THEN
I'M READY

12. Do you like soccer boys?
I'M NOT GAY!

13. Is pink the best color in the world?
WHAT WAS TAHT I HAD CLAY ON MY MIND

14. Have you ever dressed unlike yourself to impress a guy?
NOT GAY!

16. Do you dress up too much for holidays?
I DRESSSED AS A CHOCO BIRDIE FOR EASTER!

17. Do you like to wear dresses?
HMMM WELL THEY DO MAKE ME LOOK SKINNY AND CUTE ^_/

18. Do you write a lot of mushy love poems?
:p NO

19. On a scale 1-10 how much do guys confuse you?
I AM A GUY!

20. In the past 24 hours have you hung out with a guy?
SASORI-DANNA THATS ALL

21. Are shoes your weakness?
NO I DON'T REALLY CARE ABOUT SHOES

22. Is chocolate your best friend?
YES!

23. How many different bottles of nail polish do you own?
ALOT I HAVE THOUSANDS OF SHADES OF BLUE AND BLACK
sand_ninja says:   6 August 2007   542745  
:O 
XD
 
crimson_wings says:   7 August 2007   656691  
weird
sand_ninja says :   7 August 2007   642486  
O.o.............ok?
 

 
HTML Tips

 
Next entry: Meh drawings :D in category (general)
You can also go directly to the next entry in category Quizes, Test
Related Entries
‹<3OurGODisLOVE!!<3›: Kupika magazine Subscribe today
Ruth01: Random Girly Quizzzz!! Bout me
webkinz_recipes: magazine name!!! u create it!!!! for the "magazine"
Your_Boo: Questionare!
SinfulKagemusha: SinfulKagemusha's Online [Magazine]! Intro Magazine


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012