This is interesting!! haha Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by Izzamyan. ( View all entries )

This is interesting!! hahaCategory: (general)
Friday, 25 March 2011
02:32:54 AM (GMT)
Okay, so my friend told me to go to this site. Because I needed someone to talk to.
Very badly. haha, but yeah. I seriously do. It's not that I don't have friends, cuz I
do. Obviously!! XD, but yeah. I just need to talk to someone who doesn't really know
mee. Ehh, it's thursdays. Thursdays are almost always boring. I tried to skip school
today, but stopped myself cuz I had select choir auditions. I did absolutely
terrible. I don't really think anybody cares as much as to read the rest. So I have a
boyfriend, Blake and we've been together for a month now. Our relationship is
serioulsy messed up. My boyfriend's also bi, like me, te-he! But uhh, yeah. So
anyways, so we haven't kissed. Not once, as a matter of fact. Yeah, it kinda sucks.
He wants to kiss me, but like I can't cuz I dunno if I'm gay or not. Cuz I've never
kissed a guy. LOL, only girls ( LOVE YOU MARIAA!!!) So I'm pretty much confused with
my sexuality thingy. Can someone please help me? Probably a girl, who wasn't born bi?
Thanksss, haha.

Be the first to comment:

Related Entries
‹Viridian_Forest›: hey bitches
Your_Worst_Nightmare: Just Barely a Good Friend
Zelda3443: I'm an awesome friend.
‹Borderline PJO/HP Addict›: I'm a good friend!
‹Ms.Pandanie!~›: I'm a Good Friend :3

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012