tea and thunderstoormss Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹J▲C K›. ( View all entries )
Previous entry: give me a tone and i'm all gone in category (general)

tea and thunderstoormssCategory: (general)
Tuesday, 20 July 2010
03:11:00 PM (GMT)
Why aren't you going out with the person you like?
but i am going out with the person i likeee

Is there one person you dont ever want out of your life?

Will you be sleeping alone tonight?
no actually, haha

Who's the last person of the opposite sex you spoke to?

What do you currently hear right now?
typing, and the tv

When is the next time you'll hug someone?
in about an hour, i guess

Do you like someone?
why yes, i doo

Do you miss anyone?

Name one thing you love about winter?
christmas, new years, my birthday, valentines day,
the mass amount of hoodies, the snow of course,
annndd the smell of christmas trees that fill teh house!

Does playing the guitar make a girl/guy more attractive?
oh yes, haha

Do you wanna get married?

If you could go anywhere in the world, where would you go?
i'm not sure.. new zealand! their accents are adorable

Has anyone told you they don't wanna ever lose you?

Would you ever be able to date someone who didn't make you laugh?
not at all

Have you ever met someone who is amazing?
yees i have

Do you think high-school relationships can last?

What was the last thing you cried about?
dont worry about it rofl

Do you think anyone has feelings for you?
i do think soo

Are you dating the last person you held hands with?

What is your biggest fear about making a total commitment to someone?
losing themmm?

Will you keep your last name when you get married?

Can you commit to one person?

Is it more common for you to follow your heart or your mind?
my mind haha

Do you miss your past?
not really

Is there someone you don't know what to do with?
i'm not sure.. a little, i guess

What makes you happy?
happy things

Do you think you can last in a relationship for 3 months?
already have rofl

How good is Coca Cola?
it's yuuummy

Which is more romantic: sunrise or sunset?

Do you tan a lot?
i've only tanned like 4 times this summer lmao

Ever made out in the bathroom?
yes actually (a) did not end well
i think i hit my head on the shower..

Are your lips chapped at the moment?

Do you have bangs?
yaass, i do

Does anyone completely understand you?
a few people

Is this summer gonna be a good one?
so far, it's been great

What's usually colder, your hands or your feet?

Do you like to cuddle?

How do you know when you're 'in love'?
i can't really explain it lmao, you just know

Have you ever had a girl best friend?

Did your night suck last night?
eer just a bit

What do you like more, when a guy kisses your lips, cheek or forehead?
all are cuteeee

Have you made any new regrets this year?
small ones

Where do you think your best friend is right now?
not sure, probably sleeping

Last time you got butterflies from someone?
last night rofl

Are you a lefty or righty?

Got any tattoos?
not yet

Would you shag an animal for a million bucks?
shag? .. oh, uh.. no haha

Do you go for "Bad Boys"?
i try not to but it usually ends up being that way haha

Do blondes have more fun?
probably not

Best pet to have, Cats or Dogs?
both lawl

Is George W. Bush really an idiot?

Have you ever searched for porn on the internet?

Is there an alcoholic in your family?
the majority of my dad's side of the family

Do you like to read?
why yes i doo

Do you play an instrument?
yesss, piano

What two things would you eat if you had to chose, for the rest of your life?
i'd like to say chinese food and burger king,
but i would get insanely obese haha

How many pets do you have?

What's your favorite girls' name for a baby?
never really thought about that

What are some of your life's goals?
cook naked, make a zombie porno, own 6 cats,
and ahh.. i think there were a few others

What's your favorite season?

Have you ever seen a tornado?
on tv, yeup

What's the worst thing you've been through in your life?
haha idk

What's your favorite kind of music?
indie in general lmao

Who is your favorite band?
eeerrgh there's too many.. darwin deez, lykke li, e
dwarde sharpe and the magnetic zeros, bon iver, julian casablancas, 
caribou, regina spektor.. etc!

Where would you rather live other than your current location?
in a little apartment with mah love

How old are you?

What do you like to do (besides Facebook) when you're online?
msn, youtube, kupika, tumblr, lookbook, gaia

Do you like the cold? Or the warm?

Do you like snow or rain?

What is your biggest fear?
i think my biggest, most terrible fear ever
is being in a car and crashing off a bridge
into an ocean or something
i've had so many dreams like that and
it scares the shit out of me

Who do you hate the most?
i don't really hate anyone

Do you regret ever meeting someone?

Raking leaves or mowing the grass?
rakin leeeaves

What is currently your favorite song?
TOO MANY sfjhsdf

What is your dream vacation?
i don't really want to go on vacation

What age do you think it's appropriate to have children?
the lowest, probably like.. idk actually haha

Are you SERIOUSLY in love?
i seriously am :0

Be the first to comment:

Next entry: i can't stand it, i know you planned it in category (general)
Related Entries
‹tasha_marie›: Why are boys so confusing??
BananaCakeInAJar: Dance in the Dark
‹Up-in-the-Clouds›: Best Friend Test
‹HiddenFlare›: Love and War Hope Dairy
sarahnicole: Best friend test

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012