HAHAHAHAHAHAHAHAA Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹fadedconstellations›. ( View all entries )
 
Previous entry: justin beiber in category (general)
.....

HAHAHAHAHAHAHAHAACategory: (general)
Wednesday, 17 February 2010
04:29:48 AM (GMT)
Tyler

BITCH!!!!

ilove u
8:44pmHallie

i love you too? hahaha and i'm no bitch.
8:44pmTyler

i know

i was jk

lol
8:45pmHallie

haha figuredd. what's upp?
8:45pmTyler

cocaine

and chocolate

mostly cocain though
8:45pmHallie

oh. what a lovely mixture.
8:46pmTyler

yes

indeed
8:46pmHallie

indeed chicken seed.

how was your day?
8:46pmTyler

better now that you called me chicken seed

lol

twas ok
8:47pmHallie

hahaha i'm glad. just okay? well that's good.
8:49pmTyler

yes,

8==========

========

========

===

==

=

=

D
8:49pmHallie

...you're easily amused.

hahaha

8=======D~~~o:
8:50pmTyler

why is there a cheerio comeing out of that dick
8:50pmHallie

no no no. it's a person

like, a mouth.
8:50pmTyler

lol

oh

it looked like a cheerio
8:51pmHallie

hahahahaha of course it did.
8:51pmTyler

wow hallie!!!, put ur cock away
8:51pmHallie

sorry, it doesn't fit in my pants.
8:52pmTyler

haha

best reposnse to that ive gotten all day
8:52pmHallie

(:

HOORAY!
8:52pmTyler



good

bitch

jk

bitch stands for

beautiful

intelligent
8:53pmHallie

terrific
8:53pmTyler

yeah
8:53pmHallie

i knew it.
8:53pmTyler

cool

hallie

hehe

B.I.T.C.H

Comments 
catchmyeye says:   17 February 2010   116453  
G H E T T O
 
‹fadedconstellations› says :   17 February 2010   289375  
@catchmyeye 
LMFAO I KNOW. 
 
 
HTML Tips

 
Next entry: never comin' back again in category (general)
.....
Related Entries
MALMAL3241: I LOVE YOU
lonely: Love you
Izzylovesthebeatles: I LOVE this song!!!!!!!!
lukefosure: Love.
tayta23: hay friends


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012