QUIZ STOLEN OF RACHEEE! Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by SuperTechDude. ( View all entries )
 
Previous entry: Good or Bad? in category (general)
.....

QUIZ STOLEN OF RACHEEE!Category: (general)
Friday, 30 October 2009
05:07:45 PM (GMT)
Some random girl comes up to you and says “who the hell are you”? What do you
say back?
"I'm not sure...I was hoping you would tell me"

Are you doing this because you're bored?
Not Really.

If your cell phone broke, would your parents make you pay for a new one?
Insurance :D or Contract Upgrade =D

Do you ever wish you were the opposite sex?
No....=,="

Would you take a road trip with your friends?
ONLY MY FRIENDS?THEN PROBABLY.


Do you have photos up around your room, of who?
Nope.But In My Games Room I got two of  New York 

Do you have a hard time controlling your emotions?
No.I Can do that well.I'm always a Moody Sh** :P J/K :P

Do you prefer to write with pens or pencils?
Pencils.

Is there anyone you cannot go a day without talking to?
A Few People.

How has this past week been for you?
Quite Good TBH.

What would you do if you dropped your phone in a puddle?
Hope it can Swim -,-!"

If you were granted one wish, what would you wish for?
I WOULD WISH FOR INFINTE WISHES :DROOL:

Whose bed were you on last besides yours?
Uhhh...My Parents!THEY GOT MEMORY FOAM!=D (They weren't in it!I done a starfish :P)

When was the last time you changed in front of someone?
Depends by what you mean "changed"

Anyone say they want to be with you forever?
Nope.


Would you prefer being locked in a room with your ex or your worst enemy?
Ex.

Who was the last person you talked to before you went to bed last night?
a cONVERSTATION? Hmm Probs Ryan McGayLuckie on Steam.

Can you remember the last time you really liked someone?
Yes.Sortof.Partly.Posabably...Maybe!

Your best friend tells you you have a drug problem, you say?
SCREW YOU.

Do you still pinky promise?
YESH!

Will you be up before 7 am tomorrow?
No.!

Do you think about anyone before you go to bed?
I think about my playstation.No.

So, will you be sleeping on the floor tonight?
NO NO NO.

Do you get distracted easily?
Quite alot.

If someone liked you right now, would you want them to tell you?
Yes.

Kiss anyone in the last week?
No.

Do you think the last guy/girl you kissed cares for you?
Not posababl.

What are you excited for?
My birthday and Christmas. 

What time did you go to sleep last night?
At Night, Got a problem with that?J/K

Are you taller than your mom?
If she's not in Hi-Heels.

Honestly, how is your life right now?
Goood :D

Honestly, has anyone ever seen you in your underwear?
, in P.E Dressing Room.NO ONE SHOULD BE LOOKING DOWN THERE!=O

Comments 
‹Queen Of Thee Pit Of Darkness xD› says:   30 October 2009   587667  
Some random girl comes up to you and says “who the hell are you”?
What do you
say back?
"I have never talked to you, therefore since you talk rudely now to
me, you do not get to know who or what I am."

Are you doing this because you're bored?
Somewhat. xD

If your cell phone broke, would your parents make you pay for a new
one?
Haha yeah.

Do you ever wish you were the opposite sex?
Sometimes, THEY HAVE IT SO EASY!

Would you take a road trip with your friends?
No, after awhile, I'd get tired of them, then I'd have to leave them
on the side of the road.


Do you have photos up around your room, of who?
Yes, of Me, Shawn, Ashley, Kristen, and Nikki, and more...

Do you have a hard time controlling your emotions?
No, I learned to only have one emotion so...

Do you prefer to write with pens or pencils?
Pencil

Is there anyone you cannot go a day without talking to?
Haha, lots.

How has this past week been for you?
um,,, honestly? Elch!

What would you do if you dropped your phone in a puddle?
Say Crap, pick it up then fix it. xD

If you were granted one wish, what would you wish for?
To be a succesful actress.

Whose bed were you on last besides yours?
Janea's.

When was the last time you changed in front of someone?
Um, monday.

Anyone say they want to be with you forever?
Yes, as do I want that with them too. xD


Would you prefer being locked in a room with your ex or your worst
enemy?
Ex, cause it would let you clear your mind in the empty awkward
space.

Who was the last person you talked to before you went to bed last
night?
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm I dont remember.

Can you remember the last time you really liked someone?
Um last year.

Your best friend tells you you have a drug problem, you say?
Hehe, your just JEALOUS! Cause my stash is bigger, Heh, Heh,
so stick that in your juice box and suck it!

Do you still pinky promise?
no

Will you be up before 7 am tomorrow?
no its weekend!!!! But then again, I dont sleep so yes, yes I will.

Do you think about anyone before you go to bed?
Um ,lots of people.

So, will you be sleeping on the floor tonight?
Um no, there are spiders there. 

Do you get distracted easily?
No not rea...*Gasp* BIRDIE!!!!!

If someone liked you right now, would you want them to tell you?
Um, whether they like me back.

Kiss anyone in the last week?
nope

Do you think the last guy/girl you kissed cares for you?
Not at all.

What are you excited for?
Tommorow!!!!!!!!! <---I spelt that wrong!

What time did you go to sleep last night?
11..30

Are you taller than your mom?
Not even close. Im short. xD

Honestly, how is your life right now?
Um...Wow, no comment

Honestly, has anyone ever seen you in your underwear?
,MOM Duh! And others but, thats another story....
 
SuperTechDude says:   31 October 2009   427199  
@MommyPsy 
HA!That made me laugh :P 
 
‹Queen Of Thee Pit Of Darkness xD› says:   31 October 2009   463643  
@SuperTechDude 
Haha why? 
 
SuperTechDude says:   31 October 2009   804429  
@MommyPsy 
"Would you take a road trip with your friends?
No, after awhile, I'd get tired of them, then I'd have to leave them
on the side of the road"

LOL. 
 
‹Queen Of Thee Pit Of Darkness xD› says :   31 October 2009   494282  
@SuperTechDude 
Haha yeah. Well I would! 
 

 
HTML Tips

 
Next entry: Sections :D in category (general)
.....
Related Entries
‹The~Labryinth›: rant . i think my first .
JOINME: First Day Bored
VampyisA2B: THIS IS THE BEST SITE TO GO TO WHEN YOU ARE SO BORED!
sasukesemogirl: 2 reason why i live
singer_4_life: i am back singer_4_life


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012