this is a quiz. if you love me, you'll take it!♥ Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by Angel_from_your_nightmare. ( View all entries )
Previous entry: L0VE SURVEY in category (general)

this is a quiz. if you love me, you'll take it!♥Category: (general)
Saturday, 4 October 2008
06:17:13 PM (GMT)
Is it possible that you could be pregnant right now?
well we had LOTS of sexy time last night...
but we had our clothes on...
is that still possible??!?!?

If the year consisted of only one season, which would you choose?
summer most def

Did you have any unread text messages this morning when you woke up?:
actually, yeah. 
no, that was a few days ago. my bad.

Did anyone watch you the last time you kissed someo‚Äčne?
yeah, last night! 
i felt so bad for all my girl friends cuz they were all
"i'm so horny and turned on right now!" and then they all looked at ME, the
single dude in our group.
so i basically got like raped, hahaha
that was soooooo fun though. not because i kissed like
5 girls who are my bffs, but cuz of how they were like "you're a good kisser! now
who's next??"

What are you wearing?
pj pants and boxers underneath :D

Do you miss anyone?
oh yeah. i miss nina and jason, my dance partners, haha
nina was used for slow dances and jason was used for bumpin and grindin

Can you touch your toes?
uhm...i'd be dangerous for me to try in this state.
*total hangover...*

Name something you CANNOT wait for? wifey comin over for a splendid night under the stars!
^.^♥ haha i love you "strawberryPOCKY"!

What were you doing 15 minutes ago?
wasting my life watching cartoons
heehee they made me giggle...

Do you like the ocean?
yeah cuz there's lots of fishies and old grannies swiming in them!

How many myspace profiles have you had?
3? i think...

How many texts are in your inbox?
i just erased them

Has someone of the opposite sex ever told you they loved you?
yeah but only like two or three have meant it
(like there's friends that say they love you, then dates/friends that actually mean

Have you ever kissed anyone named Michael?
uhm...Look! a distraction! *runs*

Has anyone told you lately that they would always be there for you?
nina, my boo!

Single,Taken, Crushing, Heartbroken?

Are you happy with that?

Would you kiss your ex?
in my eyes, she has ceased to exist.
and trust me, i have good reason for that.

Have you ever had your heart broken?
yeah a few times, actually.
guys don't usually admit that, but i do

Have you ever talked about marriage with another person?
yeah! me and nina said we're gonna get married and have about...7-10 babies together,
move to
L.A. and get jobs that will rock our socks. she's gonna be an actress/singer and i'm
gonna be a famous musician/actor

that's all total fantasy, though, cuz she's my bfffe (best friend for fucking

Do you want kids?
oh yeah!

How Many?
at least one or two
or however many my darling dearest wife (whoever she'll turn out to be) wants!

Have you ever fallen completely in love?

Do you believe in celebrating anniversaries?
me and jason had a BIG debate on that one
i said girls should choose if there are anniversaries or hnot.
he said guys should choose.
that one lasted for AT LEAST half an hour or 45 min.

Do you believe you should change for someone?
depends on what you wanna change

Have you ever broken a heart?
yeah, the ex of mine that ceased to exist
but what goes around comes around

Do you think any one of your friends will repost this?
haha maybe? 
i just changed the title from "quiz that i stole from my wifey!"
to "this is a quiz. if you love me, you'll take it!♥"

What makes you squirm just by thinking of it?
one of my teachers...
we call her the Troll.
her feet seriously make me wanna throw up...*gags*

The last person you wanted to punch:
this dude that was hitting on nina
she kept tellin him to back off so i stepped in to make him actually leave.
i luv mah nina boo!

What angers you the most?
stereotypes that strereotype people for calling them stereotypes.

did that make sense? i hope so, lol

How many times a day do you think of your past loves?
go listen to "That's What You Get" by Paramore
i listen to that everyday
maybe that'll answer your question.

untst untst untst untst!
thats the sound you make when you do the party boy

i like cows.

fairies are REAL.
they were dancing on my friend's bed last night!
oh wait, that was me and him playing with his sisters Barbies...
never mind n.n

my first kiss was with girl that was older than me
she didnt know i was younger, haha!
when i told her, she got so embarrassed and made me swear not to tell
anyone. i didn't, til now.
don't you feel special for knowing this? 


‹krista ♥› says:   4 October 2008   467633  
*hugs* awww, i feel loved <3 :D
i luves u too <3

allssoo the randome moments thing isnt really apart of the quiz :P
its just something im startin' to put at the end of quizes :D
Angel_from_your_nightmare says :   5 October 2008   998781  
hahaha i liked it, so i did that too ^_^♥

Next entry: like, honestly...? in category (general)
Related Entries
A_Emo_Girl: boyfriend girlfriend quiz : )
xXLilouxduxlaxSangXx: Boyfriend/Girlfriend Quiz
AerithLight: BF/GF Quiz - Don't mind this, just posting, just cause. Quizzes
miss_chelsea_giselle: boyfriend girlfriend quiz
‹AVADAKEDAVRA♥;›: Boyfriend/Girlfriend Quiz♥

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012